Vituttaako sinua enempi kun minua ?
vituttaako?
12
2322
Vastaukset
- Anonyymi
Minua vituttaa kaikki.
- Anonyymi
joka päivä jokin asia tai jonkun naama väärässä paikassa.
- Anonyymi
Ei vituta.. Ihaan nousta kauniin ja muutenkin kivan vaimon vierestä. Keitä vituttaa otakaa vaimo, mies.
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Vitutuksen määrä on vakio.
- Anonyymi
Mikä sulla on ketutuksen määrä?
- Anonyymi
Aiheesta vaiko vierestä ...https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000008737044.html
- Anonyymi
Ei vituta yhtään,elän yksin omassa torpassa,rahaa tulee eläkeenä 1400 puhtaana käteen,pörssiosakkeista 6000 e vuodessa ja metätkasvaa 300 mottia vuodessa,viimeksi menin paikalliseen Alkoon ja ostin kaikista kalleinta Konjakkia yhden pullon maksoi 328 e ja lämmitin oman saunan.Kyllä ne nuo paremmat viinat on hyviä.
- Anonyymi
Näkökulma se tuokin on, siksi kysyn oletko Puolangan onnellisin ? jos niin, kyllä saunailtana kannattaa korkata, kun kaverikaan ole kitisemässä siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkökulma se tuokin on, siksi kysyn oletko Puolangan onnellisin ? jos niin, kyllä saunailtana kannattaa korkata, kun kaverikaan ole kitisemässä siitä.
En ole Puolangalta,mutta ymmärrän miten rehellisiä ovat,mielestäni Juha Sipilä on Puolangan SUURI POIKA.
- Anonyymi
Vot. Näin elämää täytyy elää. Varovasti sitä kalleinta laatua, että mahdollisimman pitkä elämä. Sinun tapauksessa monesti tuppaa käymään että joku muorin kutale utelee sinun tilanteesi ja lyöttäytyy peittosi alle. Sitten tukkimetässä jo puuskuttaa ponsset. Pörssiosakkeet realisoituvat. Yleensä heikoimman kurssin aikaan...jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vot. Näin elämää täytyy elää. Varovasti sitä kalleinta laatua, että mahdollisimman pitkä elämä. Sinun tapauksessa monesti tuppaa käymään että joku muorin kutale utelee sinun tilanteesi ja lyöttäytyy peittosi alle. Sitten tukkimetässä jo puuskuttaa ponsset. Pörssiosakkeet realisoituvat. Yleensä heikoimman kurssin aikaan...jne.
Ei muuten käy ,aion elää vuosikymmeniä,enkä ole ehta poika,kokemusta on,jälkikasvuakin on,mutta niin kauan oon isäntä,kun moottorisaha pysyy käsissä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️711568Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1141034YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä50844- 58821
- 57760
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74756Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72734Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026719Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41697