google kuvat

Anonyymi

Heippa, entiedä tuleeko oikeaan paikkaan kysymys mutta toivoisin saavani pikaista apua. Olen asian kanssa jo monta tuntia säätänyt.

Minulla huawein kännykkä, joka aamulla ilmoitti jotain (ymmräsin olevan varmuuskopiointi, mutta en ole enää asiasta niin varma). Puhelimeni alkoi siirtää/kopioimaan kuviani. Ja nyt puhelimesta on kadonnut kokonaan kaikki kuvat kansiosta "kamera", kaikki muut puhelimeni kansiot ovat tallella. Mutta tuo tärkein kansio on tyhjentynyt.... sen verran olen päässyt jyvälle, että puhelimessa in tuo googlen kuvat kansio... siellä ne rakkaat kuvani näyttävät olevan, mutta kuinka saan ne takaisin puhelimeeni? Niiden siirto ei ainakaan ole helppo (tuhansia kuvia)...

Olen yrittänyt googlettaa, mutta en ymmärrä tai osaa, voisiko joku antaa mulle selkeät ohjeet.

Olen tapahtuneesta todella harmissani, koska joitakin vuosia sitten puhelimeni muistikortti hajosi ja silloin menetin jo aiemmat kuvani, ja nyt pelkään saman tapahtuvan:(

Joten, auttakaa naista hädässä ja neuvoa helposti selkeillä ohjeilla, kuinka minun tulisi toimia

54

2779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "puhelimessa in tuo googlen kuvat kansio... siellä ne rakkaat kuvani näyttävät olevan, mutta kuinka saan ne takaisin puhelimeeni? "
      Siis kuvat ovat puhelimessa josta ne pitäisi saada takaisin puhelimeen?

    • Anonyymi

      ne on siellä google kansiossa, mutta haluan ne galleriaan tai edes tietokoneelle. Kuinka ne saa?

      • Aluksi voisit kokeilla mennä tietokoneella osoitteeseen https://photos.google.com/ ja katsoa näkyykö kuvat siellä, jotta selviää onko kuvat nyt sitten puhelimessa vai tuolla Google Kuvat (Photos) palvelussa.


    • Anonyymi

      Eipä ne kuvat ole sinulle rakkaita kun et ole niitä varmuuskopioinut nyt eikä viimekerralla. Miten ihminen voi olla niin tyhmä ettei ota opiksi viimekerrasta kun muistikortti meni rikki!?

      • Anonyymi

        Jotkut eivät vaan tiedä sitä että tietoteknisiä laitteita menee rikki. Tai sitten ajatellaan itsellä olevan loputtomiin hyvä tuuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut eivät vaan tiedä sitä että tietoteknisiä laitteita menee rikki. Tai sitten ajatellaan itsellä olevan loputtomiin hyvä tuuri.

        Ja se kostautuu ennenpitkään pahemman kerran ja silloin saa syyttää vain itseään.


    • Anonyymi

      Luultavsti ne on pilvessä, ja annoit samalla luvan poistaa kopiot kännykästä, siirto tekee sen, kopiointi ei poista laitteelta. Katsoppa Google kuvista näkyykö ne siellä.

    • Anonyymi

      google kuvissa siis näkyy... kuinka saan ne puhelimen galleriaan?

      Ja teille muutamalle jotka auoitte päätänne, niin me kaikki emmme ole samanlaisia tietotekniikkaneroja kuin itse olette, ja kyllä, itse en ole edes tajunnut ettei ole varmuuskopiointia (ainakaan silloin vuosia sitten), nyt entiedä mitä tapahtui. Mutta google kuvissa siis ne ovat, mutta kuinka saan tuon suuren määrän siirrettyä tietokoneelle tai vaikka sinne puhelimen galleriaan?

      • Anonyymi

        Olen pahoillani jos tarkentavat kysymykset aiheuttivat mielipahaa. Mutta kun kellään ei ole kristallipalloa niin usein lisätietoa joutuu repimään hohtimilla.


      • Anonyymi

        Ei tarvitse olla professori tai IT päälikkö tajutakseen että tärkeistä asioista pidetään aina hyvää huolta.. se pitää olla itsestään selvyys..


    • Anonyymi

      Tässäkin on kyseessä Googlen kaivamat sudenkuopat. Ensiksikin Google on järjestänyt niin että kuvien ja videoiden siirto Googlen haltuun usein käynnistyy salakavalasti. Siitä pitäisi tulla selvät varoitukset ensin. Ja toiseksi, on erittäin hankala siirtää niitä takaisin yhdellä kaskulla. Yksi kerrallaan kuvia voi siirtää Google Photos appilla helpohkosti, tarkempia ohjeita ei voi antaa kun Google räpeltää appien käyttöliittymiä erilaisiksi versiopäivityksestä toiseen. Mutta kun kuvia on iso läjä niin se on puuduttavaa puuhaa. Kaksi menetelmää kuvien takaisin siirtämiseksi: https://drfone.wondershare.com/transfer/how-to-transfer-photos-from-google-photos-to-phone.html Luulen kyllä että tähän löytyy helpottavia appeja, sattuneesta syystä en tiedä niistä mitään.

    • Oletan, että kännykkä on sen verran vanha, että siinä on Googlen palvelut ja olet varmistanut kuvat Google kuviin. Sinänsä mitään syytä ladata niitä puhelimeen ei ole, niitä voi katsella sieltä Google kuvista, kunhan vain on nettiyhteys. Kuvia ei saa suoraan ladattua kännykkään vaan pitää ladata tietokoneelle, ja sekään ei ole ihan simppeliä. Pitää mennä osoitteeseen:

      https://takeout.google.com/

      Siltä ensin valitset kaikki pois, sitten ruksit Google kuvat. Arkiston kasaaminen kestää jopa päiviä, saat sähköpostia, kun se on valmis ladattavaksi.

      Oliko kuvat kortilla vai puhelimen omassa muistissa? Oletko tehnyt kortille jotain? Oletko katsonut, ettei ole jossain muussa kansoissa.

      Tärkeästä datasta pitää olla kopioita. Puhelimessa ei koskaan saa olla dataa, jota ei ole muualla. Kuvat on hyvä panna pilveen ja koneelle. Dropbox on hyvä ohjelma kuvien siirtämisessä koneelle. Dropboxin oletustila on vain 2 GB, mutta kuvia voi siirtää muualle omalle koneelle. Sitten koneen kovalevy toki varmuuskopioidaan. Dropbox siis asennetaan sekä kännykään, että koneelle.

      • Anonyymi

        Itseasiassa Google Drive on paljon järkevämpi. Ilmaista tilaa on 15 gt verran eli 7x enemmän kuin Dropboxissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa Google Drive on paljon järkevämpi. Ilmaista tilaa on 15 gt verran eli 7x enemmän kuin Dropboxissa.

        Saako valokuvat automaattisesti Google Driveen? En siis tarkoita Google kuvia. Minä käytän kolmea eri pilvipalvelua. Jokaisessa niissä on pointtinsa. Jos suosittelen käyttämään johonkin Dropboxia on siihen syynsä, enkä välttämättä ala määrittelemään niitä. Esimerkiksi Onedrive ei sovellu, koska kuvia ei voi siirtää sieltä pois, sillä puhelin tunkee ne takaisin.


      • Anonyymi
        okaro kirjoitti:

        Saako valokuvat automaattisesti Google Driveen? En siis tarkoita Google kuvia. Minä käytän kolmea eri pilvipalvelua. Jokaisessa niissä on pointtinsa. Jos suosittelen käyttämään johonkin Dropboxia on siihen syynsä, enkä välttämättä ala määrittelemään niitä. Esimerkiksi Onedrive ei sovellu, koska kuvia ei voi siirtää sieltä pois, sillä puhelin tunkee ne takaisin.

        Saa. Google kuvat käyttää Driven tilaa eli käytännössä ne menee sinne vaikkakin eri sovellukseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saa. Google kuvat käyttää Driven tilaa eli käytännössä ne menee sinne vaikkakin eri sovellukseen.

        Nyt puhut jotain ihan outoa. Googlella on vain yksi kiintiö, jota kaikki sovellukset käyttävät. Se, että kuvat menee Google kuviin ei tarkoita, että ne menisivät Google Driveen, Niitä ei tällä tavalla saa siirrettyä koneelle.

        Minulla kiva menee Google kuviin, ja Dropboxiin. Jälkimmäinen on koneelle siirtoa varten.


      • Anonyymi
        okaro kirjoitti:

        Nyt puhut jotain ihan outoa. Googlella on vain yksi kiintiö, jota kaikki sovellukset käyttävät. Se, että kuvat menee Google kuviin ei tarkoita, että ne menisivät Google Driveen, Niitä ei tällä tavalla saa siirrettyä koneelle.

        Minulla kiva menee Google kuviin, ja Dropboxiin. Jälkimmäinen on koneelle siirtoa varten.

        Tarkoittaa että ne menee juuri sinne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaa että ne menee juuri sinne.

        Ei mene, koita ymmärtää, että Google Drive ja Google Photos ovat aivan eri palveluita.


      • Anonyymi
        okaro kirjoitti:

        Ei mene, koita ymmärtää, että Google Drive ja Google Photos ovat aivan eri palveluita.

        Eri palveluita mutta syövät samaa tallennustilaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eri palveluita mutta syövät samaa tallennustilaa

        Mikä ei tämän kysymyksen kannalta ole oleellinen. Tämä tuntuu siltä, kun kysyisi mikä saha on paras puun kaatoon ja joku väkisin tyrkyttää jakoavainta. Siis kyse oli kuvien siirrosta PC:lle ja tähän Dropbox on ainoa kolmesta merkittävästä pilvipalvelusta, joka toimii tilanteessa, jossa pilvipalvelluun ei mahdu koko kuvakansiota. Tämä kysymys on täysin erillään siitä, kannattaako Google kuvia käyttää. Minä käytän molempia.


      • Anonyymi
        okaro kirjoitti:

        Mikä ei tämän kysymyksen kannalta ole oleellinen. Tämä tuntuu siltä, kun kysyisi mikä saha on paras puun kaatoon ja joku väkisin tyrkyttää jakoavainta. Siis kyse oli kuvien siirrosta PC:lle ja tähän Dropbox on ainoa kolmesta merkittävästä pilvipalvelusta, joka toimii tilanteessa, jossa pilvipalvelluun ei mahdu koko kuvakansiota. Tämä kysymys on täysin erillään siitä, kannattaako Google kuvia käyttää. Minä käytän molempia.

        Ei ole ainoa. Google Drive/Kuvat pelaa yhtähyvin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ainoa. Google Drive/Kuvat pelaa yhtähyvin.

        Koita jo tajuta, että Google Drive ja Google Kuvat ovat kaksi eri palvelua. Kuvat saa kännykästä Google Kuviin, mutta ei sieltä tietokoneelle. Sen sijaa Drivestä saisi tietokoneelle, mutta niitä ei saa sinne. Turha yrittää tyrkyttää sitä jakoavainta.


      • Anonyymi
        okaro kirjoitti:

        Koita jo tajuta, että Google Drive ja Google Kuvat ovat kaksi eri palvelua. Kuvat saa kännykästä Google Kuviin, mutta ei sieltä tietokoneelle. Sen sijaa Drivestä saisi tietokoneelle, mutta niitä ei saa sinne. Turha yrittää tyrkyttää sitä jakoavainta.

        Kaksi samaam palvelua..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi samaam palvelua..

        Trolli.


      • Anonyymi
        okaro kirjoitti:

        Trolli.

        Taidat sinä olla kun et ole perillä asiasta:D


    • Anonyymi

      Heitä se huavei kierrätykseen, vakoileva känny.

    • Anonyymi

      kuvat olivat puhelimella, ei muistikortilla.

      On tää nykyaika nii vaikeeta, tai nimenomaan tää tietotekniikka-asiat...:(

    • Anonyymi

      ja vielä sellainen kysymys, minkä merkkinen puhelin jatkossa että kuvia helpompi käsitellä? Olen vuosia ollut honorin/huawein asiakas (yli kymmenen vuotta) ja koskaan aiemmin en ole kokenut kuvien siirrossa ongelmia, mutta nyt tuo googlesta koneelle tms. onkin todella vaikeaa...

      onko aplella tälläisiä ongelmia?

      • Anonyymi

        Minkä merkkinen Android puhelin tahansa. Kaikissa se tapahtuu samala lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä merkkinen Android puhelin tahansa. Kaikissa se tapahtuu samala lailla.

        Niin, missä tahansa Androidissa on samat Googlen kaivamat sudenkuopat.


      • Tuolla ei ole mitään tekemistä puhelimesi merkin kanssa. Siirtohan tehdään tietokoneella. Uusissa Huawein puhelimissa ei ole Googlen palveluita, joten niitä ei kannata harkita.


      • Anonyymi

        Huawei on tosihyvä puhelin monin tavoin, ja koska siinä ei ole valmiiksi asennettuna mitään Googlecaccaa niin ei ole mahdollista että kävisi siten ikävasti kuin avaajalle. Uusissa P50 malleissa on kummassakin hyvät kamerat (siis puhelinten rimpulakameroiden joukossa hyvät). Googlecaccaa voi noihin kyllä asentaa, jos niin hölmösti haluaa tehdä.

        En tiedä miten iPhone tarkalleen toimii, luulen että Apple ei yhtenään kaiva sudenkuoppia, koska omenasakki on hyvin hapan, ärähtää pienestäkin kiusasta äkäisesti.

        Android puhelimet ovat ihan kelvollsia > kunhan <- käyttää niitä siten että ei ole kirjautuneena, siis ettei asetuksissa, kohdassa Tilit tai Google (riippuu Andoid versiosta missä se on), ole yhtäkään kirjautuneena Google-vakoiluun. Silloin ei ole mahdollista astua Googlen kaivamiin sudenkuoppiin. Tietenkin, Kuvat appin lisäksi, mikään muukaan Google-vakoiluappi ei silloin toimi. Mutta niille löytyy mainiosti yhtähyviä/parempia korvaavia appeja ilmaiseksi, paitsi gmail, mutta emaili todellakin kannattaa siirtää johonkin eulliseen mutta turvalliseen palveluun. Kun ei ole kirjautuneena Google-vakoiluun, on käytössä tietenkin puhelin, SMS, netti, normaalisti liittymäsopparin mukaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huawei on tosihyvä puhelin monin tavoin, ja koska siinä ei ole valmiiksi asennettuna mitään Googlecaccaa niin ei ole mahdollista että kävisi siten ikävasti kuin avaajalle. Uusissa P50 malleissa on kummassakin hyvät kamerat (siis puhelinten rimpulakameroiden joukossa hyvät). Googlecaccaa voi noihin kyllä asentaa, jos niin hölmösti haluaa tehdä.

        En tiedä miten iPhone tarkalleen toimii, luulen että Apple ei yhtenään kaiva sudenkuoppia, koska omenasakki on hyvin hapan, ärähtää pienestäkin kiusasta äkäisesti.

        Android puhelimet ovat ihan kelvollsia > kunhan <- käyttää niitä siten että ei ole kirjautuneena, siis ettei asetuksissa, kohdassa Tilit tai Google (riippuu Andoid versiosta missä se on), ole yhtäkään kirjautuneena Google-vakoiluun. Silloin ei ole mahdollista astua Googlen kaivamiin sudenkuoppiin. Tietenkin, Kuvat appin lisäksi, mikään muukaan Google-vakoiluappi ei silloin toimi. Mutta niille löytyy mainiosti yhtähyviä/parempia korvaavia appeja ilmaiseksi, paitsi gmail, mutta emaili todellakin kannattaa siirtää johonkin eulliseen mutta turvalliseen palveluun. Kun ei ole kirjautuneena Google-vakoiluun, on käytössä tietenkin puhelin, SMS, netti, normaalisti liittymäsopparin mukaisesti.

        Jos sinulla ei ole tiliä, miten palautat tietosi ja tallentamasi ? Jos pelkäät ja skitsoilet jatkuvasti kaiken maailman "vakoilujen" ja hakkereiden hyökkäämisiä mene lyijyluolaan ja eristäydy tai hanki psykiatrilta lääkitys/hoitopaikka.Käsittääkseni olet jo aika hyvin eristäytynyt, mutta huonosti lääkitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huawei on tosihyvä puhelin monin tavoin, ja koska siinä ei ole valmiiksi asennettuna mitään Googlecaccaa niin ei ole mahdollista että kävisi siten ikävasti kuin avaajalle. Uusissa P50 malleissa on kummassakin hyvät kamerat (siis puhelinten rimpulakameroiden joukossa hyvät). Googlecaccaa voi noihin kyllä asentaa, jos niin hölmösti haluaa tehdä.

        En tiedä miten iPhone tarkalleen toimii, luulen että Apple ei yhtenään kaiva sudenkuoppia, koska omenasakki on hyvin hapan, ärähtää pienestäkin kiusasta äkäisesti.

        Android puhelimet ovat ihan kelvollsia > kunhan <- käyttää niitä siten että ei ole kirjautuneena, siis ettei asetuksissa, kohdassa Tilit tai Google (riippuu Andoid versiosta missä se on), ole yhtäkään kirjautuneena Google-vakoiluun. Silloin ei ole mahdollista astua Googlen kaivamiin sudenkuoppiin. Tietenkin, Kuvat appin lisäksi, mikään muukaan Google-vakoiluappi ei silloin toimi. Mutta niille löytyy mainiosti yhtähyviä/parempia korvaavia appeja ilmaiseksi, paitsi gmail, mutta emaili todellakin kannattaa siirtää johonkin eulliseen mutta turvalliseen palveluun. Kun ei ole kirjautuneena Google-vakoiluun, on käytössä tietenkin puhelin, SMS, netti, normaalisti liittymäsopparin mukaisesti.

        Ei mitään järkeä moisessa touhussa. Aina tulisi olla oikeat tilit käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla ei ole tiliä, miten palautat tietosi ja tallentamasi ? Jos pelkäät ja skitsoilet jatkuvasti kaiken maailman "vakoilujen" ja hakkereiden hyökkäämisiä mene lyijyluolaan ja eristäydy tai hanki psykiatrilta lääkitys/hoitopaikka.Käsittääkseni olet jo aika hyvin eristäytynyt, mutta huonosti lääkitty.

        "Jos sinulla ei ole tiliä, miten palautat tietosi ja tallentamasi "
        Minulla ainakin on kaikki tiedostot kopioituna kotikoneille joten en tarvitsisi tiliä palauttamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla ei ole tiliä, miten palautat tietosi ja tallentamasi ? Jos pelkäät ja skitsoilet jatkuvasti kaiken maailman "vakoilujen" ja hakkereiden hyökkäämisiä mene lyijyluolaan ja eristäydy tai hanki psykiatrilta lääkitys/hoitopaikka.Käsittääkseni olet jo aika hyvin eristäytynyt, mutta huonosti lääkitty.

        "Jos sinulla ei ole tiliä, miten palautat tietosi ja tallentamasi ?"

        Hyvin kuvailtu Google sudenkuoppa. Kun Google kaappaa kuvat tms datat, dataa niin siinä onkin käyyttäjä rauddoitettu..

        Mutta kun käyttää laitetta ilman tiliä, niiin Google ei kaappaa mitään, ainakaan niin että data häviäisi puhelimesta. Joten sinne ei kerry mitään mitä edes voisi palauttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos sinulla ei ole tiliä, miten palautat tietosi ja tallentamasi ?"

        Hyvin kuvailtu Google sudenkuoppa. Kun Google kaappaa kuvat tms datat, dataa niin siinä onkin käyyttäjä rauddoitettu..

        Mutta kun käyttää laitetta ilman tiliä, niiin Google ei kaappaa mitään, ainakaan niin että data häviäisi puhelimesta. Joten sinne ei kerry mitään mitä edes voisi palauttaa.

        Kaappaa??,Mitä siellä olisi kaappaamista, jos vain kuvia tai yhteystiedot ja jos niissä ei ole mitään laitonta, idiotismia sanon minä. Miksi yleensä käytät puhelinta tai sinulla lienet niitä useita kuin myös tietokoneita, oletan, että olet jos ostanut somessa ylistettyä kananverkkoa ja sähköistänyt sen jottei kukaan vieras pääse koneellesi nyt voit myös hankkiutua folioluolaan ja ostaa foliohatun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaappaa??,Mitä siellä olisi kaappaamista, jos vain kuvia tai yhteystiedot ja jos niissä ei ole mitään laitonta, idiotismia sanon minä. Miksi yleensä käytät puhelinta tai sinulla lienet niitä useita kuin myös tietokoneita, oletan, että olet jos ostanut somessa ylistettyä kananverkkoa ja sähköistänyt sen jottei kukaan vieras pääse koneellesi nyt voit myös hankkiutua folioluolaan ja ostaa foliohatun.

        Puhumattakaan jos käy ihmisten ilmoilla. Sadat kamerat kaappaavat jatkuvasti kuvaa talteen eikä voi koskaan olla varma mihin ne joutuu:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos sinulla ei ole tiliä, miten palautat tietosi ja tallentamasi ?"

        Hyvin kuvailtu Google sudenkuoppa. Kun Google kaappaa kuvat tms datat, dataa niin siinä onkin käyyttäjä rauddoitettu..

        Mutta kun käyttää laitetta ilman tiliä, niiin Google ei kaappaa mitään, ainakaan niin että data häviäisi puhelimesta. Joten sinne ei kerry mitään mitä edes voisi palauttaa.

        Entäs tietoturvapäivitykset ym. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos sinulla ei ole tiliä, miten palautat tietosi ja tallentamasi "
        Minulla ainakin on kaikki tiedostot kopioituna kotikoneille joten en tarvitsisi tiliä palauttamiseen.

        Laita sitä kanaverkkoa sinne koneesi ympärille ja sähköistä se, foliohattu päähän sekä jokin avaruuspuku etteivät lue ajatuksiasi, alkaa oikeasti menee naurettavaksi sinun touhusi, älä soita millään puhelimellasi, koska joku seuraa ja onhan sinulla netti tai jopa älytelkkari, nyt muista eristäytyä kunnolla tai hae apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaappaa??,Mitä siellä olisi kaappaamista, jos vain kuvia tai yhteystiedot ja jos niissä ei ole mitään laitonta, idiotismia sanon minä. Miksi yleensä käytät puhelinta tai sinulla lienet niitä useita kuin myös tietokoneita, oletan, että olet jos ostanut somessa ylistettyä kananverkkoa ja sähköistänyt sen jottei kukaan vieras pääse koneellesi nyt voit myös hankkiutua folioluolaan ja ostaa foliohatun.

        "Kaappaa??"

        Niin, salakavalasti nyysii, vohkii, pöllii, varastaa. Kuten avaajalle on käynyt.

        He, joilla on puhelimessa prepaid ilman nettiä (siis käyttävät nettiä vain wifillä kotona), haluavat vähintäänkin että kuvat ja videot ovat puhelimessa, jotta voivat esittää niitä tutuille missä vain. Tai itseään varten, esim ostoslistan tueksi yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaappaa??"

        Niin, salakavalasti nyysii, vohkii, pöllii, varastaa. Kuten avaajalle on käynyt.

        He, joilla on puhelimessa prepaid ilman nettiä (siis käyttävät nettiä vain wifillä kotona), haluavat vähintäänkin että kuvat ja videot ovat puhelimessa, jotta voivat esittää niitä tutuille missä vain. Tai itseään varten, esim ostoslistan tueksi yms.

        Mitä sellaisella älypuhelimella tekee jossa ei voi käyttää mitään sovelluksia?


    • Anonyymi

      Miten älypuhelin päivittää mitään, jos et ole kirjautunut ?

      • Anonyymi

        Järjestelmäpäivitykset tulee mutta ei sovellusten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjestelmäpäivitykset tulee mutta ei sovellusten.

        Kun puhelin on netissä siten että ole kirjautuneena tiliin,niin toiset järjestelmäpäivitykset (security update) tulee väkisin, jotkin tulee ehdolla ja ne voi kieltää. Käyttöjärjestelmän päivityksiä ei tule edes vahingossa kun ne estää asetuksista. Jotain tiedonkarkailua tapahtuu Googlelle päin siitä huolimatta ettei ole kirjautunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun puhelin on netissä siten että ole kirjautuneena tiliin,niin toiset järjestelmäpäivitykset (security update) tulee väkisin, jotkin tulee ehdolla ja ne voi kieltää. Käyttöjärjestelmän päivityksiä ei tule edes vahingossa kun ne estää asetuksista. Jotain tiedonkarkailua tapahtuu Googlelle päin siitä huolimatta ettei ole kirjautunut.

        Ei voi estää asetuksista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi estää asetuksista..

        Vapunen taas jakamassa perusteltua ja arvokasta tietouttaan. Käyttöjärjestelmäpäivitykset voi estää/kieltää Androidin asetuksissa, missä tarkalleen niin tehdään riippuu käyttöjärjestelmän versiosta koska Google sählää tuon asetuksen valikon, versio versiolta uudelleen ja uudelleen, sekaisin. OS v.11 se on jemmattu Developers options alavalikkoon, kohtaan Automatic systems updates, jossa liuku asetetaan harmaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapunen taas jakamassa perusteltua ja arvokasta tietouttaan. Käyttöjärjestelmäpäivitykset voi estää/kieltää Androidin asetuksissa, missä tarkalleen niin tehdään riippuu käyttöjärjestelmän versiosta koska Google sählää tuon asetuksen valikon, versio versiolta uudelleen ja uudelleen, sekaisin. OS v.11 se on jemmattu Developers options alavalikkoon, kohtaan Automatic systems updates, jossa liuku asetetaan harmaaksi.

        ollut” (Liebe war es nie). Joskus Virta levytti omia versioitaan aikansa tunnetuimmista hiteistä, mikä saattoi olla kohtalokasta aloittelevalle laulajalle, sillä useimmiten kuuntelijat ryhtyivät suosimaan Virran versiota.

        Vuonna 2004 järjestetyssä Suuret suomalaiset -äänestyksessä Olavi Virta sijoittui jaetulle 79. tilalle hiihtäjä Veikko Hakulisen ja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ollut” (Liebe war es nie). Joskus Virta levytti omia versioitaan aikansa tunnetuimmista hiteistä, mikä saattoi olla kohtalokasta aloittelevalle laulajalle, sillä useimmiten kuuntelijat ryhtyivät suosimaan Virran versiota.

        Vuonna 2004 järjestetyssä Suuret suomalaiset -äänestyksessä Olavi Virta sijoittui jaetulle 79. tilalle hiihtäjä Veikko Hakulisen ja

        Noin helposti saan Vapusen tekemään uppauksia puolestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin helposti saan Vapusen tekemään uppauksia puolestani.

        Kuukausi ennen hänen syntymäänsä hänen lentäjä-isänsä menehtyi, kun hänen lentokoneensa ammuttiin alas. Äiti Francine Layland-Dalton otti asian erittäin raskaasti eikä tuntenut jaksavansa huolehtia Jackista joten hän laittoi hänet kasvatuskotiin. High schoolissa hän tapasi Angus MacGyverin ja valmistumisten jälkeen kaksikko matkusteli ympäri Eurooppaa. Kaliforniaan palatessaan hän hiiyuhug8yg77y7yg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ollut” (Liebe war es nie). Joskus Virta levytti omia versioitaan aikansa tunnetuimmista hiteistä, mikä saattoi olla kohtalokasta aloittelevalle laulajalle, sillä useimmiten kuuntelijat ryhtyivät suosimaan Virran versiota.

        Vuonna 2004 järjestetyssä Suuret suomalaiset -äänestyksessä Olavi Virta sijoittui jaetulle 79. tilalle hiihtäjä Veikko Hakulisen ja

        Tuo tarkoittaa että Vapuselta lopahti tietämys heti alkusenttimetreillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tarkoittaa että Vapuselta lopahti tietämys heti alkusenttimetreillä.

        Kuukausi ennen hänen syntymäänsä hänen lentäjä-isänsä menehtyi, kun hänen lentokoneensa ammuttiin alas. Äiti Francine Layland-Dalton otti asian erittäin raskaasti eikä tuntenut jaksavansa huolehtia Jackista joten hän laittoi hänet kasvatuskotiin. High schoolissa hän tapasi Angus MacGyverin ja valmistumisten jälkeen kaksikko matkusteli ympäri Eurooppaa. Kaliforniaan palatessaan hän hiiyuhug8yg77y7yg


        dgf


    • Anonyymi

      No mutta jos olen vahingossa poistanut Google kuvat sovelluksen latasin sen tänään uudestaan mutta siellä ei ollut enään mitään onko jotain vinkkejä jota voisin tehdä

      • Anonyymi

        Kyllä siellä on..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe