Moi onko teillä kellään palanut motorolan puhelimeen joku kuva puhelimeen sitten kun näyttö on sammutettuna niin se näkyy
Motorola näyttö
5
315
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo taitaa olla oled-näytöissä aika yleistä. Auttaako jos pidät näyttöä kokonaan sammutettuna aikansa?
https://consumer.huawei.com/fi/support/content/fi-fi00410305/- Anonyymi
Mikakorkalainen kirjoitti:
Minulla on lcd näyttö
Pistät jonkun näytönsäästäjän pyörimään siihen ja asetat siksi aikaa näytön automaattisen lukituksen "ei koskaan" tilaan.
"Kuva ei poistu, kun LCD-näyttö sammutetaan pitkäksi ajaksi. Lataus on purettava lataamalla kuvapisteet ja purkamalla niiden lataus satunnaisilla kuvilla."
"Juuttuneita kuvia voi poistaa ”opettamalla” LCD-näytön kuvapisteitä purkamaan jäännöslataus. Se onnistuu helpoiten käyttämällä satunnaista kuviota piirtävää näytönsäästäjää, joka muuttaa näytön kuvaa toistuvasti."
https://www.dell.com/support/kbdoc/fi-fi/000149894/estäminen-tai-poistaminen-kuva-polttaa-kuvassa-retentio-tai-ghosting-on-my-dell-lcd-tv
- Anonyymi
Ei tuo kyllä normaalia tai yleistä ole. Erittäin harvinaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162985EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291361- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 56875
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642