Hei
Olin isyyslomalla 3 viikkoa kun lapsi syntyi, olen hakenut isyysrahaa kelalta.
Sain töistä palkan jossa oli viikon verran isyysrahaa, huomenna pitäisi taas tulla palkka mutta loput 2 viikkoa ei palkkakuitin mukaan tule maksuun.
-Maksaako kela loput 2 viikkoa vai mistä rahat tulevat?
-kiitos
Milloin isyysraha maksetaan?
4
1802
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko varma isyydestäsi?
- Anonyymi
Juridisen isän oikeus isyysrahaan. Joko lapsi on syntynyt avioliitossa,tai tunnustanut isyyden.
Ps ainakin minun kumpikin,ovat hyvin paljon isänsä näköisiä. Samantyyppiset määrätyt asiat,kehon jutuissa täsmälleen samanlaisia.
Toki on myös jotain heissä minulta.
Onko se aina muka niin että isyydestä saa mehevän epäilyn? Jos nainen ei ole muiden kanssa,pitäisihän se ymmärtää,ettei isyyttä paeta,koska dna testi sen kuitenkin varmistaa. Ja jos isäksi väitetty on varma ettei ole isä,niin sekin selviää dna testillä.
Todellakin,toisista on isäksi,ja hoitavat homman. Toiset taas lokaa viskovat palstoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juridisen isän oikeus isyysrahaan. Joko lapsi on syntynyt avioliitossa,tai tunnustanut isyyden.
Ps ainakin minun kumpikin,ovat hyvin paljon isänsä näköisiä. Samantyyppiset määrätyt asiat,kehon jutuissa täsmälleen samanlaisia.
Toki on myös jotain heissä minulta.
Onko se aina muka niin että isyydestä saa mehevän epäilyn? Jos nainen ei ole muiden kanssa,pitäisihän se ymmärtää,ettei isyyttä paeta,koska dna testi sen kuitenkin varmistaa. Ja jos isäksi väitetty on varma ettei ole isä,niin sekin selviää dna testillä.
Todellakin,toisista on isäksi,ja hoitavat homman. Toiset taas lokaa viskovat palstoilla."Ps ainakin minun kumpikin,ovat hyvin paljon isänsä näköisiä. Samantyyppiset määrätyt asiat,kehon jutuissa täsmälleen samanlaisia."
Viisi sormea molemmissa käsissä?
- Anonyymi
Kauan kela käsittelee hakemusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1936586Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1065493Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1263465Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2743457Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat872435Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32145Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191866Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi521852Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val631782- 981406