Poliisia tarvisi

Anonyymi

Toivottavasti kannukseen tulisi pian poliisiasema takaisin tai edes enemmän partiointia. Vallan mahdotonta menoa alkaa olemaan.

29

2600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mitäs tällä kertaa?

      • Anonyymi

        Kaksosen näköiset pitkät apukoulumiehet, toisella hoitamaton pitkä kihara tukka ja korvakoru, olivat niin rikasta Monossa mutta Lyylillä laskivat hiluja tilatuista ruuista ja tappelua tuli kaikkien kanssa. Melkoinen junttila!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaksosen näköiset pitkät apukoulumiehet, toisella hoitamaton pitkä kihara tukka ja korvakoru, olivat niin rikasta Monossa mutta Lyylillä laskivat hiluja tilatuista ruuista ja tappelua tuli kaikkien kanssa. Melkoinen junttila!

        Juntista vaikuttaa käyttää aikaansa kakkosia seuraten.


    • Anonyymi

      Kyllä asemalle poliisit tarvitaan.

    • Anonyymi

      Poliisilla on niin korkeat palkat ettei jaksa enää paljoa liikkua mikäs sen helpompaa työtä on kuin poliisin työ? ja varsinkin poliisipäällikön työ vähän sama kuin lääkäreillä helppoja töitä kumpiki

      • Anonyymi

        Kyllähän nyt kuka tahansa pystyy lääkäri olemaan. Heräsi vain kysymys, miksi itse et ole näin helpossa työssä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän nyt kuka tahansa pystyy lääkäri olemaan. Heräsi vain kysymys, miksi itse et ole näin helpossa työssä?

        Ei kiinnosta olla koiran virassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta olla koiran virassa

        Joopa joo


    • Anonyymi

      Semmoisia poliiseja tarvitan koko suomessa jotka ajaa mustal maijal ja ottaa konnat kiinne. niint poliiseja ei tarvita jokk tuo huumeita ja puuhaa jengien kans. näitäkin o ympär suomee.
      Poliisihallitus. ei tarvita.

      • Anonyymi

        Nykyään larpentterit ajaa vw transportterilla t5 lla ja käyvät syömässä veronmaksajien kustantamalla ajalla,on helppoa työtä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään larpentterit ajaa vw transportterilla t5 lla ja käyvät syömässä veronmaksajien kustantamalla ajalla,on helppoa työtä

        Tuollaisen itkupillin kannattaa hakeutua poliisikoulutukseen. Pääset sitten nauttimaan verorahoilla "helposta" työstä ja kahvi-/ruokatauoista. Tietääkseni ruokatauko kuuluu ainakin niille, jotka tekevät töitä koko päiväisesti. Jopa työtä tekemättömätkin syövät, joko omilla rahoillaan tai jopa käyttävät siihen niitä rahoja, joita verorahoilla maksetaan erilaisina tukina. Virkavalta maksaa syömisensä omasta palkastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisen itkupillin kannattaa hakeutua poliisikoulutukseen. Pääset sitten nauttimaan verorahoilla "helposta" työstä ja kahvi-/ruokatauoista. Tietääkseni ruokatauko kuuluu ainakin niille, jotka tekevät töitä koko päiväisesti. Jopa työtä tekemättömätkin syövät, joko omilla rahoillaan tai jopa käyttävät siihen niitä rahoja, joita verorahoilla maksetaan erilaisina tukina. Virkavalta maksaa syömisensä omasta palkastaan

        Hohohhoo taidat puhua hiukan nyt poliisia miellyttääksesi?:) mutta niinhän ne useimmat tekee,kyllä ne lattäjalat käyvät veronmaksajien kustantamalla työajalla syömässä heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohohhoo taidat puhua hiukan nyt poliisia miellyttääksesi?:) mutta niinhän ne useimmat tekee,kyllä ne lattäjalat käyvät veronmaksajien kustantamalla työajalla syömässä heh

        Taidat olla tyhmä ?;) Kaikkihan (paitsi yrittäjät) palkkatyötä tekevät käyvät veronmaksajien kustantamalla työajalla syömässä, elleivät sitten päätä olla syömättä työpäivänsä aikana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla tyhmä ?;) Kaikkihan (paitsi yrittäjät) palkkatyötä tekevät käyvät veronmaksajien kustantamalla työajalla syömässä, elleivät sitten päätä olla syömättä työpäivänsä aikana...

        Poliisi on eriasia poliisin työhön tuskin kuluu käydä veronmaksajien maksamalla työajalla mussuttmassa ruokaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi on eriasia poliisin työhön tuskin kuluu käydä veronmaksajien maksamalla työajalla mussuttmassa ruokaa

        Hmmm...erikoista: pitääkö 12 tunnin työvuorossa olla kokonaan syömättä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm...erikoista: pitääkö 12 tunnin työvuorossa olla kokonaan syömättä???

        Syö sitten vaikkapa siellä kotona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syö sitten vaikkapa siellä kotona

        Helppohan se on sun kehoittaa olemaan työaikana syömättä, kun et itse ole edes työelämässä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppohan se on sun kehoittaa olemaan työaikana syömättä, kun et itse ole edes työelämässä ;)

        Sinun onneksesi olen työelämässä,ja tienaan sinunki eläkkesi samalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun onneksesi olen työelämässä,ja tienaan sinunki eläkkesi samalla

        Syötkö työaikana? Jos syöt, maksatko omalla rahalla vai meneekö firman piikkiin? Tietääkseni poliisitkin syövät ja maksavat syömisensä ihan omasta pussistaan , ei ole valtion luottokorttia käytettävissä.
        vastauksiasi odottaen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syötkö työaikana? Jos syöt, maksatko omalla rahalla vai meneekö firman piikkiin? Tietääkseni poliisitkin syövät ja maksavat syömisensä ihan omasta pussistaan , ei ole valtion luottokorttia käytettävissä.
        vastauksiasi odottaen...

        En syö työaikana ja maksan ruokani ihan omilla rahoilla,siksi onki erikoista että "joidenkin" työ etuuksiin kuuluu ahmia ruokaa työaikana ei se työaika ole mikään stanan ruokatuntunti! eikä varsinkaan kun se työaika on veronmaksajien maksamaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En syö työaikana ja maksan ruokani ihan omilla rahoilla,siksi onki erikoista että "joidenkin" työ etuuksiin kuuluu ahmia ruokaa työaikana ei se työaika ole mikään stanan ruokatuntunti! eikä varsinkaan kun se työaika on veronmaksajien maksamaa

        Hohhoijaa....et sitten tajua, taidan poistua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla tyhmä ?;) Kaikkihan (paitsi yrittäjät) palkkatyötä tekevät käyvät veronmaksajien kustantamalla työajalla syömässä, elleivät sitten päätä olla syömättä työpäivänsä aikana...

        Yrittäjä maksaa usein ruokahetkesi ja palkkasi silloinkin kun et ole ansaitsemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi on eriasia poliisin työhön tuskin kuluu käydä veronmaksajien maksamalla työajalla mussuttmassa ruokaa

        Viire vois kiinnittää pitkät Ula-antennit avo bemariin ja partioida vapaa-ajan hupina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppohan se on sun kehoittaa olemaan työaikana syömättä, kun et itse ole edes työelämässä ;)

        Yksien isä kuoli. Veljekset ja aikamieslasten äiti olivat Mona juhlimassa. Mahtoiko jäädä rahaa edes hautaus kuluihi


    • Anonyymi

      Poliisi ja lupapalvelut on saatava Kannuksen.

    • Anonyymi

      Mustalaiset täällä yrittää kirjoitella ja kommunikoida mutta ei nuorilta eläkeläisiltä onnistu.

      • Anonyymi

        Manne itki Kannuksessa kun Ukrainalaisia avustetaan. Heitä pitäisi avustaa ennemmin


    • Anonyymi

      Poliisiasiat pakko hoitaa Keski-Pohjanmaan maakunnan ulkopuolella, kun poliisiasema ei toimi Kannuksessa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe