Miten naistranssut muutetaan miehiksi??

Anonyymi

Jotenkin ymmärrän kun miestranssulta leikataan munat ja laitetaan siltsaribosat mutta miten naistranssusta tehdään mies?? Leikataan tissit pois ja laitetaan alapäähän joku dildo tai hk:n sininen tikeillä kiinni???

5

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmeisesti tarkoitat "naistranssulla" transmiestä. Rinnat leikataan pois ja terveyssyistä kohtu ja munasarjat myös. Transmies voi valita eri leikkaustekniikoista, joko pienemmän tai isomman vaihtoehdon. Moni, kuten nyt vaikka minä, jättää alapään leikkauksen väliin, koska pelkää riskejä ja sitä, ettei lopputulos olisi tyydyttävä. Voin elää omaa elämääni tavallisena heteromiehenä vaatteet päällä, joten tähän on tyydyttävä. Seisten virtsaaminen porukassa onnistuu apuvälineen kanssa hyvin ja dildon kanssa ei tarvitse pelätä erektio-ongelmia, jos nyt jotain positiivista halutaan nähdä.

• Anonyymi

Niin ja se neopenis rakennetaan henkilön reisilihaksesta leikatusta materiaalista, sitähän myös kysyit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja se neopenis rakennetaan henkilön reisilihaksesta leikatusta materiaalista, sitähän myös kysyit.

Unia oot nähny! Mitää neon peniksiä saa jaloista tehtyä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unia oot nähny! Mitää neon peniksiä saa jaloista tehtyä!

Neopenis on se nimi, jota leikkauksen lopputuloksesta käytetään. Liha siihen otetaan sieltä, missä sitä ihmisellä on eniten eli reidestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neopenis on se nimi, jota leikkauksen lopputuloksesta käytetään. Liha siihen otetaan sieltä, missä sitä ihmisellä on eniten eli reidestä.

Muuten, noi tuontyyppiset trollit saa palkkaa volyymin mukaan ja bonusta, jos joku vastaa. Joten kannattaa ignoorata nuo älyttömät kommentit. Toisaalta onhan se joskus ihan hauskaa pelleillä noiden tunareiden kanssa ja heidän pieni palkkansa säälittää, mutta ei se silti ole tarkoituksenmukaista, että pesiytyvät tänne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73