Korpiselkätalo tai Erälä

Anonyymi

Katellaan majoitusta porukalla P-Karjalan Tuupovaara Öllölä Hoilola alueelta. Onko kokemusta Korpiselkätalo tai esimerkiksi Erälä metsästysseuran vuokraamasta tilasta? Muita paikkoja alueella porukalle jossa kokoa noin 20 max 29 henkeä?

4

322

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, olen tutustunut toiseen paikkaan. Korpiselkätalo, siellä on mahdollista olla noin 40 henkeä. Meitä oli 20 henkeä ja 3 yötä. Kaikki sai miten halusimme saimme ja parasta, maanantaina oli poistuminen klo 20.00 saimme aivan rennosti ottaa päivän viel. Tekivät meille oman paketin valmiiksi niin kuin toivoimme. Mutta otimme siihen viel ruhtinaalliset aamupalat, saunan ja paljun lämmitetynä.... Oliko n.3200€/ 20 henkeä.
      Suosittelen. Oli palvelu karjalaista ja historiaa saimme päälle. Mutta erämaja on edukas varmasti... En tiedä mitä kuuluu ja mitä hakee, paketteja on tuolla monenlaista. Oliko 1600€ Perusviikonloppu? En muista. Mutta saapi olla omalla porukalla ja hyvällä äijä lomalla. Isosti peukut!

• Anonyymi

En ole koskaan ollut Erälässä, mutta Korpiselkätalossa jo kaksi kertaa ja se on ERINOMAISEN hyvä! Sen parempaa majoituspaikkaa ei niillä seuduilla ole. Suosittelen Korpiselkätaloa.

• Anonyymi

Äläpä höpötä. Homeloukko koko pulju

• Anonyymi

Korpiselkätalossa teetetetään viinapalkalla hommia. Ei viitsitä maksaa työstä kunnon palkkaa. Jää enempi ryyppyjuhliin rahaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      205
      3833
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      62
      2426
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2296
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2213
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1247
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      70
      1157
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1126
    Aihe