Onko kukaan vuokrannut omakotitalosta huonetta air bnb:n kautta? Mietinnässä sen kokeilu, kun huoneita on tyhjillään useampia. Talo on vielä pankin, eli lainaa maksettavana, mutta voinko vuokrata siitä huonetta /huoneita muille? Estääkö mikään laki yms?
Air bnb kokemuksia
4
182
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, mikään laki ei estä vuokraamasta.
Mutta kannattaako se vuokraaminen? Muutamalla kympillä vuorokaudessa se vuokralainen käyttää vessaasi, keittiötäsi ja voi pahimmillaan olla kuristajaraiskaajamurhaaja (etukäteen ei voi tietää). Itse en ventovieraita kotiini päästä, saatavilla oleva rahallinen korvaus kun ei millään tasolla vastaa riskejä, vaivaa ja epämukavuutta.- Anonyymi
Olen matkailualalla jonkin verran ollut, ja tiedän aika hyvin millaisia "tietyn" genren matkailijat ovat. Vakuutus korvaa aika hyvin jos jotakin lähtee, siksi kassakaapissa onkin arvokkaimmat. En muutamaan kymppiin ketään kyllä ottaisi, se ei olisi vaivan väärti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen matkailualalla jonkin verran ollut, ja tiedän aika hyvin millaisia "tietyn" genren matkailijat ovat. Vakuutus korvaa aika hyvin jos jotakin lähtee, siksi kassakaapissa onkin arvokkaimmat. En muutamaan kymppiin ketään kyllä ottaisi, se ei olisi vaivan väärti.
"Olen matkailualalla jonkin verran ollut, ja tiedän aika hyvin millaisia "tietyn" genren matkailijat ovat. Vakuutus korvaa aika hyvin jos jotakin lähtee, siksi kassakaapissa onkin arvokkaimmat. En muutamaan kymppiin ketään kyllä ottaisi, se ei olisi vaivan väärti."
Useimmilla paikkakunnilla saa hotellihuoneen alle satasella vuorokaudessa, niin mitä uskoisit saavasi huonevuokrauksella, 30 €/vuorokausi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olen matkailualalla jonkin verran ollut, ja tiedän aika hyvin millaisia "tietyn" genren matkailijat ovat. Vakuutus korvaa aika hyvin jos jotakin lähtee, siksi kassakaapissa onkin arvokkaimmat. En muutamaan kymppiin ketään kyllä ottaisi, se ei olisi vaivan väärti."
Useimmilla paikkakunnilla saa hotellihuoneen alle satasella vuorokaudessa, niin mitä uskoisit saavasi huonevuokrauksella, 30 €/vuorokausi?Reilusti enemmän, koska matkailukaupunki, ja hintataso yleisesti 90-200 e/vuorokausi riippuen mitä tarjoaa vieraille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566