Pelastaako Prisma Orimattilan?

Anonyymi

Kaupunki ja Hämeenmaan ovat alle kirjoittaneet maankäyttösopimuksen, joka mahdollistaa Prisman kaavan etenemisen.
Mitä tuumaatte nyt asiasta ja pelastaako Prisma ettei Orimattila nuupahda?

47

2047

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten joku Prisma voisi pelastaa Orimattilan. Prisman tulo voi heikentää muutaman paikallisen erikoisliikkeen toimintaa, mutta kyllä autovirrat edelleen tulee samaan malliin kun nyt suuntautumaan Renkomäkeen ja Launeelle. Siellä on oikeasti hyvät kaupat ja valikoimat.
      Henna on se joka Orimattilan pelastaa!

• Anonyymi

Mie ainakin liikunnan harrastajana iloitsen kun Prisma tulee ja tulee kunnon liikuntavälineitä myyntiin. Kuten lenkkareita ja verkkareita. Ja varmaan muutakin mitä ei nyt saa Orimattilasta. Kiitos persuille ja Pieskille kun Prisma saadaan.

• Anonyymi

Prisman myötä tulee laadukkaita vaatteita koko perheelle ja kaikille muillekin, Kodinkoneita ja liikuntavarusteita ja -asusteita, kenkiä ja lenkkareita. Nuorillekin naisille muotia vaatteissa ja kauneudessa. Ainakin meidän perheessä toivotetaan Prisma tervetulleiksi ja ei ole väliä vaikka Erkontie menee mutkalle,

• Anonyymi

Prisma nostaa Orimattilan palveluvarustusta . Se vaikuttaa moneen, jotka mahdollisesti sunnittelevat muuttavansa tänne. Vaikuttaa osaltaan myös Hennaan, josta pääsee kunnon kaupoille keskustaan.

• Anonyymi

Totta. Kaupunkin kanattaisi käyttää tuota tärppinä kun markkinoi Hennaa.

• Anonyymi

Tosi hianoo kun saahaan Prisma. Kiitos Hämmeenmaalle kun luottaa Orimattilan väkeen joka käy kaupoilla.

• Anonyymi

Onhan se hyvvee, ettei ainakkaan ruokoo tahe kauvempoo hakkoo.

• Anonyymi

Kiitos kun Prisma tulee. Saahaan Orimattilaankin nykyaikaa eikä eletä jonkun Erkontien sata vuotta sitten aikaa.

• Anonyymi

Saas nähdä miten Kesko vastaa huutoon?

• Anonyymi

Kesko kun saa tontin, niin uuden K-Supermarketin rakentaa heti siihen. Mutta se tontti on nyt ongelma. Koivuhovin ja kuohutien välissä olisi hyvin tilaa.

• Anonyymi

Saahaan kodinkone kauppaan kilpailua.

• Anonyymi

Pelastaa Prisma. Se on valtava käden ojennus Hämeenmaalta joka sijottaa Orimattilaan. Kaupunkin päättäjille kanssa iso kiitos kun hyväksytte Erkon tien katkasun.

• Anonyymi

Keskolle olisi tilaa tehdä Kehräämön vastapuolelle eli vanhan elokuvatetterin paikalle Suppari. Siinä on yllättävän hyvin tilaa kun tarkemmin paikan päällä miettii.

• Anonyymi

Eihän siitä Prismasta tule Launeen kokoista,tulette pettyy,ei siellä mitään kodinkoneita myydä.Lahdessa saatte käydä edelleen

• Anonyymi

Prisman valikoimiin kuuluu kodin koneet. Piste.

• Anonyymi

Jos Kesko tekee Sittarin,olisikin hyvä juttu.

• Anonyymi

Ei tule CM koskaan. Edes Porvooseen ei saanut tulla kun H:ki liian lähellä, nämä ovat täysin poliittisia juttuja jollei jopa kartellista kyse? Katsokaa ympärille, esim. Pukkila, Artjärvi ja Myrskylä kaikissa Salen pahanen ei yhtään Keskon putiikkia! MIKSI?

• Anonyymi

Tämä Prisma-asia onkin harvoja järkeviä keskusteluja tällä palstalla. Kiitos aihellisesta aloituksesta. Kaavamuutos on seuraava asia, jonka kaupunki tekee ja Hämeenmaa maksaa. Ilmeisesti siitä kuullaan lähiaikoina.
      Prisma on todella tarpeen Orimattilassa, jotta kaupungissa on tarjolla muutakin kuin ruokatavaraa ja partireita sekä kirjanpitotoimistoja, jotka ovat vallannet keskustan liikepaikat.

• Anonyymi

Tuskin tulee kymmeneen vuoteen mitään prismaa koska kaavasta saa valittaa ja tottahan pyhästä tienpätkästä valitetaan seuraavat 20 vuotta..😁

• Anonyymi

Tuut näkeen et H'ämeenmaa hoitaa hommat ja valitukset käsitellään nopeasti.

• Anonyymi

PRISMAT NURIN VENÄJÄLLÄ - EI HARMITA KUN EI OLLA KOSKAAN OLTU ASIAKKAITAKAAN ! Eiköhän ne voisi mennä Suomessakin kohta nurin.

Prisma Venäjällä NYT: tyhjät hyllyt ja käytävät, loppuunmyynti Pietarissa
      https://www.youtube.com/watch?v=VSARMn2SmSI

• Anonyymi

Kyllä Prisma pelastaa Orimattilan on suora vastaus. Onneksi Hämeenmaa viittii satsata nopeasti heikentyneeseen maalaiskaupunkiin. Persjalkaiset Orimattilaliset saavat kuin taivaan lahjan.

• Anonyymi

Joko se stanan valitus on käsitelty ja päästään rakentamaan kunnon kauppakeskus Orimattilalaisille. Ihme vastustusta joka asijassa. Luulisi että Hennan vastustaminen riittäisi mutta ei riitä.

• Anonyymi

Ei se firman nimi ja seinät muuta ala-arvosia työntekijöitä. Ei täällä mitään "kunnon" paikkaa ole niin kauan kuin tietyt ihmiset on hommissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se firman nimi ja seinät muuta ala-arvosia työntekijöitä. Ei täällä mitään "kunnon" paikkaa ole niin kauan kuin tietyt ihmiset on hommissa.

Työntekijät ovat mun mielestä ihan ok. Paljon ennen käyn Orimattilalaisissa kaupoissa kuin Renkomäessä. Bensaakin säästyy kun saahaan kunnon kauppa Prisma.

• Anonyymi

Alan käydä Olassa kaupassa launeen sijaan sitten. 👍

• Anonyymi

Hienoa kunPrismaa nyt rakennetaan. Moni Orimattilalainen on saanut kivaa katseltavaa muuten tympeeseen päiväänsä kun ei ole muuta kuin koti soffa ja se kuppila marketissa.

• Anonyymi

Pian lähtee Ärrän ulkoilu tuolit hevon kuuseen. Hyvä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pian lähtee Ärrän ulkoilu tuolit hevon kuuseen. Hyvä niin.

Tämä onkin parasta Prisman myötä että saahaan ne ulkokyttääjät pois istuskelemasta. Muutenkin on siinä ahdas kulkutie jos kaksi normaalia 120 kiloista Orimattilalaista naista tai miestä tulee vastakkain niillä kohdin jossa ukot pulittelevat.

• Anonyymi

Eräässä juuri tulleessa lehdessä valitettiin ettei se ole S-marketin vika että Orimattilan kaupunki teki Erkonmutkasta niin ahtaan.

Häh? Yksisuuntaiseksiko se olisi pitänyt tehdä, kun ei ole enempää annettu tilaa sille tien teolle?

• Anonyymi

Kaupunki on ne Erkon tien kaikki uudet ja vanhatkin kiemurat rakennuttanut.

• Anonyymi

Ilman Prismaa, tie olisi yhä suora. Jos tilaa olisi jätetty enemmän, se mutka olisi parempi, mutta todellakin sehän oli alunperin jopa suora.

Jos kaikki muut reitit suljetaan, käytetään sitä ainoaa jäljelle jäänyttä. Tämähän on siis tarkoituksella tehty näin, joten miksi syyttää niitä, jotka sitä AINOA jäljelle jäännyttä reittiä käyttävät?

Ilmeisesti ei ollut tarkoitus kieltää kokonaan kulkemista. Idea oli ohjata kaikki vain siihen ainoaa kapeaan rakoon ja sitten sakottaa kaikkia siinä kulkevia?

• Anonyymi

...Miksi täällä on todellakin niin paljon salaisuuksia? On todella vaikea ymmärtää miksi jotain salattavaa olisi noissa Prisma ja Kehräämö asioissa.

Ainoa... mikä mulle tulee mieleen on just joku kartelli. Tarkoituksella odotellaan, JOTTA joku muualla hajoaa. Odotellaan, odotellaan... ja kun esim. minä olen uhrina/kohteena, niin saadaan sitten raivari kun ei tämä nukke tottelekaan. Harmi :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Miksi täällä on todellakin niin paljon salaisuuksia? On todella vaikea ymmärtää miksi jotain salattavaa olisi noissa Prisma ja Kehräämö asioissa.

Ainoa... mikä mulle tulee mieleen on just joku kartelli. Tarkoituksella odotellaan, JOTTA joku muualla hajoaa. Odotellaan, odotellaan... ja kun esim. minä olen uhrina/kohteena, niin saadaan sitten raivari kun ei tämä nukke tottelekaan. Harmi :/

...40 vuotta teitä :(

VeikonKoneessakin se yrittää ja yrittää väkisin mulle myydä jotain risaa/käytettyä laturia. MIKSI??? Ehdotinkin tänne jonnekin että möisi rojujaan kirppiksellä. Minä en siellä käy.

Se PC fix myös jo oli laittanut mun pääkoneeseen jonkun käytetyn kovalevyn ilman mun suostumusta. Kertoi vain tästä ja pyysi 10€ lisämaksua kaikenlisäksi!!

KÄYTETYN?!
        Kuinka p.a. te muut täällä olette oikein. Pelkkää käytettyä ja lahoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...40 vuotta teitä :(

VeikonKoneessakin se yrittää ja yrittää väkisin mulle myydä jotain risaa/käytettyä laturia. MIKSI??? Ehdotinkin tänne jonnekin että möisi rojujaan kirppiksellä. Minä en siellä käy.

Se PC fix myös jo oli laittanut mun pääkoneeseen jonkun käytetyn kovalevyn ilman mun suostumusta. Kertoi vain tästä ja pyysi 10€ lisämaksua kaikenlisäksi!!

KÄYTETYN?!
        Kuinka p.a. te muut täällä olette oikein. Pelkkää käytettyä ja lahoa?

...Miten on (kuulemma) kirppikset niin suosittuja Orimattilassa?!! Muo oksettaa ihan, kun kaupatkin myy ala-arvoista.

Mä jonnekin jo näitä kirpparijuttuja laitoin, mutta nekin poistettiin. Jotakuinkin seurailen noita miten viestejäni häviää ja muistan vain huomioineeni että kaikki ne mun kirppisjutut katosi.

• Anonyymi

Kiittäkäämme kaupunkia ja päättäjiä ja varsinkin persuja uudesta hienosta Erkontiestä.

• Anonyymi

On hianoo olla Orimattilalainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hianoo olla Orimattilalainen.

Persut tehneet hienoa työtä kaupungin eteen. Menestystarina jatkuu ensi vaalien jälkeen. Upeaa!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut tehneet hienoa työtä kaupungin eteen. Menestystarina jatkuu ensi vaalien jälkeen. Upeaa!!!

Persuille on tulossa riemuvoitto viime vaalivoiton päälle. Veikkaan että tulee 2-3 lisäpaikkaa nykysten 10 lisäksi. Persut ovat suorastaan huhkineet hommia Orimattilalaisten hyväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuille on tulossa riemuvoitto viime vaalivoiton päälle. Veikkaan että tulee 2-3 lisäpaikkaa nykysten 10 lisäksi. Persut ovat suorastaan huhkineet hommia Orimattilalaisten hyväksi.

Minä äänestän Vasemmistoliiton Tarmoa. Siinä on hyvä mies. Näissä kuntavaaleissa äänestetään enemmänkin henkilöä kun puoluetta.
        Muistakaa käyttää äänioikeuttanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä äänestän Vasemmistoliiton Tarmoa. Siinä on hyvä mies. Näissä kuntavaaleissa äänestetään enemmänkin henkilöä kun puoluetta.

Minä äänestän Jaria. Siinä on ihana pörröpää. T:Liisu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarmosta tulee ääni harava seuraavissa vaaleissa. Pelle Vitterin äänet romahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä äänestän Jaria. Siinä on ihana pörröpää. T:Liisu

Sinulla on myös ihana kampaus Lissuseni. Tv Jarppa

• Anonyymi

Miten joku kauppa pelastaa yhtään mitään? Samaa roinaa myynnissä, kun joka paikassa. Ei meidän ostovoima uudesta kaupasta lisäännyt, pitäis olla jotain uutta liiketoiminnan alaa, innovaatioita.
      Tavaraa on jokaisella jo muutenkin liikaa ja kaatikset täynnä.

• Anonyymi

Seuraappa tilannetta kun Prisma avautuu. Sitten näet miten kauppa käy. Liikenne hiljentyy Lahen suuntaan.

• Anonyymi

Kyllä niin odotan Prisman avautumista ja sen tuotteita. Sen jälkeen ei tarvitse ennää olla Lahdentien halpahallin tuotteitten armoilla eikä joutua huonoon palveluun.

• Anonyymi

Sama täällä. Saadaan kunnon vermeet Prismaan eikä mitään Kiinan roinaa. Asiakaspalvelukin taatusti ystävällistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      71
      6257
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      135
      5648
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      473
      3509
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      111
      1892
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      38
      1296
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      383
      1293
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      68
      1098
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1004
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      110
      932
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      54
      900
    Aihe