Olen 30v mtf sukupuolen korjaukseen hakeutunut ja haluaisin ystäväksi jonkun joka on samassa tilanteessa tai jo läpikäynyt korjauksen. Kuukauden päästä mulla on ensimmäinen aika polille. Olisi mukava jutella kokemuksista ja tuntemuksista
Vertaistukea
11
1053
Vastaukset
- Anonyymi
Itellä on munaleikkaus ensi kuussa. Virossa leikataan munat poikki ja tehdään reikään emätinhuulet. Ihan jees fiilinki
- Anonyymi
Olisit keksinyt jotain uskottavampaa.
- Anonyymi
Emätinhuulet, sellaisia ei ole olemassa.
Opettelepa naisen anatomiaa niin tiedät missä mitäkin on.
Hassua miten tietämättömiä nuorukaiset on naisen anatomiasta vaikka naiset on mielessä kokoajan. - Anonyymi
Eihän transidentifioituvilla miehillä edes ole vulvaa. Heillä on vain se, mitä he kutsuvat "etureiäksi".
Siihen tarvitaan juuri se penis, joka viilletään auki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän transidentifioituvilla miehillä edes ole vulvaa. Heillä on vain se, mitä he kutsuvat "etureiäksi".
Siihen tarvitaan juuri se penis, joka viilletään auki.Niin ei tietenkään ole vulvaa, mutta kivespusseista näprätään joku ruttu joka yrittää muistuttaa naisen häpyhuulia( emätinhuulia ei ole olemassa).
Terskasta kai leikataan pala esittämään klitorista kuin kirsikaksi Frankenstein tortun päälle. Voi' la! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei tietenkään ole vulvaa, mutta kivespusseista näprätään joku ruttu joka yrittää muistuttaa naisen häpyhuulia( emätinhuulia ei ole olemassa).
Terskasta kai leikataan pala esittämään klitorista kuin kirsikaksi Frankenstein tortun päälle. Voi' la!Me tiedämme kyllä, ettei lopputulos ole täydellinen. Vaihtoehtoja vaan ei hirveästi ole.
- Anonyymi
Täällä tosiaan kannattaa sitten jättää provot omaan arvoonsa :D
- Anonyymi
Monella paikkakunnalla Suomessa kokoontuu vertaisryhmiä joissa voi keskustella prosessista parhaiten. Luottamuksellisia tietoja ei kerrota täällä, vaan henkilökohtaisesti tavatessa.
- Anonyymi
Tuskaahan tuo prosessi on, koskaan et tiedä kauan seuraavaan käyntiin on, paljon käyntejä on, ja tietoa sieltä ei oikein saa millään, mutta elämä parani kun selvisi siitä
Moi! :) Itse samassa tilanteessa, 41 v ikää :) Olisi kiva tutustua! Laittele yksityisviestiä tai spostia: [email protected]
T. Meri-Heini- Anonyymi
Olen laittanut sulle spostia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782