Kyllä on uskomaton tämä suomalainen luonne kun se saa semmoisen singnaalin että aletaan puhua passiiiviseen tyyliin otetaan esim. hiihdosta tämä sami jauhojärvi kun itse aktiivi aikoina painotti tätä peesin mahdollisuutta niin se tarttui melkein jokaiseen hiihtäjään jä näkyi tässä miesten pari sprintissä joni mäessä kun lähti omalle osuudelle katsoi heti kuka lähtee vetämään ei itse vahingossakaan käynyt mielessä lähteä vetämään tämä ei ole taktiikkkaa vaan määrätynlaista passiivisuutta tämmöinen kun pääsee vallalle tämä asenne niin se tarttuu muihinkin se näkyy kyllä monessa lajissa esim jääkiekossa 90 luvulle asti pelattiin niin sanottua kissa kiekkoa kyllä on asenne palaverin paikka suomalaisessa urheilussa.
suomi -sisu
Anonyymi
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362466- 372431
- 951741
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511300Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861291Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51185Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2731061- 551013
- 27750
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36747