Kyllä on uskomaton tämä suomalainen luonne kun se saa semmoisen singnaalin että aletaan puhua passiiiviseen tyyliin otetaan esim. hiihdosta tämä sami jauhojärvi kun itse aktiivi aikoina painotti tätä peesin mahdollisuutta niin se tarttui melkein jokaiseen hiihtäjään jä näkyi tässä miesten pari sprintissä joni mäessä kun lähti omalle osuudelle katsoi heti kuka lähtee vetämään ei itse vahingossakaan käynyt mielessä lähteä vetämään tämä ei ole taktiikkkaa vaan määrätynlaista passiivisuutta tämmöinen kun pääsee vallalle tämä asenne niin se tarttuu muihinkin se näkyy kyllä monessa lajissa esim jääkiekossa 90 luvulle asti pelattiin niin sanottua kissa kiekkoa kyllä on asenne palaverin paikka suomalaisessa urheilussa.
suomi -sisu
Anonyymi
0
271
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805