Miten naistranssut muutetaan miehiksi??

Anonyymi

Jotenkin ymmärrän kun miestranssulta leikataan munat ja laitetaan siltsaribosat mutta miten naistranssusta tehdään mies?? Leikataan tissit pois ja laitetaan alapäähän joku dildo tai hk:n sininen tikeillä kiinni???

5

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmeisesti tarkoitat "naistranssulla" transmiestä. Rinnat leikataan pois ja terveyssyistä kohtu ja munasarjat myös. Transmies voi valita eri leikkaustekniikoista, joko pienemmän tai isomman vaihtoehdon. Moni, kuten nyt vaikka minä, jättää alapään leikkauksen väliin, koska pelkää riskejä ja sitä, ettei lopputulos olisi tyydyttävä. Voin elää omaa elämääni tavallisena heteromiehenä vaatteet päällä, joten tähän on tyydyttävä. Seisten virtsaaminen porukassa onnistuu apuvälineen kanssa hyvin ja dildon kanssa ei tarvitse pelätä erektio-ongelmia, jos nyt jotain positiivista halutaan nähdä.

      • Anonyymi

        Niin ja se neopenis rakennetaan henkilön reisilihaksesta leikatusta materiaalista, sitähän myös kysyit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja se neopenis rakennetaan henkilön reisilihaksesta leikatusta materiaalista, sitähän myös kysyit.

        Unia oot nähny! Mitää neon peniksiä saa jaloista tehtyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unia oot nähny! Mitää neon peniksiä saa jaloista tehtyä!

        Neopenis on se nimi, jota leikkauksen lopputuloksesta käytetään. Liha siihen otetaan sieltä, missä sitä ihmisellä on eniten eli reidestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neopenis on se nimi, jota leikkauksen lopputuloksesta käytetään. Liha siihen otetaan sieltä, missä sitä ihmisellä on eniten eli reidestä.

        Muuten, noi tuontyyppiset trollit saa palkkaa volyymin mukaan ja bonusta, jos joku vastaa. Joten kannattaa ignoorata nuo älyttömät kommentit. Toisaalta onhan se joskus ihan hauskaa pelleillä noiden tunareiden kanssa ja heidän pieni palkkansa säälittää, mutta ei se silti ole tarkoituksenmukaista, että pesiytyvät tänne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe