Olen 30v mtf sukupuolen korjaukseen hakeutunut ja haluaisin ystäväksi jonkun joka on samassa tilanteessa tai jo läpikäynyt korjauksen. Kuukauden päästä mulla on ensimmäinen aika polille. Olisi mukava jutella kokemuksista ja tuntemuksista
Vertaistukea
11
1097
Vastaukset
- Anonyymi
Itellä on munaleikkaus ensi kuussa. Virossa leikataan munat poikki ja tehdään reikään emätinhuulet. Ihan jees fiilinki
- Anonyymi
Olisit keksinyt jotain uskottavampaa.
- Anonyymi
Emätinhuulet, sellaisia ei ole olemassa.
Opettelepa naisen anatomiaa niin tiedät missä mitäkin on.
Hassua miten tietämättömiä nuorukaiset on naisen anatomiasta vaikka naiset on mielessä kokoajan. - Anonyymi
Eihän transidentifioituvilla miehillä edes ole vulvaa. Heillä on vain se, mitä he kutsuvat "etureiäksi".
Siihen tarvitaan juuri se penis, joka viilletään auki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän transidentifioituvilla miehillä edes ole vulvaa. Heillä on vain se, mitä he kutsuvat "etureiäksi".
Siihen tarvitaan juuri se penis, joka viilletään auki.Niin ei tietenkään ole vulvaa, mutta kivespusseista näprätään joku ruttu joka yrittää muistuttaa naisen häpyhuulia( emätinhuulia ei ole olemassa).
Terskasta kai leikataan pala esittämään klitorista kuin kirsikaksi Frankenstein tortun päälle. Voi' la! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei tietenkään ole vulvaa, mutta kivespusseista näprätään joku ruttu joka yrittää muistuttaa naisen häpyhuulia( emätinhuulia ei ole olemassa).
Terskasta kai leikataan pala esittämään klitorista kuin kirsikaksi Frankenstein tortun päälle. Voi' la!Me tiedämme kyllä, ettei lopputulos ole täydellinen. Vaihtoehtoja vaan ei hirveästi ole.
- Anonyymi
Täällä tosiaan kannattaa sitten jättää provot omaan arvoonsa :D
- Anonyymi
Monella paikkakunnalla Suomessa kokoontuu vertaisryhmiä joissa voi keskustella prosessista parhaiten. Luottamuksellisia tietoja ei kerrota täällä, vaan henkilökohtaisesti tavatessa.
- Anonyymi
Tuskaahan tuo prosessi on, koskaan et tiedä kauan seuraavaan käyntiin on, paljon käyntejä on, ja tietoa sieltä ei oikein saa millään, mutta elämä parani kun selvisi siitä
Moi! :) Itse samassa tilanteessa, 41 v ikää :) Olisi kiva tutustua! Laittele yksityisviestiä tai spostia: [email protected]
T. Meri-Heini- Anonyymi
Olen laittanut sulle spostia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734976Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j222671Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571737- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201149Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889