Surkeuksien surkeus!

Anonyymi

Mitäpä se hyvää, mikkää. Onko Puolangalla mittää asiaa mistä vois olla iloinen eikä aina valittaa. Miettikääpä oikein ja laitellaan tänne iloisia asioita. No, Puolanka on kaunis paikka kesällä,eikä kiire mihinkään.

28

1969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ylijäämäsavolaisista koostuvaa hurlumheisakkia asukkaat, pilaavat hapetuksellaan maisematkin. Siis ei mitään hyvää, tuliko selväksi, turha kysellä .

    • Anonyymi

      Töetä eioo kohta mittää ni se on yks hyvä juttu aenahi.. Ja siitä seuraahi sitte palijo hyvie asioeta, joutaa kalastella ja juuva jne.. 🤔 Sehi on hyvä ku on niin paska paekka ettei tuu pakolaesie tae muuta rupusakie, saa ite nauttie puolangasta eikä tarvi joikumisia kuunnella eikä mekkaan päen kumartelijoeta katella..

      • Anonyymi

        Täyttä assieee.


      • Anonyymi

        Töitä siellä ei oo ollu vuosikausiin. Eikä kohta asukkaitakaan.


    • Anonyymi

      Paras kunta koko tässä maassa.

      • Anonyymi

        Pitäs pikkusen perusteella parhautta. Paras valtionavustusmittarillako ja työttömien & eläkeläisten määrässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäs pikkusen perusteella parhautta. Paras valtionavustusmittarillako ja työttömien & eläkeläisten määrässä.

        Mitä vikaa eläkeläisissä, maksavat reilusti veroa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vikaa eläkeläisissä, maksavat reilusti veroa?

        Jaahas puplangan eläkeläiset etupäässä kansan eläkkeellä ja sossusta tuloo elanto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas puplangan eläkeläiset etupäässä kansan eläkkeellä ja sossusta tuloo elanto.

        Minulla ainakin nousi veroprosentti 3% työssä olo aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas puplangan eläkeläiset etupäässä kansan eläkkeellä ja sossusta tuloo elanto.

        Jep tai sitten niin pieni eläke, ettei tarvi maksaa veroa ollenkaan.


    • Anonyymi

      No ei oo kyllä hääppönen kylä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Tuppukylä.


    • Anonyymi

      Mistä tunnistat puolankalaisen työttömän?
      Siitä että arkena istuu pilkillä kaljaa juoden.

      • Anonyymi

        Se on ihan hyvä harrastus!


      • Anonyymi

        Mitästä sitte pyhänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitästä sitte pyhänä?

        Asiahan saletti, juo vaan kaljaa tekemättä mittää.


      • Anonyymi

        Niin, tai on vuorotyöläinen. Silloin voi pilkkiä arkenakin. Ootko kateellinen?


    • Anonyymi

      Yritän kovin miettiä ja löytää Langalta jottain huonoja puolia niin ei tuu mitään mieleen. Siis ainut puute ettei oo mitään huonua.

    • Anonyymi

      Onneksi on kepu

      • Anonyymi

        Nyt kyllä jo itkettää :/


    • Anonyymi

      miksi poistettiin kommentti papista joka ottanut lahjuksena talon ja antiikkikaluston , joka voidaan heti näyttää toteen ?

      • Anonyymi

        Onko hänelläkin opettaja hänelläkin emäntäjänä ?


    • Anonyymi

      Nyt ei kyllä jaksa mittään. Sormettii ontuu.

    • Anonyymi

      Mitäpä se hyvejää. Puolangan työttömyysprosentti yli 16. Aina ollut Kainuun korkein. Joku viitsii vielä kehua kuntaa Suomen parhaaksi. Yäk.

    • Anonyymi

      Puolangalla on hyvä asua, kun ei ota huomioon noita "ammatti" valittajia. Lääkäriin pääsee hyvin ,joka on tärkeää.

    • Anonyymi

      Eli töistä viis, kunhan pääsee lekurille silloin kun pikkusen kolottaa? 🤣

    • Anonyymi

      Onha täällä merkattu mummolatu, muutamille ei kelpaa kyltti väärin kaiveretu, liekkö pilkku virhe. Latumaksu eiköhän joniijoutava vikinä lopu!

      • Anonyymi

        Mummoladun koirat paskoo ukeilta ja muilta kuntoilijoilta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe