Kollikissa astutukseen

Heippa!
Nuori poikakissa Helsingistä kaipaa tyttökissaa kylään. Bengali/maatiaiskissa sekoitus, erittäin aktiivinen.

Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa.

22

1984

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin minkä perusteella kattisi pitäisi kiinnostaa ketään? 😂 Et kertonut ensimmäistäkään tärkeää asiaa siitä.

    • Kiinnostaisi juu, minulla tyttö kissalla just juoksut aluillaan.

    • Anonyymi

      Kiinnostaa. Peritkö rahaa toimenpiteestä?

      • Anonyymi

        Reilu puolivuotias PENTU ei kaipaa mitään seuraa, senkin tehtailija. Anna raukan aikuistua ensin itse ja käytä se sitten ihan lekurissa testeissä ennen kuin vannot sen olevan terve. Uskomatonta mitä porukkaa kateillaan tehtailee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reilu puolivuotias PENTU ei kaipaa mitään seuraa, senkin tehtailija. Anna raukan aikuistua ensin itse ja käytä se sitten ihan lekurissa testeissä ennen kuin vannot sen olevan terve. Uskomatonta mitä porukkaa kateillaan tehtailee.

        Sori tuli virhe kissa on 1,6vuotias!!!!!


    • Anonyymi

      Leikkauta kollisi, niin rauhoittuu. Ja säästyt merkkailulta, joka kyllä alkaa muuten.

      • Anonyymi

        Ota huomioon,että toiset haluavat pentuja!!!


      • Anonyymi

        Me haluamme pentuja!!
        MUTTA ihan meille vaan.
        Haluamme seurata pentujen kasvua,ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me haluamme pentuja!!
        MUTTA ihan meille vaan.
        Haluamme seurata pentujen kasvua,ym.

        Haluatte pentuja ja haluatte seurata niiden kasvua. Mitä pennuille sitten tapahtuu, kun ovat kasvaneet minkä kasvavat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatte pentuja ja haluatte seurata niiden kasvua. Mitä pennuille sitten tapahtuu, kun ovat kasvaneet minkä kasvavat?

        Me haluamme pitää kaikki itsellä,riippuen monta syntyy.....ei olla pentutehtailijoita....haluamme,että ne voivat hyvin ja valitsemme kodit!
        Miten ihmiset ovat näin negatiivisia.Osa kissojen omistajista huolehtivat kyllä kissojen hyvästä hoidosta.Niin minäkin.!!!!!


    • Anonyymi

      Hei
      Meidän "Nelli " etsii sulhasta,käy ihan tavallinen maatiaiskissa....mutta en oo ihan varma onko jo tiineenä!?
      Mut jos ei oo mitä ptat maksua!?
      Tai pentu sulle.....tuntuu,et kissat on vähissä?
      En tiiä!
      Me asutaan Hämeenlinnassa, entä työ????

    • Anonyymi

      No,oisin hakemassa tavallista "maatiais kollia,mielellään leikkaamaton!!!

    • Anonyymi

      Ja sit pentutehdas pystyyn

      • Anonyymi

        Älä jaksa ei oo siitä kysymys‼️emme kaikki oo jotai pentutehtailijoita! Ootko ymmärtänyt.En minä pidän pennut itse,asun maalla.Pitäisi ymmärtää että on hyviäkin kissa koteja eikä heti epäillä pentutehtailua.Se ei oo meidän tavoite.Kuinka kehtaat.!?


      • Anonyymi

        Älä jaksa!


      • Anonyymi

        Ei oo kyse pentutehtailusta....meidän neiti on 1,6vuotiais...meni ekaks väärin...tuo ikä.Mutta EN TODELLAKAAN hyväksy pentutehtailijoita.....Olen aidosti hakemassa puolisoa !kissalleni...pidetään vaaditaan itellä riippuen monta tulee.....ja varmasti vaaleille löytyy koti,jos ylim.jää.Miksi kaikki syyttää ,että oltaisiin pentutehtailijoita,...En todellakaan hyväksy sellaista!!!!@


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kyse pentutehtailusta....meidän neiti on 1,6vuotiais...meni ekaks väärin...tuo ikä.Mutta EN TODELLAKAAN hyväksy pentutehtailijoita.....Olen aidosti hakemassa puolisoa !kissalleni...pidetään vaaditaan itellä riippuen monta tulee.....ja varmasti vaaleille löytyy koti,jos ylim.jää.Miksi kaikki syyttää ,että oltaisiin pentutehtailijoita,...En todellakaan hyväksy sellaista!!!!@

        Siksi, että tehtailet mitä sattuu katteja, vaikka eläinsuojeluyhdistykset ovat kodittomia pullollaan. Jos edes tekisit testit (FIV, FeLV, veriryhmä), vaatisit niitä kolliltakin ja ylipäätään omaisit jotain tavoitteita pennuille, niin sitten voitaisiin puhua muustakin. Nyt olet antanut ymmärtää, että sokkona yhdistelet mitä sattuu, kunhan kolli kuljetetaan kotiin, mikä on kattien lisäämistä turhaan ilman tavoitetta, ja sitä voi vallan mainiosti kutsua tehtailuksi.


    • Anonyymi

      Hei! Olen kiinnostunut!

    • Anonyymi

      Laitatko kuvia..?

    • Anonyymi

      Moikka! oliko vielä tarvetta tyttökissalle? Olen pitkään etsinyt 2v kissalleni kollia :) voin antaa lisää infoa jos tarvetta edelleen on

      • Anonyymi

        Pitääkö kollin olla kissa, minäkin voisin


    • Anonyymi

      Heippa! Minun pieni tyttökissa tarvitsee kollia. Onko vielä mahdollista tämä?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3397
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1341
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1310
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      67
      1156
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1094
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1071
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      999
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      986
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      43
      973
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      47
      877
    Aihe