Elikkäs mun mopo on käyny aika rikkaalla nytte sisään ajossa on ollu kans raskaat öljy seokset vähä turhanki raskaat mutta joo. Sytytys tulpat kastu usein ihan ui bensassa ja oli jo karstasii nopeest. Eli ei kai käy laihalla jos vaihan suuttimen nytte on 110 ja aattelin vaihtaa 105 nii onko sit hyvä?
Mopo käy liian rikkaalla (Vinkkiä jooko)
3
3740
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea on kenenkään sanoa että onko mikä suutin hyvä, mutta jos moottori saa liikaa bensaa, niin suunta tuossa suuttimen muuttamisessa on ainakin oikea.
Miksi et vaan laita niitä suuttimia, mitkä tehtaalta tullessa on olleet? Niillä se toimii ilman ropaamista.- Anonyymi
Taitaa olla vapari käytössä niin paljon isommat suuttimet tarvitsee, Muutenkin talvella kannattaa käyttää isompia suuttimia että toimii ja käynnistyy paremmin.
- Anonyymi
Neulaa myös kannattaa säätää, itse ottaisin 105 ja 98 suuttimet motonetistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491