Mitä teen, sossut aikoo tulla mun kotiin koska joku oli koulussa kuullu mun vitsejä ja luullu niitä vakaviksi
Musta tehtiin lastensuojeluilmotus mustan huumorin takia
4
174
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkennatko. Millä lailla mustia? Tuohan on hirvittävää.
- Anonyymi
Ei heitä tarvitse kotiin päästää. Ei vitsejä tarvi sossuille selittää. Sanot että vaikuttaa kiusaamiselta ja sinun mustamaalaamiselta. Vaadi ilmoitus itsellesi, että näet mitä siinä lukee ja ehkä että kuka teki ilmoituksen.
- Anonyymi
Joo, se voi hyvin olla kiusaamista ja mustamaalaamista. Musta ei pidetä hirveesti koulussa, koska oon aika "outo ihminen" ja meidän luokalla on muutama tyyppi jotka kiusaa mua koko ajan.
En usko, että ne sossut voi kertoa kuka sen teki. Eikö se ilmottaja voi vaan sanoa että sen nimeä ei saa kertoa
- Anonyymi
Toivota tervetulleeksi kotiisi, esittele paikat ja lopuksi kysy, mitä he haluaisivat parantaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1402806Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2692473Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261466Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.351452- 1211182
- 1081143
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041043Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee131012Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La59906Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.297877