Olisi kiva tietää elelevätkö palstalaiset yksin vai ovatko parisuhteessa? Ja kuinka pitkään olet ollut yksin/parisuhteessa?
Yksin vai parisuhteessa?
32
573
Vastaukset
- Anonyymi
Parisuhteessa, mutta asutaan erillään. Yhdessä ollaan oltu 2,5 v.
- Anonyymi
Yksin. En ole koskaan seurustellut.
- Anonyymi
Sama tilanne, yksin elän enkä ole koskaan seurustellut vakavasti. Vaikea löytää kumppania pieneltä paikkakunnalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tilanne, yksin elän enkä ole koskaan seurustellut vakavasti. Vaikea löytää kumppania pieneltä paikkakunnalta.
Asia tuntuu jotenkin vuosi vuodelta haikeammalta...
Asiaa ei auta se että mulla on mielessäni vain yks tietty nainen. Ehkä en pidä sydäntä avoinna uusille mahdollisuuksille. Se ei vain tunnu hyvältä eikä oikealta... Tunnen et hänen se oli ja on tarkoitus olla eikä kukaan muu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä halua liittyä deittisovelluksiin. Se tuntuu vieraalta vaikka pitäiskin varmaan välillä poistua epämukavuusalueelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia tuntuu jotenkin vuosi vuodelta haikeammalta...
Asiaa ei auta se että mulla on mielessäni vain yks tietty nainen. Ehkä en pidä sydäntä avoinna uusille mahdollisuuksille. Se ei vain tunnu hyvältä eikä oikealta... Tunnen et hänen se oli ja on tarkoitus olla eikä kukaan muuPitää vain osata päästää irti, jos kohde on saavuttamaton tai jo parisuhteessa toisen kanssa. Ehkä sitten osaa katsoa vähän laajemmin ympärilleen ja antaa mahdollisuuden myös uusille tuulille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää vain osata päästää irti, jos kohde on saavuttamaton tai jo parisuhteessa toisen kanssa. Ehkä sitten osaa katsoa vähän laajemmin ympärilleen ja antaa mahdollisuuden myös uusille tuulille.
Niin kai ehkä..
Itse tiedän kuitenkin et mun sydän valitsi hänet. Siitä lähtien kun näin hänet ekan kerran, tunsin piston sydämessä ja tunsin kuinka erityinen hän on - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai ehkä..
Itse tiedän kuitenkin et mun sydän valitsi hänet. Siitä lähtien kun näin hänet ekan kerran, tunsin piston sydämessä ja tunsin kuinka erityinen hän onOletko lähestynyt tätä ihastustasi? Entäs, jos hänkin tuntee samoin sinua kohtaan?
- Anonyymi
Näennäisesti parisuhteessa jossa molemmat eläneet jo keskinäisen onnensa ohi, toinen ei vain ole sitä itselleen vielä pystynyt myöntämään 🤷♀️
Ja omat "lihakset" ei riitä vielä tällähetkellä riitaisaan eroon vaikka selkeästi toiselle olenkin omat tunteeni kertonut.
Ihastunut itse jo palavasti ns kolmanteen osapuoleen(henkinen ero ei johdu hänestä) mutta koen etten voi ilmaista hänelle tunteitani ennenkuin oma tilanne on selvempi..
Aika raastava tilanne kaikenkaikkiaan 🤐- Anonyymi
Onkos tämä ns. kolmas osapuoli ihastunut sinuun, ja tietääkö hän laisinkaan, että olet häneen palavasti ihastunut?
Mutkikas soppa tosiaan. - Anonyymi
Mikä sinun nykyisessä on "vika"? Miksi et halua valita häntä enää ja miksi et haluaisi ihastua häneen uudelleen?
Pitääkö aina vaihtaa kumppani kun ihastuu toiseen niin palavasti.
Onko kumppanisi myös ihastunut toiseen / puhunut että haluaisi erota? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos tämä ns. kolmas osapuoli ihastunut sinuun, ja tietääkö hän laisinkaan, että olet häneen palavasti ihastunut?
Mutkikas soppa tosiaan.En yhtään tiedä hänen tunteistaan(tai onko mitään tunteita olemassakaan) eikä hän myöskään minun.
En myöskään voi olla varma tykkääkö hän naisista ylipäätään🤨 Soppa totta tosiaan 🥴 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinun nykyisessä on "vika"? Miksi et halua valita häntä enää ja miksi et haluaisi ihastua häneen uudelleen?
Onko kumppanisi myös ihastunut toiseen / puhunut että haluaisi erota?Jospa se nykyinen onkin mies... Ja nyt ihastunut palavasti naiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kumppanisi myös ihastunut toiseen / puhunut että haluaisi erota?Ois itseasiassa mulle lottovoitto jos hänkin olisi erosta samaa mieltä 🙏
Ja tämä surkea tilanne jatkunut jo useamman vuoden.. Hän vain on persoonaltaan niin erilainen kuin itse olen. Toinen siis näkee kaikessa huonot puolet ja itselle ei ole niin justiinsa. Toisen negatiivisuus on alkanut häiritsemään tosi pahasti. Mitä tahansa hänelle puhun niin sillä "lyödään" sopivassa tilanteessa. Henkistä väkivaltaa kai tämä on.
Omaan persoonaan vain kuuluu että yritän pehmitellä ongelmia mahdollisimman pitkään. Ja olen kuvitellut että jossain vaiheessa alkaisi mennö paremmin. Mutta todellisuudessa asiat menneet vuosivuodelta vain pahemmiksi.
Ketään uutta en ole elämääni osannut edes kuvitella enkä toivoa. Hänen positiivisuutensa ja huomioonottavaisuutensa vain vei jalat alta silloin kun sitä vähiten osasin odottaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa se nykyinen onkin mies... Ja nyt ihastunut palavasti naiseen.
Totta tämäkin vaikken sukupuolitakkkaan kumppaneitani 👋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois itseasiassa mulle lottovoitto jos hänkin olisi erosta samaa mieltä 🙏
Ja tämä surkea tilanne jatkunut jo useamman vuoden.. Hän vain on persoonaltaan niin erilainen kuin itse olen. Toinen siis näkee kaikessa huonot puolet ja itselle ei ole niin justiinsa. Toisen negatiivisuus on alkanut häiritsemään tosi pahasti. Mitä tahansa hänelle puhun niin sillä "lyödään" sopivassa tilanteessa. Henkistä väkivaltaa kai tämä on.
Omaan persoonaan vain kuuluu että yritän pehmitellä ongelmia mahdollisimman pitkään. Ja olen kuvitellut että jossain vaiheessa alkaisi mennö paremmin. Mutta todellisuudessa asiat menneet vuosivuodelta vain pahemmiksi.
Ketään uutta en ole elämääni osannut edes kuvitella enkä toivoa. Hänen positiivisuutensa ja huomioonottavaisuutensa vain vei jalat alta silloin kun sitä vähiten osasin odottaaOn niin ihana lukea tuota tekstiäsi. ❤️ Varsinkin tuota miten kuvailet ihastustasi/rakkauttasi. Toivottavasti saat vielä joskus kerrottua hänelle mitä tunnet. Tai kerro hänelle edes kuinka hänen luonteensa piristää sinuakin. 💞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niin ihana lukea tuota tekstiäsi. ❤️ Varsinkin tuota miten kuvailet ihastustasi/rakkauttasi. Toivottavasti saat vielä joskus kerrottua hänelle mitä tunnet. Tai kerro hänelle edes kuinka hänen luonteensa piristää sinuakin. 💞
Voi kun saisinkin. Hän nimittäin on "mun nainen" vaikka pelkäänkin sitä kenellekään tunnustaa 🙄
- Anonyymi
Jos yhtään lohduttaa, niin aika raastavaa olla myös se"kolmas osapuoli", joka on ihastunut varattuun. Kun ei voi/saa kertoa tunteistaan varatulle. Ehkä pitäisi kautta rantain tiedustella hänen parisuhteensa tilaa, ja jos vaikuttaa onnelliselta niin vaan pakottaa itsensä unohtamaan.
Ja jos ei parisuhde olisikaan onnellinen, niin sitten vielä ihan toinen tarina se, että voisiko meidän välillä olla jotain.
- Anonyymi
Mä oon siis toi, joka seurustelee onnellisesti, mutta halusin vaan sanoa, että ei se ole ihmisen mitta. Elämä voi olla hyvää tai tylsää tai kurjaa tai ihanaa siitä riippumatta onko sulla puoliso vai ei. Elämä vaan on sellasta. Oon siis elänyt 10v sinkkuna, että jotain tiedän minäkin.
- Anonyymi
Juurikin näin. Toiset viihtyy paremmin yksinään ja ovat ihan onnellisia ilman parisuhdettakin. Toiset taas hyppäävät heti uuteen suhteeseen edellisen päätyttyä eivätkä silti ole välttämättä kovin onnellisia. Itsestä se onnellisuus pitää löytyä, ei se välttämättä löydy muiden ihmisten kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. Toiset viihtyy paremmin yksinään ja ovat ihan onnellisia ilman parisuhdettakin. Toiset taas hyppäävät heti uuteen suhteeseen edellisen päätyttyä eivätkä silti ole välttämättä kovin onnellisia. Itsestä se onnellisuus pitää löytyä, ei se välttämättä löydy muiden ihmisten kautta.
No niin se on. Onnellisuus ei ole mitään, mitä kannattais etsiä. Onni pitää vaan nähdä, koska siinähän se on, ihan kaikkien ympärillä.
- Anonyymi
Yksin ja koko elämäni ollut (25 vuotta siis)
- Anonyymi
Yksin, en ihastu helposti. Pidän vapaudestani enkä ryhdy seukkaamaan vain että olisi joku. Draamailuun taipuvaiset kierrän kaukaa.
- Anonyymi
Näin minäkin ajattelin ennen.. Mut yks kaunis päivä hän vei mun sydämen🤍
Vielä silti oon yksin.
- Anonyymi
Kevättä rinnassa ja olis kiva löytää ihana nainen ❤️, mutta haasteellista näyttää olevan. Tuntuu, ettei musta kukaan ole kiinnostunut vaikka olen ok näköinen ja ihan fiksu tyyppi😪
- Anonyymi
Mistä olet etsiskellyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä olet etsiskellyt?
Lähinnä deittipalstoilta
- Anonyymi
Sinkkuna on mennyt viime vuodet.
- Anonyymi
Kuinkahan moni on parisuhteessa vain tavan vuoksi tai paremman heilan puutteessa... ?
- Anonyymi
Aika moni veikkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni veikkaan
Siinäpähän sitten veikkaat
- Anonyymi
10 vuotta yhdessä, joista 3 naimisissa. Lapsi saatu ja nyt hedelmöityshoidoissa jos vielä ainakin toinen saataisiin. Yleisesti ottaen aika kivasti arki rullaa, välillä tietenkin toinen jurppii vähän enemmänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä762661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721832Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2741528Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741504Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461487- 871341
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3981293Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3471253Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3821238- 1281195