Olen 30v mtf sukupuolen korjaukseen hakeutunut ja haluaisin ystäväksi jonkun joka on samassa tilanteessa tai jo läpikäynyt korjauksen. Kuukauden päästä mulla on ensimmäinen aika polille. Olisi mukava jutella kokemuksista ja tuntemuksista
Vertaistukea
11
1114
Vastaukset
- Anonyymi
Itellä on munaleikkaus ensi kuussa. Virossa leikataan munat poikki ja tehdään reikään emätinhuulet. Ihan jees fiilinki
- Anonyymi
Olisit keksinyt jotain uskottavampaa.
- Anonyymi
Emätinhuulet, sellaisia ei ole olemassa.
Opettelepa naisen anatomiaa niin tiedät missä mitäkin on.
Hassua miten tietämättömiä nuorukaiset on naisen anatomiasta vaikka naiset on mielessä kokoajan. - Anonyymi
Eihän transidentifioituvilla miehillä edes ole vulvaa. Heillä on vain se, mitä he kutsuvat "etureiäksi".
Siihen tarvitaan juuri se penis, joka viilletään auki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän transidentifioituvilla miehillä edes ole vulvaa. Heillä on vain se, mitä he kutsuvat "etureiäksi".
Siihen tarvitaan juuri se penis, joka viilletään auki.Niin ei tietenkään ole vulvaa, mutta kivespusseista näprätään joku ruttu joka yrittää muistuttaa naisen häpyhuulia( emätinhuulia ei ole olemassa).
Terskasta kai leikataan pala esittämään klitorista kuin kirsikaksi Frankenstein tortun päälle. Voi' la! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei tietenkään ole vulvaa, mutta kivespusseista näprätään joku ruttu joka yrittää muistuttaa naisen häpyhuulia( emätinhuulia ei ole olemassa).
Terskasta kai leikataan pala esittämään klitorista kuin kirsikaksi Frankenstein tortun päälle. Voi' la!Me tiedämme kyllä, ettei lopputulos ole täydellinen. Vaihtoehtoja vaan ei hirveästi ole.
- Anonyymi
Täällä tosiaan kannattaa sitten jättää provot omaan arvoonsa :D
- Anonyymi
Monella paikkakunnalla Suomessa kokoontuu vertaisryhmiä joissa voi keskustella prosessista parhaiten. Luottamuksellisia tietoja ei kerrota täällä, vaan henkilökohtaisesti tavatessa.
- Anonyymi
Tuskaahan tuo prosessi on, koskaan et tiedä kauan seuraavaan käyntiin on, paljon käyntejä on, ja tietoa sieltä ei oikein saa millään, mutta elämä parani kun selvisi siitä
Moi! :) Itse samassa tilanteessa, 41 v ikää :) Olisi kiva tutustua! Laittele yksityisviestiä tai spostia: [email protected]
T. Meri-Heini- Anonyymi
Olen laittanut sulle spostia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh1014562Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2113657Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1523478Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2302732Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa
Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk532457"Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä
Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk222383Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1182309Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188512244- 552178
Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?
Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella112096