miehenlapsille. Kauheesti pitäisi tehdä kaikkea kun lapset laiskottelevat eikä osallistu kotihommiin että minä saisin levätä. Olen nyt työtön ja luulevat että jaksan mitä tahansa ja sotkevat ja huutavat eikä uskomitä sanotaan. Miehenlapset onvat hankalia, en saa mitenkään niitä komennettua ruotuun vaan entistä hankalammaksai äityy kun komennan ja vaadin. Minäkin haluan lomaa ja olla vaan, mutta hankala meihen eksäkin painostaa tekemään ja passaamaan häntä.
En jaksa olla kotiapulainen. Kuka passaa mua, ei kukaan, olenmiehenl apsille kertonut, että heidän pitää tehdä mitä sanon ja passata minua kun olenpoikki. On rankkaa olla uusi äiti, älkää ryhtykö jos ette jaksa. Minäpyröitän tätä huushollia, ja en tekisi jos ei olisi pakko, en voi nyt jättää lapsia hunningolle, he eivät osaisi mitään ellen olisi opastamassa. On se rankkaa, onko uudelle äidille lomapviä ja palkkaa? Nyt en saa kun työttömyyskorvauksen ja maksamme mös elareita ja aioita miehen kakaroille.
Kauheen kurjaa olla uusi äiti
4
96
Vastaukset
- Anonyymi
Lähde pois kun vielä voit.
- Anonyymi
Jssajpp- jätä se sika ansaitset jotain paljon parempaa
- Anonyymi
Kauhian kamalaa olla uusi isäpuoli naiseni lapsille . Kauheesti pitäisi tehdä kaikkea kun lapset laiskottelevat eikä osallistu kotihommiin ,että minä saisin levätä. Olen nyt sairaslomalla ja luulevat ,että jaksan mitä tahansa ja sotkevat ja huutavat eikä usko mitä sanotaan. Naiseni lapset onvat hankalia, en saa mitenkään niitä komennettua ruotuun vaan entistä hankalammaksai äityy kun komennan ja vaadin. Minäkin haluan lomaa ja olla vaan, mutta hankala naiseni exätkin painostavat tekemään ja passaamaan heitä .
En jaksa olla kotiapulainen. Kuka passaa mua, ei kukaan, olen naiseni lapsille kertonut, että heidän pitää tehdä mitä sanon ja passata minua kun olen sairas . On rankkaa olla uusi isäpuoli älkää ryhtykö jos ette jaksa. minä pyöritän tätä huushollia, ja en tekisi jos ei olisi pakko, en voi nyt jättää lapsia hunningolle, he eivät osaisi mitään ellen olisi opastamassa. On se rankkaa, onko uudelle isäpuolelle ilman lomapäiviä ja palkkaa? Nyt en saa kun sairauspäivärahaa ja maksan mös elareita ja asioita exäni ja minun kakaroille. - Anonyymi
Jos et itse muta asenettasi ja osaa puhua heti asiasta miehellesi.Eroa jos olet aviolitossa.Eron voi 1 hakea ilman syytäJos olet avo-litossa pakka kasisi ja muta vanhempiesi luokse takaisin. mitä sinä olet yleistalouskoneena? jos et siedä lapsia? Asunnon ja miehen rahojenko tähden olet huonossa suhtessa?Huono on koska et puhu asiaa miehesi kanssa.Pelkäät jäät yksin,et pärjää omin tuloin,siitähän kyse eikö?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423