Siinä missä kuningashiihtäjät kuten Iivo ja Bolshu etc olisivat lähteneet ankkuriosuudella hirmukiriin, kuten HIIHTÄJÄN kuuluukin, otti "hiihtelijä" klebo esikuvansa nortin tavat käyttöön, pikku hätäkakki housuun ja hiihtelyä köntsät housuissa! :D
Voitteko kuvitella tuo poju on saanut YHDEN distanssimatka mitalin koskaan, nyt 15km! YHDEN<1!!!!! HAHAHA
Tämän kautinen tour de skikin vanhan epotankki pappa ulvangin fixaama, ensi vuonna on varmaan 6x 300m sprinttejä, jotta sääliö klebo voittaa edes jotain...'
'Jokainen tavallaan, mutta ihmettelem kullä jos joku fanittaa tuollaista luuseria?
Säälittävä, säälittävämpi, klebo
Anonyymi
2
104
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin Klebo hiihti. Otti sen mitä oli otettavissa, eli viestihopea. Ottaa sitten viikon päästä kultaa 50 km hiihdossa.
- Anonyymi
Järkevä hiihto,säästeli pariprinttiin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604616Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352119Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501557- 1671514
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621502Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2651308Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961194- 2031122
- 651074
- 801047