Loppuu niin missä mummoja voi pyörittää, kun covit loppuu???
K-niskako ?
9
884
Vastaukset
- Anonyymi
Nauttikaa elämästä ja pyörittäkää itsenne haudan poveen.
- Anonyymi
Kaikki aikanaan pääsee,ei kannata kiirehtiä.
- Anonyymi
Kohtapuoliin alkaakin oikea wanhojen tanssit. Vanhaherra Putin kutsuu vastahakoisen seinäruusun täti Ukrainan parketille liukkaissa lakeerikengissään. Kestääkö vanhaherra pystyssäkään? Murskaantuuuko peräti täti Ukrainan painon alle? Samaan aikaan mummo Kiina pyörähtelee maailman hyväkuntoisten urheilijoiden kanssa. Päästääkö heitä kotimaihinkaan vai pitääkö panttivankina, ja kutsuukin vetreän neiti Taiwanin parketille? Nyt on jännityskertoimet kohdillaan. Täällä seinänvierustoilla pidätetään henkeä jännityksestä.
- Anonyymi
Kinkkubingo jatkuu sitten jossain muualla, Forssan naiset kulkee nenät pystyssä, parempi mennä tyrkylle.
- Anonyymi
Se naisten viesti pirulaut, olis haarojansa venyttänyt.
- Anonyymi
Mummoilla on suuret vehkeet, ja haarat venyy, sinne on helppo törkätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummoilla on suuret vehkeet, ja haarat venyy, sinne on helppo törkätä.
Minä löysin morsiamen Kukkapään katuvaloista,pääsin talosta naamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä löysin morsiamen Kukkapään katuvaloista,pääsin talosta naamaan.
heh heh katuvalot taitaa olla kutuvalot. Tais olla viimeinen, että haku jatkuu. Se on mentävä isompaan kaupunkiin, kun täällä on vain jämät jäljellä.
- Anonyymi
Vieläkä on Koskeniska pystyssä, kun ei ole tullut käytyä, ennenvahaan sieltä piti ottaa sillointällöin ritolat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984