Hei
Olin isyyslomalla 3 viikkoa kun lapsi syntyi, olen hakenut isyysrahaa kelalta.
Sain töistä palkan jossa oli viikon verran isyysrahaa, huomenna pitäisi taas tulla palkka mutta loput 2 viikkoa ei palkkakuitin mukaan tule maksuun.
-Maksaako kela loput 2 viikkoa vai mistä rahat tulevat?
-kiitos
Milloin isyysraha maksetaan?
4
1783
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko varma isyydestäsi?
- Anonyymi
Juridisen isän oikeus isyysrahaan. Joko lapsi on syntynyt avioliitossa,tai tunnustanut isyyden.
Ps ainakin minun kumpikin,ovat hyvin paljon isänsä näköisiä. Samantyyppiset määrätyt asiat,kehon jutuissa täsmälleen samanlaisia.
Toki on myös jotain heissä minulta.
Onko se aina muka niin että isyydestä saa mehevän epäilyn? Jos nainen ei ole muiden kanssa,pitäisihän se ymmärtää,ettei isyyttä paeta,koska dna testi sen kuitenkin varmistaa. Ja jos isäksi väitetty on varma ettei ole isä,niin sekin selviää dna testillä.
Todellakin,toisista on isäksi,ja hoitavat homman. Toiset taas lokaa viskovat palstoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juridisen isän oikeus isyysrahaan. Joko lapsi on syntynyt avioliitossa,tai tunnustanut isyyden.
Ps ainakin minun kumpikin,ovat hyvin paljon isänsä näköisiä. Samantyyppiset määrätyt asiat,kehon jutuissa täsmälleen samanlaisia.
Toki on myös jotain heissä minulta.
Onko se aina muka niin että isyydestä saa mehevän epäilyn? Jos nainen ei ole muiden kanssa,pitäisihän se ymmärtää,ettei isyyttä paeta,koska dna testi sen kuitenkin varmistaa. Ja jos isäksi väitetty on varma ettei ole isä,niin sekin selviää dna testillä.
Todellakin,toisista on isäksi,ja hoitavat homman. Toiset taas lokaa viskovat palstoilla."Ps ainakin minun kumpikin,ovat hyvin paljon isänsä näköisiä. Samantyyppiset määrätyt asiat,kehon jutuissa täsmälleen samanlaisia."
Viisi sormea molemmissa käsissä?
- Anonyymi
Kauan kela käsittelee hakemusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2383286Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3592946Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,161970Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.781836Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e621759Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?591642MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,121503- 1221456
Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S01380Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4681374