Therese Johaug on voittanut tähän mennesä 2 kultamitalia. Kerttuniskasella on 0 kultamitalia ja saman verran, eli 0 kpl, niitä on Krista Pätmäkoskella. Suomalaisten ei kannattaisi pitää liian suurta meteliä parin himmeän mitalin vuoksi.
Therese Johaug napsii kultamitalit
6
107
Vastaukset
- Anonyymi
Naisten hiihdon uskottavuudelle voisi tehdä hyvää että johaug älyäisi lopettaa.
Onneksi ikä näköjään jo painaa- Anonyymi
Kerttu Niskanen on Johaugia paljon vanhempi. Kertun pitäisi lopettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerttu Niskanen on Johaugia paljon vanhempi. Kertun pitäisi lopettaa.
Ritulla oli jo toinen jalka Kiinan koneessa...liki 50 v. Näyttökisat peruuntu ja B-msaaoukkuenainen vei Ritun paikan. Samoin kisojen poukkeuksellisen pienet maapaikat. Johaugilla siis vielä ehkä 15 vuotta kisavuosia...kuten Ritullakin.
- Anonyymi
Herrakansa napsii kullat, suomaalaisille riittää jämät.
- Anonyymi
Suomalaiset persjalkasia, paitsi paksujalkanen kepa. 🐷😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset persjalkasia, paitsi paksujalkanen kepa. 🐷😆
Paksujalkainenkin voi olla persjalkainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46871- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769