Mikä applikaatio?

Anonyymi

Mikä appi olette latanneet Passattiin (GTE); VW We Connect, VW We Connect Go tai Volkswagen We Connect ID? Onko joku näistä maksullisia? Yritin VW chatin kautta niin eihän ne siellä osanneet kuin antaa linkin sivulle, mikä johtaa saksankieliseen(!) tai englanninkieliseen puhelinpalveluun! Saan auton maanataina niinpä minulla on vielä vaan rekkarin tiedossa mutta ei VIN-numeroa.

5

1695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tälläpä saa hyvin vastauksia.... 1000 km takana, kulutus 216 kW 13 litraa bensaa.

• Anonyymi

Kovat on tehot, jopa 216 kilowattia. Mitähän sähkön kulutus on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovat on tehot, jopa 216 kilowattia. Mitähän sähkön kulutus on?

No, 216 kWh...mikä tietysti on 21,6 kWh/100 km. Autocorrect on välillä hyvä, välillä ei

• Anonyymi

Mihin sovellukseen päädyit? Tai muut päätyneet. Itsellä Passat gte hankinnassa.

• Anonyymi

We Connect perusversioon. On kyllä hidas appi, mutta toimiva. Itse autosta: Tällä hetkellä on ajettu viime tankkauksesta n. 1.800 km ja keskikulutus on 0,1 l/100 km. Neula/nuoli näyttää, että säiliö on täynnä. Sähköä on ajomatkasta riippuen mennyt 13,4...22,5 kWh/100 km. Ennätys on siis 13,4 kWh ja silloin olisin päässyt ajotietokoneen mukaan 69 km. Ajoin runsaat 30 km. Lataan pääosin kotona ja työpaikalla.

Talvella (helmikuu-maaliskuu) boksi katolla pääsin 20...35 km sähköllä. Nyt (huhtikuu-toukokuu) pääsen 40...69 km.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7850
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4524
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3777
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3138
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2682
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      29
      2617
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2316
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2190
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2069
    Aihe