Annatteko Belginne hypätä sohvalle? Meillä belgi ei viitsi kiertää olohuoneen pöytää vaan hyppää pöydän yli sohvalle ja kääntää itsensä ilmassa että belgin kylki osuu sohvan selkänojaan ja useati sohva jysähtää seinään?
Voi sitä elämän riemua belgin naamalla!
Belgi hyppää sohvalle?
2
1032
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisia belgit ovat, varsinaisia riemupillereiltä.
- Anonyymi
Belgini tykkää nukkua sohvalla minun ja selkänojan välissä. Joku aika sitten belgi oli tuossa taas nukkumassa täydessä unessa ja minä korjasin sen jalkoja parempaan asentoon ja samalla kutitin takajasta jalkapohjasta sitä. Belgi siinä vähän heilautti jalkojaan mutta kun jatkoin vielä kutitusta niin oikaisi takajalkansa voimalla ja potkussa oli voimaa. Lensin lattialle vähän matkan päähän ja Belgi heräsi ja katsoi minua lattialle silmät pyöreinä ja varmaan tuumasi ettei tämä mennyt nyt kuin Strömsöössä mutta ei isäntä varmaan suuttunut kun nauraa?
Nuorempana sillä oli tapana ryömiä minun sänkyni alle nukkumaan mutta kun Belgi kasvoi melko kookkaaksi niin huomasin etä sen täytyi jo äheltää mennäkseen nukkumaan. Yhtenä yönä heräsin kun sänkyni heilui ja uhomasin että tuo kookas belgini on jäänyt jumiin sängyn alle, ei siinä muuta kun nostin varovasti sänkyä ja belgi tuli alta pois, ei yrittänyt enää mennä sängyn alle nukkumaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1703139Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii631965Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K321918- 1981870
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a261790Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,771286Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja911235Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2341139Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1821113- 221080