vituttaako?

Anonyymi

Vituttaako sinua enempi kun minua ?

12

2259

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minua vituttaa kaikki.

• Anonyymi

joka päivä jokin asia tai jonkun naama väärässä paikassa.

• Anonyymi

Ei vituta.. Ihaan nousta kauniin ja muutenkin kivan vaimon vierestä. Keitä vituttaa otakaa vaimo, mies.

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

Vitutuksen määrä on vakio.

• Anonyymi

Mikä sulla on ketutuksen määrä?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei vituta yhtään,elän yksin omassa torpassa,rahaa tulee eläkeenä 1400 puhtaana käteen,pörssiosakkeista 6000 e vuodessa ja metätkasvaa 300 mottia vuodessa,viimeksi menin paikalliseen Alkoon ja ostin kaikista kalleinta Konjakkia yhden pullon maksoi 328 e ja lämmitin oman saunan.Kyllä ne nuo paremmat viinat on hyviä.

• Anonyymi

Näkökulma se tuokin on, siksi kysyn oletko Puolangan onnellisin ? jos niin, kyllä saunailtana kannattaa korkata, kun kaverikaan ole kitisemässä siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkökulma se tuokin on, siksi kysyn oletko Puolangan onnellisin ? jos niin, kyllä saunailtana kannattaa korkata, kun kaverikaan ole kitisemässä siitä.

En ole Puolangalta,mutta ymmärrän miten rehellisiä ovat,mielestäni Juha Sipilä on Puolangan SUURI POIKA.

• Anonyymi

Vot. Näin elämää täytyy elää. Varovasti sitä kalleinta laatua, että mahdollisimman pitkä elämä. Sinun tapauksessa monesti tuppaa käymään että joku muorin kutale utelee sinun tilanteesi ja lyöttäytyy peittosi alle. Sitten tukkimetässä jo puuskuttaa ponsset. Pörssiosakkeet realisoituvat. Yleensä heikoimman kurssin aikaan...jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vot. Näin elämää täytyy elää. Varovasti sitä kalleinta laatua, että mahdollisimman pitkä elämä. Sinun tapauksessa monesti tuppaa käymään että joku muorin kutale utelee sinun tilanteesi ja lyöttäytyy peittosi alle. Sitten tukkimetässä jo puuskuttaa ponsset. Pörssiosakkeet realisoituvat. Yleensä heikoimman kurssin aikaan...jne.

Ei muuten käy ,aion elää vuosikymmeniä,enkä ole ehta poika,kokemusta on,jälkikasvuakin on,mutta niin kauan oon isäntä,kun moottorisaha pysyy käsissä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1947
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1411
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe