Ota liittymä toiselta niin saat halvemmalla, numero pysyy tietysti. Hinnat erilaiset

Anonyymi

Mobiililiittymissä taitaa olla rutkasti ilmaa hinnoissa ja ihmisiltä otetaan ylimääräistä rahaa eivät laske hintoja.

Huomaa kun menet numerolla toisen toimijan nettisivuille ja laitat laatikkoon oman numeron jonka liittymä on esim elisalta.

Minulla on ollut elisalta liittymä omalle numerolle, kun laitoin sen dna sivun laatikkoon niin tarjoavat paljon edullisemmin vaihtoehtoja. Tulee alle 20€ / kk vaihtoehtoja esim
DNA Rajaton 4G 10M liittymä hintaan 16,99 €/kk Jollaista ei elisalta saa.


Kannattaa siis vaihtaa operaattoria ja usein, mieluiten joka vuosia pari kertaa! säästää ison rahan.

Itsellä oli virhe pitää Elisan 150 vai 300mb/s rajoittamatonta liittymään puhelimessa. Vuodessa turhaan 350€ puhelimen liittymään, lisäksi nopeus on ruuhkattomalla alueella pääosin aina 15-40mb/s välillä se tosin kaikille riittävä ja itsekään en voi käyttä nopeampaa hyödyksi. Mutta markkinointi ja myynti valehtelee

Ilmeisesti helppoa bisnestä näillä toimijoilla mobiililiittymien kohdalla. Eli datan liikuttaminen on halpaa ja voi myydä vuodessa isolla rahalla isolle määrälle ihmisiä joilla on kaikilla puhelin taskussa.

3

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parhaan tarjouksen saa yleensä silloin kun on jo tilannut uuden liittymän. Tällöin entinen operaattori yrittää pitää asiakkaan heillä tarjoamalla edullisia liittymiä.

      • Anonyymi

        Näin se menee. Yritin tinkiä nykyisen liittymän hintaa sekä netin asiakaspalvelusta sekä marketin standilta. Kummassakin paikassa sanoivat, että "eivät pysty" tarjoamaan parempia hintoja. Nyt olen vaihtamassa operaattoria, katsotaan, mitä siitä seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se menee. Yritin tinkiä nykyisen liittymän hintaa sekä netin asiakaspalvelusta sekä marketin standilta. Kummassakin paikassa sanoivat, että "eivät pysty" tarjoamaan parempia hintoja. Nyt olen vaihtamassa operaattoria, katsotaan, mitä siitä seuraa.

        Mulle tuli viikkojen ajan tarjousviestejä jotka eivät tosin tälläkertaa olleet niin edullisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1339
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      808
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      657
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe