Kauheen kurjaa olla uusi äiti

Anonyymi

miehenlapsille. Kauheesti pitäisi tehdä kaikkea kun lapset laiskottelevat eikä osallistu kotihommiin että minä saisin levätä. Olen nyt työtön ja luulevat että jaksan mitä tahansa ja sotkevat ja huutavat eikä uskomitä sanotaan. Miehenlapset onvat hankalia, en saa mitenkään niitä komennettua ruotuun vaan entistä hankalammaksai äityy kun komennan ja vaadin. Minäkin haluan lomaa ja olla vaan, mutta hankala meihen eksäkin painostaa tekemään ja passaamaan häntä.

En jaksa olla kotiapulainen. Kuka passaa mua, ei kukaan, olenmiehenl apsille kertonut, että heidän pitää tehdä mitä sanon ja passata minua kun olenpoikki. On rankkaa olla uusi äiti, älkää ryhtykö jos ette jaksa. Minäpyröitän tätä huushollia, ja en tekisi jos ei olisi pakko, en voi nyt jättää lapsia hunningolle, he eivät osaisi mitään ellen olisi opastamassa. On se rankkaa, onko uudelle äidille lomapviä ja palkkaa? Nyt en saa kun työttömyyskorvauksen ja maksamme mös elareita ja aioita miehen kakaroille.

4

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähde pois kun vielä voit.

• Anonyymi

Jssajpp- jätä se sika ansaitset jotain paljon parempaa

• Anonyymi

Kauhian kamalaa olla uusi isäpuoli naiseni lapsille . Kauheesti pitäisi tehdä kaikkea kun lapset laiskottelevat eikä osallistu kotihommiin ,että minä saisin levätä. Olen nyt sairaslomalla ja luulevat ,että jaksan mitä tahansa ja sotkevat ja huutavat eikä usko mitä sanotaan. Naiseni lapset onvat hankalia, en saa mitenkään niitä komennettua ruotuun vaan entistä hankalammaksai äityy kun komennan ja vaadin. Minäkin haluan lomaa ja olla vaan, mutta hankala naiseni exätkin painostavat tekemään ja passaamaan heitä .

En jaksa olla kotiapulainen. Kuka passaa mua, ei kukaan, olen naiseni lapsille kertonut, että heidän pitää tehdä mitä sanon ja passata minua kun olen sairas . On rankkaa olla uusi isäpuoli älkää ryhtykö jos ette jaksa. minä pyöritän tätä huushollia, ja en tekisi jos ei olisi pakko, en voi nyt jättää lapsia hunningolle, he eivät osaisi mitään ellen olisi opastamassa. On se rankkaa, onko uudelle isäpuolelle ilman lomapäiviä ja palkkaa? Nyt en saa kun sairauspäivärahaa ja maksan mös elareita ja asioita exäni ja minun kakaroille.

• Anonyymi

Jos et itse muta asenettasi ja osaa puhua heti asiasta miehellesi.Eroa jos olet aviolitossa.Eron voi 1 hakea ilman syytäJos olet avo-litossa pakka kasisi ja muta vanhempiesi luokse takaisin. mitä sinä olet yleistalouskoneena? jos et siedä lapsia? Asunnon ja miehen rahojenko tähden olet huonossa suhtessa?Huono on koska et puhu asiaa miehesi kanssa.Pelkäät jäät yksin,et pärjää omin tuloin,siitähän kyse eikö?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      282
      4150
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2365
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe