katsella Olympialaisissa.
Harmi kun Suomella ei ole omaa joukkuetta mukana.
Curlingissa on osaavat kommentoijat.
Mieluisimmat lajit tässä kotikatsomossa ovat juuri
curling, ampumahiihto ja taitoluistelu. Taitoluistelussa varsinkin jäätanssi on parasta.
Muita lajeja ei tule katsottua.
Joka päivä olen lyönyt vetoa ja vain voittajavetoa.
Naisten ampumahiihdosta sain hyvän tuloksen,
vahingossa sekin tuli.
Monesti lyön vetoa summamutikassa tai hauskoille nimille.
Niinkin voi onnistua.
Ilman yleisöä on olympialaistenkin katselu ihan ok.
Curlingia on kiva
5
235
Vastaukset
- Anonyymi
Eurosportissa kysyttiin kerran mitä haluaisitte katsella. Kirjoitin että Suomen kansa on hullaantunut sumo-painiin. Toivottovasti tulee runsaasti
Perustelin niin, että Suomi on pieni eikä sumossakaan koolla ole väliä Venäjän rinnalla
https://youtu.be/ws-mAoZkG_w Vielä pitäisi viikko vielä kestää näitä hupituksia.
Tänään kattelin pujottelua,
hurjassa lumisateessa kilpailija laski ja neljä porttia meni ja hups ,
urheilija löysi itsensä verkoista.
Ei siinä mitään, mutta kun sekunnin sadasosapeliä pelataan
ja neljä vuotta harjoitellaan,
niin voi kuvitella,
että takki on totaalisen tyhjä tuon torsoksi jääneen laskun jäljeen- Anonyymi
Makuja on monenlaisia,minusta curling on pitkästyttävää.
- Anonyymi
Curling on strategeista peliä, kuten esim. shakki. Jotkut kenties jaksavat seurata shakki-ottelua. Itse pidän sitä myös curligia pitkästyttävänä katseltavana. En jaksaisi seurata myöskään shakki-ottelua.
Ruotsissa curling ilmeisen suosittua,
ehkä siellä pn enmmän ratoja kuin esin Suomessa.
Ruotsi on aina pärjännyt hyvin curlingissa.
Nytkin se pelaa Venäjää vastaan ja johtaa 4 - 1
Vaikka curlingia pelattiin jo kaksikymmentä luvulla
vasta 1998 saatiin pelit sekä miehille että naisille.
Pidänkin peukkuja Ruotsille.
Kanada on toinen maa, joka oh kahminut
esim maailmanmestaruuksia vuosien mittaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522
