Hakola olisi pitänyt jättää hotelliin mässyttämään aamupalaa.
Hahahaha taas väärät miehet viestissä
6
129
Vastaukset
- Anonyymi
Peralta kolmannella osuudella rento suoritus.
- Anonyymi
Olisit kertonut tuon ennen viestin alkamista.
- Anonyymi
Loistava taistelu Suomen miehiltä. Kakkososuudella Risto-Matti Hakala hiihti aivan käsittämättömän hiihdon. Loppusijoitus 6:s oli minulle positiivinen yllätys.
- Anonyymi
Mitä kilpailua olet katsonut?
- Anonyymi
Hakolan olisi pitänyt jäädä kotiin, koska tiesi vallan hyvin olevansa keskenkuntoinen. Siinä suomalaisilla urheilijoilla on parantamisen varaa, että uskaltaisivat antaa kisapaikkansa terveelle urheilijalle. On hullua aina kuulla epäonnistuneen suorituksen jälkeen kuinka sairas on ollut. Kun kerran tietävät syyn, niin miksi lähteä kisoihin?
- Anonyymi
Luulin et risen suoritus kaikkien aikojen heikoin mut mitäpä vielä Slalom sukset jalkaan ja nurin Samu sirkka torsti irrotti lähettäjän kädestä,voi vittu mun kaksvuotias poikaki laskis paremmin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741