Pannaas männen Paaaattayalleee !!!

Anonyymi

Lentoliput nyt plakkarissa ollen.

Suoraa puhetta tästä aikuisten disneylandista

Vuosien aikana olen kuullut tästä paikasta monia eri tarinoita ja kaksi vuotta sitten pääsin tutustumaan ensimmäista kertaa tähän hyvin erikoiseen paikkaan. Tämän jälkeen olen ollut kyseisessä paikassa vielä kaksi kertaa.

Kerrottakoon että tämä teksti käsittelee pattayaa niinkuin sen itse olen kokenut ja pyrin myös antamaan vinkkejä niille ketkä sinne haluaa lähteä. Tämä postaus on tehty lähinnä sinkkumiehille/naisille. Perhelomalle menijöiden kannattaa lopettaa lukeminen tähän koska niistä asioista en kirjoita.

En myöskään ole mikään lahjakas kirjoittaja joten koittakaa kestää.

Pattayalle on äärimmäisen helppoa saapua. Bangkok suvarnabhumin lentokentältä noin 1-2 tunnin ajomatka taksilla. Taksi maksaa henkilömäärästä riippuen noin 1000-1300 bahtia. Toki halvemmallakin pääsee mikäli käyttää julkisia mutta niistä minulla ei ole kokemusta. Koen että pitkän lentomatkan jälkeen haluan mahdollisimman vaivattoman kyydin hotellille. Yleensä tilaan kuljetuksen netistä jolloin kuljettaja on vastassa lentokentän aulassa nimilapun kanssa. Olen käyttänyt sellaista firmaa kuin www.online-pattaya.com ja sitä voin myös suositella.

Hotellia valitessa kannattaa kiinnittää huomiota sijaintiin, mahdollisiin lakanamaksuihin sekä itselle tärkeään uima-altaaseen. (Uima-allas siitä syystä että pattayan pääranta on kaukana esim. siaminlahden saarien kristallinkirkkaista vesistä.)

Hotellia suosittelen soi 7- soi 8 alueelta. Siellä on paljon pieniä tyttöbaareja, ruokapaikkoja eikä juurikaan mitään isoja Gogobaareja / yökerhoja koska niissä en hirveästi vietä aikaa. Ne paikat ovat myös monesti aamuun asti auki ja varsinkin yökerhoissa musiikki soi äärimmäisen kovaa ja ääni kantautuu hotellihuoneeseen. Mikäli haluaa discotella aamusta iltaan niin suosittelen hotellia walkingstreet tai lk metropol alueilta.

Siirrytäänpäs niihin lakanamaksuihin. Eli monissa hotelleissa on sellainen käytäntö että kun tuot seuralaisen huoneeseen, hotelli veloittaa sinulta 200-500 bahtin lakanamaksun. Mikäli tätä hommaa harrastaa usein niin lakanamaksuista kertyy ihan mukava potti jonka voi käyttää myös muuhun. Suosittelen siis aina ottamaan hotellin jossa ei peritä tätä maksua. Yksi suosikkihotelleistani on Flipper lodge hotelli soi 8.

Liikkuminen pattayalla on helppoa. Lavataksit kulkevat tiettyjä reittejä ja nappaavat ihmisiä lennosta kyytiin. Kun haluat jäädä pois kyydistä, soita summeria ja anna kuskille 10 bahtia. Sillä selvä. Mikäli haluaa liikkua jonnekkin muualle, edellämainitut lavataksit heittävät sinut sinne kun vain neuvottelet hinnat. Skootteritakseja löytyy myös. Yksi hyvä palvelu on myös GRAP-TAXI sovellus. Siinä sovellus kertoo valmiina hinnan paikasta a, paikkaan b.

Ensimmäinen asia jonka teen kun saavun on liittymän hankita / päivittäminen. Itse olen käyttänyt AIS nimistä operaattoria ja heidän palvelupisteensä on Central festival ostoskeskuksen alakerrassa , ostoskeskuksen huomaa pakostakin. Mikäli otat uuden liittymän niin tarvitset passin mukaan. Olen käyttänyt yleensä pakettia jossa on 30 päivän rajaton netti maksiminopeudella ja jonkinverran puheaikaa. Muistaaksen paketin hinta on jotain 1200-1500 bahtin luokkaa.

Nytkun liittymä on kunnossa niin voit huoletta surffata netissä ja käyttää whatsuppia ym ym.

Puhutaanko hieman niistä naisista? Puhutaan !

Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa että nämä niinsanotut työnaiset omaavat aivan eri lähtökohdat elämään kuin me länsimaalaiset joilla on laaja yhteiskunnan tukiverkko, mahdollisuus kouluttautua ym ym. Varmasti suurinosa naisista haluaisi elättää itsensä jollain muulla tapaa kuin itseään myymällä. Mutta tämän asian muuttaminen on hieman liian iso asia pienelle reissaajalle ja väitän että minun päätökseni käyttää tai olla käyttämättä näitä palveluja ei muuta asiaa suuntaan eikä toiseen. Ja muistetaan myös kohdella ihmisiä niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.

Tämän saarnan jälkeen siirrytään asiaan.

Pattayalla on monia eri vaihtoehtoja löytää seuraa. Itse suosin yleensä baarityttöjä jotka siis ovat baareissa töissä ja siellä voit heidän kanssaan rennosti jutella, pelata pelejä ja nauttia drinkkiä. Homma toimii niin että menet baariin, juot kylmän changin ja kohta saapukin tyttö luoksesi juttelemaan. Kalja alkaa nousta päähäsi ja päätät että nyt tyttö mukaan ja menoksi. Maksat baarille ns. barfinen joka maksetaan siitä syystä että tyttö ei enää ole töissä joten baarille rahallinen kompensaatio. Summa on hyvin usein 200-300 bahtia, riippuen kellonajasta. Itse en baarityttöjen kanssa sovi koskaan rahasta vaan toimin niin että otan tytön yöksi ja aamulla annan 1000 bahtia käteen, tack och adjö. Tytöt ovat olleet aina tyytyväisiä korvaukseen.

Olen itse reilu 60 hieman pullukka pälvikalju omasta mielestäni katseenkestävä mies joten en osaa sanoa että toimiiko tuo sama 70 vuotiaalle elämää nähneelle miehelle.

By NumBall HHN 61v. alias Lerppa alias senssu

5

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Montako leukaa ?

• Anonyymi

Toimiiko Suomessa myytävä 5G puhelin Thaimaan 5Gssä ?

• Anonyymi

Mitä siellä niin mielenkiintoista on siellä pattaijalla.

• Rottia ja rabbi koiria. Jos sulla on rahaa suomessa 31 euroa, saat sillä lidlistä kaksi kassia ruokia mutta et saa ollenkaan iho kosketusta ja pilluva. Mutta jos menet Seutulan kautta pattayalle, niin saat sillä 31 eurolla pilluva ja kepapin. Ei sinne muuten köyhät menisi. Siksi menen itse mieluummin Prasiliaan ja Kuuppaan.

• Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

Rottia ja rabbi koiria. Jos sulla on rahaa suomessa 31 euroa, saat sillä lidlistä kaksi kassia ruokia mutta et saa ollenkaan iho kosketusta ja pilluva. Mutta jos menet Seutulan kautta pattayalle, niin saat sillä 31 eurolla pilluva ja kepapin. Ei sinne muuten köyhät menisi. Siksi menen itse mieluummin Prasiliaan ja Kuuppaan.

Hyvin sanottu Pohjoisen Mies ja arvostan. Itse menen mieluiten Sportugaliin, koska olen urheilu hullu. Oma arvioni on että selviän cuuberin testistä helposti, jopa naurettavan helposti.

By NumBaII, HHN 61v

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2281
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      268
      1901
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      874
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      828
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      827
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      779
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      764
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      757
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      755
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      723
    Aihe