Näin kertoin käynnistään johtajan luona työikäinen vähemmistöön kuuluva mies kahviossa istuville senioreille. Oli kännykässä kuvakin todisteena tapaamisesta.
Onhan se kiva, että joku edes ajattelee muiden asioitten parantamista.
SANOIN JERELLE, ETTÄ NYT PANNAAN VANHUSTEN ASIAT KUNTOON.
1
68
Vastaukset
- Anonyymi
Minä myrtsimummu olen pessimistinen. On perspektiiviä tähänkin asiaan . Jätän yksityisyyden suojaan oman vanhukseni.
Ihan 2000 luvun alussa Vanhustyön keskusliitto tutki asiaa ja huonolta näytti. Hämeenlinnassa oli Suomen huonoin tilanne.
Poikkeuksia oli tietenkin, pieniä yksityisiä paikkoja. Suuri huoli kunnalliskodeista ja muista isoistalaitoksista, joissa oli vajaa hoitajamitoitus. Kyllä ihan kansanedustajia myöten vaadittiin sen nostamamista pykälien avulla. Ei vaan noussut.
Sitten keksittiin. Lopetetaan laitokset. Ei tarvi tapella mitoituksista.KOTI ON VANHUKSEN PARAS PAIKKA.
Kotihoidon pulmat tulivat vähitellen ilmi. Jatkuvat.
Pakkohan niitä ympärivuorokautisia hoitokoteja oli perustaa. Jotkut jätit osasivat panna rahoiksi. Kokosivat pienet hoitokodit itselleen. Ja tässä ollaan.
Ei pysty Jere hoitamaan tilannetta. Vanhusten määrä lisääntyy ja työikäisten määrä suhteessa vähenee.
ETTÄ MITÄS RIKSUSSA TEHTÄISIIN?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2415517Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k263930Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182324Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1261082- 36954
- 164846