Lapset tietoisesti korona taloon

Anonyymi

Puolisoni lapset ovat tulossa meille talvilomansa ajaksi, ja heidän olisi tarkoitus tulla perjantaina. No minähän tein sitten tänään positiivisen korona testin, ja olen todella kipeänä. Sanoin miehelleni että hänenhän täytyy nyt ilmoittaa exälleen että lasten tuloa täytyy siirtää, ja varautua siihen että pahimmassa tapauksessa eivät voi tulla koko lomalla, jos tauti minulla kestää tai jos myös mieheni siihen sairastuu.

Hieman viivytellen asiaa hän sitten soitti exälleen ja sanoi jotakuinkin näin,
"Hei, niin lapsethan on tulossa perjantaina? Joo... ajattelin vain että pakko varmaan ilmoittaa että (nimeni) on korona."
Keskustelun aikana hänen exänsä totesi vain että joo eihän lasten tarvi jäädä pois koulustakaan vaikka hänellä olisi tartunta ja eihän ole enää karanteeneja jne.
Lopputulemana siis se että lapset tulevat normaalisti niin kuin on sovittu.

Onko tämä teidän mielestä oikein? Että oikein tietoisesti lähetetään lapset taloon missä sairastetaan koronaa? Mieheni ei ymmärrä miksi asiasta suutuin, että täytyyhän hänen lastensa saada tulla sinne lomaansa viettämään. Hänellä tosin ei itse ole lomaa, joten jos itse pysyy terveenä on hän töissä koko ensi viikon. Minun sitten pitäisi koronassa olla lastensa kanssa kotona. Tottakai on ihan eri asia jos ehdin tulla terveeksi, mutta olisiko tosiaan niin kamala siirtää heidän tuloaan siihen asti että kukaan ei ole sairaana.

Pitkän tappelun jälkeen, jonka aikana totesin että eihän lasten äidillä oikein järki päätä pakota jos lähettelee lapsiaan oikein tietoisesti saamaan tartunnan, totesi mieheni että minun täytyisi sitten olla itse yhteydessä hänen exäänsä ja selittää asia hänelle. Onko todellakin minun työni hoitaa tällaiset asiat hänen exänsä kanssa? Pitäisihän mieheni itsekkin ymmärtää ettei näin vaan voi toimia.

23

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet fiksu. Uskomatonta hölmöilyä muilla.
      Olkoot suositukset ja karanteenit tällä hetkellä mitä tahansa, jokaisen kannattaisi siitä huolimatta torjua koronaa ja yrittää pysyä kunnossa. Varmasti kestämistä tilanteen takia sinulla.
      Pikaista toipumista.

    • Anonyymi

      Jos menisti itse hotelin siksi aikaa.Olet muutenkin ylimmäräinen sinä porukassa mies ja lapset. Toki mies ja lapset voi yhdessä mennä sumi joku mesta hiihtolomalla.sinä jäät kotiin.

      • Anonyymi

        En kai minä koronassa voi mihinkään hotelliin lähteä... ja kuten sanoin, miehelläni ei ole lomaa joten ei hänkään voi minnekkään lasten kanssa lähteä.


    • Anonyymi

      Niillä mukuloillahan pitäis olla isän tapaamis viikko, eikä isän vaimon tapaamis viikko, kyllä nyt on jotain muutakin pielessä, kun korona, ja jos koronaa perheessä niin ei suositella tapaamista.
      Tämän isän pitäis nyt ottaa talvilomansa ja lähteä vaikka jonnekin hiihtokeskukseen katraansa kanssa, jos kerran ovat terveitä,.
      Miksi hän ei halua olla lastensa kanssa , vaan delekoi hoitovastuunsa muille , idiootti mies.

      • Anonyymi

        Miehelläni ei ole lomaa, koska on vaihtanut työpaikkaa eikä talvilomaa ole hänelle vielä kertynyt. Ei minulle ole mikään ongelma että lapset olisivat päivät täällä minun kanssani hänen ollessa töissä, ovat kuitenkin kummatkin kouluikäisiä joten ei heitä koko ajan tarvi vahtia. Mutta en hyväksy sitä että tulevat jos täällä sairastetaan koronaa. Pahimmassa tapauksessa miehenikin saa tartunnan minulta, ja ollaan kummatkin kipeinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelläni ei ole lomaa, koska on vaihtanut työpaikkaa eikä talvilomaa ole hänelle vielä kertynyt. Ei minulle ole mikään ongelma että lapset olisivat päivät täällä minun kanssani hänen ollessa töissä, ovat kuitenkin kummatkin kouluikäisiä joten ei heitä koko ajan tarvi vahtia. Mutta en hyväksy sitä että tulevat jos täällä sairastetaan koronaa. Pahimmassa tapauksessa miehenikin saa tartunnan minulta, ja ollaan kummatkin kipeinä.

        Sulla on ihan pöhlö mies, ottaa nyt omat lapset sulle hoitoon, hänenhän sen pitäis olla omien lasten kaa, eikä sun, ja vielä kun sulla korona, ja hänen exä yhtä pöhlö tuo lapset sulle koronaa sairastavalle , hoitoon, haloo missä järki ja vastuu, pöhlöt vanhemmat lapsilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelläni ei ole lomaa, koska on vaihtanut työpaikkaa eikä talvilomaa ole hänelle vielä kertynyt. Ei minulle ole mikään ongelma että lapset olisivat päivät täällä minun kanssani hänen ollessa töissä, ovat kuitenkin kummatkin kouluikäisiä joten ei heitä koko ajan tarvi vahtia. Mutta en hyväksy sitä että tulevat jos täällä sairastetaan koronaa. Pahimmassa tapauksessa miehenikin saa tartunnan minulta, ja ollaan kummatkin kipeinä.

        Tekosyy, sillon siirretään lasten tuloa teille, ei sinun velvollisuus ole hoitaa hänen lapsiaan , olit sitte kipeä, tai ei, vanhemmuus kuuluu lasten vanhemmille, ei uusille puolisoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekosyy, sillon siirretään lasten tuloa teille, ei sinun velvollisuus ole hoitaa hänen lapsiaan , olit sitte kipeä, tai ei, vanhemmuus kuuluu lasten vanhemmille, ei uusille puolisoille.

        Olen samaa mieltä että sekä puolisoni että exänsä ovat typeriä, mitä tulee tähän korona asiaan. MUTTA, ei tässä ole lasten hoidon suhteen mitään ongelmaa. Ei kukaan tunge lapsia minulle hoitoon ja unohda omaa vastuutaan. Lapset asuvat äitinsä kanssa toisella paikkakunnalla, eivätkä näin ollen voi viettää meillä kuin lomansa ja joka toinen viikonloppu. Valitettavasti kummatkin heidän vanhempansa, tekevät töitä jossa ei noin vain pidetä lomia juuri silloin kun lasten lomat sattuu olemaan ja tällä hetkellä tosiaan miehelläni ei ole mitään lomia ennen kuin kesällä. Ei lasten tuloa voi siis siirtää mihinkään.

        Minä olen ollut tietoinen lapsista kun miehen kanssa yhteen muutimme, ja sovimme heti alusta asti mikä minun roolini on, mihin minä olen valmis ja mihin en. Koronaa ei silloin tietenkään vielä ollut, joten näitä tilanteita varten ei pelisääntöjä tietenkään olla ennalta sovittu. Mutta mitä lasten hoitoon tulee, niin olen sanonut jo alusta asti kun yhteen muutimme, että lapset voivat ihan rauhassa ja mielellään olla seurassani jos ja kun mieheni joutuu olemaan töissä, olettaen siis että minulla silloin on vapaata. Ei, se ei ole minun velvollisuuteni, vaan vapaasta tahdosta tämän teen.

        Jonkunhan niitä lapsia kuitenkin olisi hoidettava heidän lomillaan, kun ei vanhemmillaan ole vapaata. Joten miksi en yhtä hyvin minä, vai pitääkö välttämättä etsiä joku ulkopuolinen hoitamaan homma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä että sekä puolisoni että exänsä ovat typeriä, mitä tulee tähän korona asiaan. MUTTA, ei tässä ole lasten hoidon suhteen mitään ongelmaa. Ei kukaan tunge lapsia minulle hoitoon ja unohda omaa vastuutaan. Lapset asuvat äitinsä kanssa toisella paikkakunnalla, eivätkä näin ollen voi viettää meillä kuin lomansa ja joka toinen viikonloppu. Valitettavasti kummatkin heidän vanhempansa, tekevät töitä jossa ei noin vain pidetä lomia juuri silloin kun lasten lomat sattuu olemaan ja tällä hetkellä tosiaan miehelläni ei ole mitään lomia ennen kuin kesällä. Ei lasten tuloa voi siis siirtää mihinkään.

        Minä olen ollut tietoinen lapsista kun miehen kanssa yhteen muutimme, ja sovimme heti alusta asti mikä minun roolini on, mihin minä olen valmis ja mihin en. Koronaa ei silloin tietenkään vielä ollut, joten näitä tilanteita varten ei pelisääntöjä tietenkään olla ennalta sovittu. Mutta mitä lasten hoitoon tulee, niin olen sanonut jo alusta asti kun yhteen muutimme, että lapset voivat ihan rauhassa ja mielellään olla seurassani jos ja kun mieheni joutuu olemaan töissä, olettaen siis että minulla silloin on vapaata. Ei, se ei ole minun velvollisuuteni, vaan vapaasta tahdosta tämän teen.

        Jonkunhan niitä lapsia kuitenkin olisi hoidettava heidän lomillaan, kun ei vanhemmillaan ole vapaata. Joten miksi en yhtä hyvin minä, vai pitääkö välttämättä etsiä joku ulkopuolinen hoitamaan homma?

        Jaahas, sinä se just olet se ulkopuolinen, ei ydinperheessäkkään aina lomat ole kaikilla samaan aikaan , eikä niitä lapsia voi kellekään ”ulkopuoliselle” viedä, ne ovat siitten kotona tai jossain leirillä, koululaiset pärjää jo keskenään, kun vanhemmat ovat työssä.
        Hoida sinä ne sitten vaikka henki menis kaikilta , jos ei niiden äiti voi niitä kotonaan pitää sinun sairauden takia, ja miehesi lasten isä nyt tietenkään voi hoitaa , kun ei ole lomaa , eikä voi omaa lomaa ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, sinä se just olet se ulkopuolinen, ei ydinperheessäkkään aina lomat ole kaikilla samaan aikaan , eikä niitä lapsia voi kellekään ”ulkopuoliselle” viedä, ne ovat siitten kotona tai jossain leirillä, koululaiset pärjää jo keskenään, kun vanhemmat ovat työssä.
        Hoida sinä ne sitten vaikka henki menis kaikilta , jos ei niiden äiti voi niitä kotonaan pitää sinun sairauden takia, ja miehesi lasten isä nyt tietenkään voi hoitaa , kun ei ole lomaa , eikä voi omaa lomaa ottaa.

        Työ on tärkeämpää vanhemmille, kun omat lapset, mitä välii, vaikka saavat koronan , se on sitten vaan voi, voi, saavat sitten vanhemmatkin sen taudin, mutta eivät siltikään voi olla pois töistä, ja pian on molempien työpaikoilla kaikilla korona, niin sitä pitää, oikeaa vastuunkantoa......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, sinä se just olet se ulkopuolinen, ei ydinperheessäkkään aina lomat ole kaikilla samaan aikaan , eikä niitä lapsia voi kellekään ”ulkopuoliselle” viedä, ne ovat siitten kotona tai jossain leirillä, koululaiset pärjää jo keskenään, kun vanhemmat ovat työssä.
        Hoida sinä ne sitten vaikka henki menis kaikilta , jos ei niiden äiti voi niitä kotonaan pitää sinun sairauden takia, ja miehesi lasten isä nyt tietenkään voi hoitaa , kun ei ole lomaa , eikä voi omaa lomaa ottaa.

        Niin, ovat sitten kotona.. sitähän nämä aloittajan miehen lapsetkin tulisivat olemaan, kotona kun isä on töissä. Siellä kotona sattuu nyt kuitenkin olemaan äitipuolikin paikalla, joten pitäisikö lapset ajaa pois kotoaan sen takia että eivät nyt vahingossakaan jäisi hänen hoiviinsa? Järjenuoksu tällä sivustolla on huikeeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ovat sitten kotona.. sitähän nämä aloittajan miehen lapsetkin tulisivat olemaan, kotona kun isä on töissä. Siellä kotona sattuu nyt kuitenkin olemaan äitipuolikin paikalla, joten pitäisikö lapset ajaa pois kotoaan sen takia että eivät nyt vahingossakaan jäisi hänen hoiviinsa? Järjenuoksu tällä sivustolla on huikeeta.

        Olisit nyt lukenut aloituksen sillä äitipuolella on korona ymmärätkö korona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ovat sitten kotona.. sitähän nämä aloittajan miehen lapsetkin tulisivat olemaan, kotona kun isä on töissä. Siellä kotona sattuu nyt kuitenkin olemaan äitipuolikin paikalla, joten pitäisikö lapset ajaa pois kotoaan sen takia että eivät nyt vahingossakaan jäisi hänen hoiviinsa? Järjenuoksu tällä sivustolla on huikeeta.

        Niiden lapsien on nyt parempi pysyä siellä äidin kotona , koska tolla äitipuolella on KORONA. Sun järjenjuoksun mukaan koronaa saa levittää vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiden lapsien on nyt parempi pysyä siellä äidin kotona , koska tolla äitipuolella on KORONA. Sun järjenjuoksun mukaan koronaa saa levittää vai?

        Juu, ymmärrän että äitipuolella on korona. Eikä tietenkään silloin pidä lapsia sinne viedä. Mutta kun porukka täällä tuntuu moittivan ylipäätään sitä että hoito vastuu on aina pelkästään vanhemmilla, ja että vanhemmat ovat vastuuttomia jolleivät itse hoida lapsiaan eikä äitipuoli suunnilleen saisi edes terveenä joutua vahtimaan lapsia jos isällä töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ymmärrän että äitipuolella on korona. Eikä tietenkään silloin pidä lapsia sinne viedä. Mutta kun porukka täällä tuntuu moittivan ylipäätään sitä että hoito vastuu on aina pelkästään vanhemmilla, ja että vanhemmat ovat vastuuttomia jolleivät itse hoida lapsiaan eikä äitipuoli suunnilleen saisi edes terveenä joutua vahtimaan lapsia jos isällä töitä.

        Hoitovastuu on pääasiassa vanhemmilla, myös päivähoitopaikalla ja koululla on vastuu lapsista, mutta , jos ei se miellytä niin ei pidä tehdä lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ymmärrän että äitipuolella on korona. Eikä tietenkään silloin pidä lapsia sinne viedä. Mutta kun porukka täällä tuntuu moittivan ylipäätään sitä että hoito vastuu on aina pelkästään vanhemmilla, ja että vanhemmat ovat vastuuttomia jolleivät itse hoida lapsiaan eikä äitipuoli suunnilleen saisi edes terveenä joutua vahtimaan lapsia jos isällä töitä.

        Silloin, kun minun lapset oli pieniä, niin hoitovastuu oli kyllä minulla lasten äidillä, myös miehelläni, esim. jos olivat sairaita, niin minä olin pois työstä hoitamassa lapsiani, ei niitä voinut edes vanhalle äidilleni antaa, se olis ollut liian raskasta vanhalle ihmisille.
        Minun sosiaalinen verkkoni oli pieni ja muut sukulaiset kaukana, ja hyvät ystäväni kaikki töissä ei heitä voinut vaivata, kyllä se pääasialline vastuu on vanhemmilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin, kun minun lapset oli pieniä, niin hoitovastuu oli kyllä minulla lasten äidillä, myös miehelläni, esim. jos olivat sairaita, niin minä olin pois työstä hoitamassa lapsiani, ei niitä voinut edes vanhalle äidilleni antaa, se olis ollut liian raskasta vanhalle ihmisille.
        Minun sosiaalinen verkkoni oli pieni ja muut sukulaiset kaukana, ja hyvät ystäväni kaikki töissä ei heitä voinut vaivata, kyllä se pääasialline vastuu on vanhemmilla.

        "Hoitovastuu on pääasiassa vanhemmilla, myös päivähoitopaikalla ja koululla on vastuu lapsista, mutta , jos ei se miellytä niin ei pidä tehdä lapsia."

        Voi elämän kevät.... Tottakai pääasiallinen vastuu lapsista on vanhemmilla. Koulut ja päiväkodit ei kuitenkaan hoida kenenkään lapsia kellon ympäri lomia myöten, eikä varsinkaan koulut, eikä päiväkodit kouluikäisiä lapsia ota hoitoon.

        "Minun sosiaalinen verkkoni oli pieni ja muut sukulaiset kaukana, ja hyvät ystäväni kaikki töissä ei heitä voinut vaivata, kyllä se pääasialline vastuu on vanhemmilla"

        Toki on hankalaa jos sitä tukiverkostoa ei ole, mutta aloittajan tapauksessakin hänhän on miehensä tukiverkkoa. Ei tietenkään lapsia pidä lähettää sinne jos äitipuoli tai isä tai lapset itse ovat koronassa tai muutenkaan sairaita. Mutta kaikki terveinä, normaali tilanteessa en ymmärrä mikä ongelma siinä on että äitipuoli auttaa lasten hoidossa.
        Ymmärrätte varmaan että esim tämä talviloma, JOS KAIKKI OLISI TERVEITÄ, niin tämä äitipuolihan mahdollistaa sen että lapset edes pystyvät näkemään isäänsä. Kyllä, meillä aikuisilla ihmisillä on töitä. Ei, kaikki työpaikat eivät jousta loputtomasti työajoissa ja lomissa että vanhemmat voivat aina olla kotona kun lapsetkin, koska niitä lapsia on monella eikä kaikki voi saada tahtoaan läpi tai työpaikat ei pyörisi.
        On myös vastuunkantoa pitää huolta siitä että kun ei itse ole mahdollisuutta olla kotona lastensa kanssa, niin joku muu vastuuntuntoinen aikuinen heitä hoitaa. Tässäkään ei ketään pakoteta vasten tahtoaan, kerta äitipuoli itse sanoo ettei hänelle ole ongelmaa olla lasten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hoitovastuu on pääasiassa vanhemmilla, myös päivähoitopaikalla ja koululla on vastuu lapsista, mutta , jos ei se miellytä niin ei pidä tehdä lapsia."

        Voi elämän kevät.... Tottakai pääasiallinen vastuu lapsista on vanhemmilla. Koulut ja päiväkodit ei kuitenkaan hoida kenenkään lapsia kellon ympäri lomia myöten, eikä varsinkaan koulut, eikä päiväkodit kouluikäisiä lapsia ota hoitoon.

        "Minun sosiaalinen verkkoni oli pieni ja muut sukulaiset kaukana, ja hyvät ystäväni kaikki töissä ei heitä voinut vaivata, kyllä se pääasialline vastuu on vanhemmilla"

        Toki on hankalaa jos sitä tukiverkostoa ei ole, mutta aloittajan tapauksessakin hänhän on miehensä tukiverkkoa. Ei tietenkään lapsia pidä lähettää sinne jos äitipuoli tai isä tai lapset itse ovat koronassa tai muutenkaan sairaita. Mutta kaikki terveinä, normaali tilanteessa en ymmärrä mikä ongelma siinä on että äitipuoli auttaa lasten hoidossa.
        Ymmärrätte varmaan että esim tämä talviloma, JOS KAIKKI OLISI TERVEITÄ, niin tämä äitipuolihan mahdollistaa sen että lapset edes pystyvät näkemään isäänsä. Kyllä, meillä aikuisilla ihmisillä on töitä. Ei, kaikki työpaikat eivät jousta loputtomasti työajoissa ja lomissa että vanhemmat voivat aina olla kotona kun lapsetkin, koska niitä lapsia on monella eikä kaikki voi saada tahtoaan läpi tai työpaikat ei pyörisi.
        On myös vastuunkantoa pitää huolta siitä että kun ei itse ole mahdollisuutta olla kotona lastensa kanssa, niin joku muu vastuuntuntoinen aikuinen heitä hoitaa. Tässäkään ei ketään pakoteta vasten tahtoaan, kerta äitipuoli itse sanoo ettei hänelle ole ongelmaa olla lasten kanssa.

        Mihen lapsila hiihto loma ja eivät suostu siivoomaan meidän kotiamme vaikka tulevat ja sotkevat täällä. Nyt on nii etten minä jaksa ny siivota kun vaan olla sofalla ja pyysin miehen lapsia tulemmaan siivoamaa mulle mutta ei luvanett siivoo sanovat ettei jaksa eikä koti ole heidän.
        Kuka jaksaa siivoo sairaana ja minusta olisi hyvä jos sen verran tehdä leipänsä eteen jotain et siivoisivat ja tekeisivät edes jotain.
        Sanoin että kännykät lähtee jos ette siivoo. Lupasin et saavat euron jätskit palkaski jos siivoisivat. Laiskoja ovat. Nytkin mulla hiki virtaa vaiken tee mitään.
        Sanoisin et niin on huonosti kasvatettuja että ihme jos tulevat elämässään präjäämään. Mun lapset taas ovat reippaita, nytkin ovatt kirjastossa . Onnii erilaisia... Mulla äitipuolena on oiekus määrätä ja valvoa että kotihommat tulee tehtyä, mutta nämä ei edes viitsi edes yrittää.


      • Anonyymi

        Kuules mielipuoli, on niitä puolikkaita, on puoli- ilmainen, tuulen puoli , varjon puoli, puoliaika, puolialaston, iltapuoli, hyvä puoli, huono puoli, vahva puoli , itäpuoli, länsipuoli, puolitusinaa, ym äitipuolen, isäpuolen sisarpuolen lisäksi.


      • Anonyymi

        Minäkin olen äitipuoli, ja myös äiti. Mieheni lapset sekä meidän yhteiset ovat sisarpuolia. Myös miehen lasten äidillä, on lasten isäpuolen kanssa lapsia, joten sisarpuolia löytyy sieltäkin.
        Kaikki tullaan hyvin toimeen keskenämme, niin exät kuin nyksät ja lapset myös.
        Ja hei ihan tiedoksesi, jos maailmankatsomuksesi on noin ahdas tai jos olet omista kokemuksistasi katkeroitunut, minä en ole muuttanut lasten kotiin tai änkenyt kenenkään taloon. Minä ja mieheni olemme yhdessä ostaneet talon jossa asumme, ja tämä talo on koti sekä minulle, miehelleni sekä yhteisille että hänen lapsilleen.


    • Anonyymi

      Minä sinuna lähtisin yksin jonnekin hoitamaan itseäni, siinä ukkos hoitais sitte lapsensa niin kun hänen kuuluisikin, ne lapset ei ole sinun vastuullasi, vaan isänsä vastuulla , aika tyhmiä molemmat , sun ukko ja sen ex akka.

    • Anonyymi

      Miksi menit ja rikoit pereheen ja Nyt valitat et muissa on vika! tok, tok ,tok !!! Vika on sussa, eikä miehen perheen asiat kuulu sulle, olet laastari jotta miehen olo helpottuu kun on joku kodinhoitaja ei muuta. Mutta hajoittaessasi miehen pehreen tiesit kyllä mitä tulee, joten syy on sun, mieti sitä, älä omi toisten lapia, ne eivät ole suin.
      Anna isän ja äitin hoitaa tilanne ne asiiat ei kuulu sulle.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe