kaneja unessa....mitä.......helvettiä

Black spice

niin mitä se mahtaa tarkottaa kun näkee usein unta kaneista.niitä on paljon eri värisiä...poikasia ja aikuisia...osa on kuolemaisillaan...ne on täysin hoitamattomassa aitaukses/häkis.mitä tää mahtas tarkottaa??

4

1777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pöpö

      Jos lähtisin purkamaan tätä pelkältä mielleyhtymien symbolistisiin merkityksiin nojaavalta pohjalta, toteaisin, että kanit vikkelinä lisääntyjinä ja suhteellisen lyhytikäisinä eläjinä esittävät jonkinlaista nopeutettua simulaatiota ihmiskunnasta, jossa siinäkin on erivärisiä aikuisia ja lapsia, joista niistäkin osa on kuolemassa ja jotka nekin elävät hoitamattomassa häkissä, jota myös maapalloksemme kutsutaan.

      Maailman jokapäiväinen ahdistavuus on tunkeutunut uniisi eläinkunnan edustajien muodossa siksi, että televisiosta jatkuvasti tulvivat näyt ovat turruttaneet mielen. Jokin alitajunnassa kehittelee uusia mielleyhtymiä tilanteesta - sellaisia, joita ei voi ohittaa olkainkohautuksella.

      Viattomat luontokappaleet hoitamattomassa häkissä edustavat tahoa, joka kärsii siitä, että häkkiä nimenomaisesti hoitamaan lupautunut taho ei näin teekään.

      Nyt puhutaan politiikoista ja muista valtiaista.

      En ole mikään unien selittäjä, joten jokainen, joka itsensä sellaiseksi tuntee, teilatkoon vastaukseni täydellisesti ja esittäköön oman selityksensä, jos näin haluaa tehdä. Minun tehtäväni on tältä osin täytetty.

      Onpa kuitenkin mainittava minunkin unestani, joka ei ollutkaan mikään yöuni, vaan jonkinlainen valveuni. Siinä olin näkökentässäni samanaikaisesti huoneessa, jossa kaiketi olin, ja jossakin päin Skotlantia, kumpuilevalla nummella, missä joukko kiltteihin pukeutuneita raavaita äijiä ryntäsi kimppuuni ja alkoi vimmatusti takoa joka puolelle ruumistani piikikkäillä nuijilla. Nuijiminen vain jatkui ja jatkui ja saatoin tuntea iskut selvinä tömäyksinä eri puolilla kehoani. "Todellisuudessa" minut pitivät oikeastaan vain havainnot siitä, ettei luitani murtunut eikä vertani vuotanut.

      Mitähän tämä mahtaisi tarkoittaa?

      • ja

        Ettei kannata sinne matkustaa.

        Kanit symboloivat kotona tai tutun luona olevaa lemmikkiä josta tulee allergia helposti.


    • Anonyymi

      unet kaneista symboloivat onnea ja runsautta, mutta joskus ne voivat myös osoittaa jotain pahaa. Kanien haaveet voivat myös symboloida oman persoonallisuutesi haavoittuvaa puolta. Tämän vuoksi sinun on otettava huomioon yksityiskohdat, jotka olet nähnyt unelmassasi. Koitas Googlettaa kanit unessa.

      • Anonyymi

        Vitun vammainen luuletko että aloittaja muistaa unensa 20 vuoden takaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe