FUTONSHOP.FI HUIJAUS

Anonyymi

Toivon että et ole mennyt tilaamaan tästä `yrityksestä` mitään.
kokemuksia jotka tähän mennessä on jaettu eri foorumeilla on samat sävelet:

Maksettua tavaraa ei toimiteta, annetaan epämääräisiä lupauksia.
Rahaa ei palauteta. Heillä on suomea puhuva henkilö joka kyllä vastailee puheluihin jos vastaa mutta mitään konreettista ei tapahdu. Tavaraa ei tule, rahoja ei palauteta.

Onko vinkkejä miten tällainen virosta käsin toimiva pulju saataisiin kuriin..??

9

1607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei!

      Valitettavasti tilasin kanssa. Patjaa ei ole näkynyt. Lähettävät ilmeisesti väärennettyjä lähetteitä että tavara olisi tulossa vaikka näin ei ole. Puhelimeen tai viesteihin ei vastata jne. Täytyy huijausta koko paska. Kesällä tulossa viron reissu, täytyy varmaan käydä paikanpäällä jututtamassa.

    • Anonyymi

      Toimenpiteinä -> otan yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Teen päivityksen Jodeliin, jotta lisää näkyvyyttä asialle. Ja otan yhteyttä henkilöön, jonka nimen alla yritys toimii Virossa.

    • Anonyymi

      Heidän sivuille mentäessä tulee ilmoitus, että tekevät huolto- ja päivitystöitä. En sitten tiedä onko heidän verkkokauppa saatu kaadettua vai mistä on kyse.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sama kävi mulla. tavaraa ei näkynyt viimme vuodesta joulkuusta. syynä sairasti koko aja koronaan, allergiat, ja keuohko ongelmat. Ei vasta puhelimeen eikä sähköpostiin. Olen vienyt asian eteeenpäin.

    • Anonyymi

      Linkin takaa löytyy uutinen, jossa kerrotaan juuri tästä verkkokauppasta.
      https://www.talouselama.fi/uutiset/tasta-suomalaisten-kayttamasta-verkkokaupasta-tuli-varoitus-tilaukset-toimittamatta-ei-palauttanut-rahoja/2a8c957d-5a9e-4023-9c77-840787af77b1

    • Anonyymi

      Hei ,

      Oletteko viennyt asiaa eteenpäin käsittelyn? Paitsi kuluttajaviraston asiointia, oletteko tehnyt rikosilmoitusta? onhan pakko saattaa rahoja takasin siltä huijarilta. Viranomaisill aon hänen tietot tiedossa niin miksi he eivät tee konrtteetisia toimenpiteitä?

    • Anonyymi

      Sängyn runko 120€ tuli tilattua tuolta. Tavaraa ei ole näkynyt ja rahojen palautusta lupailivat mutta niitäkään ei ole kuulunut.

    • Anonyymi

      Minä tulin futonshopin huijaamaksi jo noin 5 vuotta sitten. Ikävä lukea että sama vaan jatkuu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe