Hahahaha taas väärät miehet viestissä

Anonyymi

Hakola olisi pitänyt jättää hotelliin mässyttämään aamupalaa.

6

91

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peralta kolmannella osuudella rento suoritus.

• Anonyymi

Olisit kertonut tuon ennen viestin alkamista.

• Anonyymi

Loistava taistelu Suomen miehiltä. Kakkososuudella Risto-Matti Hakala hiihti aivan käsittämättömän hiihdon. Loppusijoitus 6:s oli minulle positiivinen yllätys.

• Anonyymi

Mitä kilpailua olet katsonut?

• Anonyymi

Hakolan olisi pitänyt jäädä kotiin, koska tiesi vallan hyvin olevansa keskenkuntoinen. Siinä suomalaisilla urheilijoilla on parantamisen varaa, että uskaltaisivat antaa kisapaikkansa terveelle urheilijalle. On hullua aina kuulla epäonnistuneen suorituksen jälkeen kuinka sairas on ollut. Kun kerran tietävät syyn, niin miksi lähteä kisoihin?

• Anonyymi

Luulin et risen suoritus kaikkien aikojen heikoin mut mitäpä vielä Slalom sukset jalkaan ja nurin Samu sirkka torsti irrotti lähettäjän kädestä,voi vittu mun kaksvuotias poikaki laskis paremmin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      144
      1800
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1718
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1450
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1315
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      218
      1211
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      1123
    7. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      279
      1123
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1002
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      908
    Aihe