Olen 30v mtf sukupuolen korjaukseen hakeutunut ja haluaisin ystäväksi jonkun joka on samassa tilanteessa tai jo läpikäynyt korjauksen. Kuukauden päästä mulla on ensimmäinen aika polille. Olisi mukava jutella kokemuksista ja tuntemuksista
Vertaistukea
11
1137
Vastaukset
- Anonyymi
Itellä on munaleikkaus ensi kuussa. Virossa leikataan munat poikki ja tehdään reikään emätinhuulet. Ihan jees fiilinki
- Anonyymi
Olisit keksinyt jotain uskottavampaa.
- Anonyymi
Emätinhuulet, sellaisia ei ole olemassa.
Opettelepa naisen anatomiaa niin tiedät missä mitäkin on.
Hassua miten tietämättömiä nuorukaiset on naisen anatomiasta vaikka naiset on mielessä kokoajan. - Anonyymi
Eihän transidentifioituvilla miehillä edes ole vulvaa. Heillä on vain se, mitä he kutsuvat "etureiäksi".
Siihen tarvitaan juuri se penis, joka viilletään auki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän transidentifioituvilla miehillä edes ole vulvaa. Heillä on vain se, mitä he kutsuvat "etureiäksi".
Siihen tarvitaan juuri se penis, joka viilletään auki.Niin ei tietenkään ole vulvaa, mutta kivespusseista näprätään joku ruttu joka yrittää muistuttaa naisen häpyhuulia( emätinhuulia ei ole olemassa).
Terskasta kai leikataan pala esittämään klitorista kuin kirsikaksi Frankenstein tortun päälle. Voi' la! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei tietenkään ole vulvaa, mutta kivespusseista näprätään joku ruttu joka yrittää muistuttaa naisen häpyhuulia( emätinhuulia ei ole olemassa).
Terskasta kai leikataan pala esittämään klitorista kuin kirsikaksi Frankenstein tortun päälle. Voi' la!Me tiedämme kyllä, ettei lopputulos ole täydellinen. Vaihtoehtoja vaan ei hirveästi ole.
- Anonyymi
Täällä tosiaan kannattaa sitten jättää provot omaan arvoonsa :D
- Anonyymi
Monella paikkakunnalla Suomessa kokoontuu vertaisryhmiä joissa voi keskustella prosessista parhaiten. Luottamuksellisia tietoja ei kerrota täällä, vaan henkilökohtaisesti tavatessa.
- Anonyymi
Tuskaahan tuo prosessi on, koskaan et tiedä kauan seuraavaan käyntiin on, paljon käyntejä on, ja tietoa sieltä ei oikein saa millään, mutta elämä parani kun selvisi siitä
Moi! :) Itse samassa tilanteessa, 41 v ikää :) Olisi kiva tutustua! Laittele yksityisviestiä tai spostia: [email protected]
T. Meri-Heini- Anonyymi
Olen laittanut sulle spostia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483