Sari Rautio on aloittanut oikeustieteen opinnot Turun Yliopistossa 2021. Nopeasti on nainen opiskellut, kun linkedin.com mukaan hän on jo puolessa vuodessa saavuttanut oikeustieteen maisterin arvon. Master's of law. Hän on siis paitsi opettaja myös juristi. Linkedinhän on kuin ihmisen CV, joten panee miettimään. Oikeustieteen opinnot kestävät 5-7 vuotta. Siis muilla. Sarilla 5-7 kuukautta. Taitaa olla maailmanennätys.
Sari Raution suuri vale
38
675
Vastaukset
- Anonyymi
Valehtelu on ns peruskauraa sarille, mutta tämä menee nyt kyllä jo niin pitkälle, että jonkun tulisi tehdä asialle jotain, koska toimii kuitenkin valtuutettuna
- Anonyymi
Kuuleppas juippi, tärkeintä on että itse uskoo omaan juttuunsa. Jos Sari itse uskoo olevansa juristi, niin sillon se kans on juristi piste!
- Anonyymi
Sitä kutsutaan myös valehteluksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä kutsutaan myös valehteluksi.
Ja mielenvikaisuudeksi kun todellisuus karkaa kauas pois.
- Anonyymi
Eli pelkillä merkonomin papereilla mennään edelleen?
- Anonyymi
Kysyt itseltäsi kun et tiedä !!!! Tuskin sulla muuta on kun vessapaperia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyt itseltäsi kun et tiedä !!!! Tuskin sulla muuta on kun vessapaperia.
Miten voi kysyä itseltään jos ei tiedä
- Anonyymi
Niin mennään. YO-merkonomi. Kaksivuotinen opistotasoinen koulutus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkedin kertoo, että 2021 Sari on valmistunut Master's of Law'ksi. Oikeustieteen maisteriksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olkoon vaikka oletkin työtön
- Anonyymi
Alkaa vaikuttaa patologiselta
- Anonyymi
Pitäisihän tuon kaltaiseen tutkintojen valehteluun joku raja saada.Turun yliopistolta lienee saatavissa pyynnöstä tiedot.Avoin yliopisto kyseessä korkeintaan.Toimittajat nuo tiedot voisivat penkoa,mutta HämeenSanomien kädet on sidottu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisihän tuon kaltaiseen tutkintojen valehteluun joku raja saada.Turun yliopistolta lienee saatavissa pyynnöstä tiedot.Avoin yliopisto kyseessä korkeintaan.Toimittajat nuo tiedot voisivat penkoa,mutta HämeenSanomien kädet on sidottu
Miksi minulta kysyt kun en voi tietää? Kysy rajalta se tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minulta kysyt kun en voi tietää? Kysy rajalta se tietää.
Muista ne lääkkeesi.
- Anonyymi
Moni asia saa selityksensä Raution kohdalla näiden valheiden myötä
- Anonyymi
Samaa mieltä todistaa kuinka Persut valehtelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo ole kokkare?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista lääkkeesi.
- Anonyymi
Ei muuta kun kukkoo huuleen
- Anonyymi
Kukkoo vaan niin loppuu persujen valehtelu
- Anonyymi
Ei opiskele Turun Yliopistossa vaan opiskelee Avoimessa Yliopistossa eli kansan kielellä Kansalaisopistossa. Sinnehän voi mennä opiskelemaan ihan jokainen joka haluaa. Muutaman kympin kurssimaksu on vaan maksettava ja opiskelu voi alkaa vaikka sitten mattojenkudontapiirissä.
- Anonyymi
Kokkare
- Anonyymi
Muista edelleen ne lääkkeesi.
- Anonyymi
Voi kauhea millaisia valehtelijoita nämä persut ovat.
- Anonyymi
Kokkareet tarkoitin mutta unohdin.
- Anonyymi
Tästä aiheesta on uusi aloitus lähes päivittäin. Vaivaako dementia, jonka piirteistä eräs on jatkuva samojen asioiden toisto?
- Anonyymi
Ei. Jokaisen uuden valheen jälkeen uusi aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Jokaisen uuden valheen jälkeen uusi aloitus.
Hyvä kommentti.
- Anonyymi
Kovin on persuilla miinusmerkkistä ollut ja näyttää siltä, että sama meno jatkuu.
- Anonyymi
Eikös Sari ole koulutukseltaan opettaja? Olen nähnyt haastattelun, missä hän itse sanoo niin.
- Anonyymi
Olet nähnyt myös valtuustovideon kun Persut taputtaa innolla scc n tulolle Hämeenlinnaan. Nauti siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nähnyt myös valtuustovideon kun Persut taputtaa innolla scc n tulolle Hämeenlinnaan. Nauti siitä.
Märässä unessasi ehkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen. Ne naurattaa, mutta sarin valehtelu suorastaan järkyttää.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983