Näin kertoin käynnistään johtajan luona työikäinen vähemmistöön kuuluva mies kahviossa istuville senioreille. Oli kännykässä kuvakin todisteena tapaamisesta.
Onhan se kiva, että joku edes ajattelee muiden asioitten parantamista.
SANOIN JERELLE, ETTÄ NYT PANNAAN VANHUSTEN ASIAT KUNTOON.
1
113
Vastaukset
- Anonyymi
Minä myrtsimummu olen pessimistinen. On perspektiiviä tähänkin asiaan . Jätän yksityisyyden suojaan oman vanhukseni.
Ihan 2000 luvun alussa Vanhustyön keskusliitto tutki asiaa ja huonolta näytti. Hämeenlinnassa oli Suomen huonoin tilanne.
Poikkeuksia oli tietenkin, pieniä yksityisiä paikkoja. Suuri huoli kunnalliskodeista ja muista isoistalaitoksista, joissa oli vajaa hoitajamitoitus. Kyllä ihan kansanedustajia myöten vaadittiin sen nostamamista pykälien avulla. Ei vaan noussut.
Sitten keksittiin. Lopetetaan laitokset. Ei tarvi tapella mitoituksista.KOTI ON VANHUKSEN PARAS PAIKKA.
Kotihoidon pulmat tulivat vähitellen ilmi. Jatkuvat.
Pakkohan niitä ympärivuorokautisia hoitokoteja oli perustaa. Jotkut jätit osasivat panna rahoiksi. Kokosivat pienet hoitokodit itselleen. Ja tässä ollaan.
Ei pysty Jere hoitamaan tilannetta. Vanhusten määrä lisääntyy ja työikäisten määrä suhteessa vähenee.
ETTÄ MITÄS RIKSUSSA TEHTÄISIIN?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741