Mitä tarkoittaa sana peelo?tietääkö kukaan.
Mitä tarkoittaa peelo?
14
1636
Vastaukset
- punahilkka
Peelo on Hörhön veli.
- The Crow
!!!OLET SÄ JOKU VITTUN ITIOOOOOTTIII!!!!!!!!!!!!
HAISTA PASKA!!!!
Tuollaista tekstiä kirjoittaa peelo, eli viestipalstoille kirjoittava terroristi.
http://members.vip.fi/~muurinen sisältää peelon tieteellisen määrittelyn.- primalco
Kaikki counterstrike pelaajat on peeloja
- Jope
Heh toi peelo-opas on ihan kuningas juttu.
- Mr.Wizard
Itse chatissa oleilijana suutun kun joku 14w bad ass neinix pelle tulee suutaan soittaa ja kyselee et oks kuumii kimmoi bla bla bla pask**.
Mut kiva tarina, peeloista. - Peelo on ääliö
primalco kirjoitti:
Kaikki counterstrike pelaajat on peeloja
Tällainen joka kirjoittaa näin:
kumpionparemi kisa vai koira??????!!!!!!!1111111111 mailatka mulle nii tiedän kump voittaa eläin kilpailun!!!!!! mailatkaa [email protected] 1111111111111111111111111111111111111111111
- Koillismaanvalloittaja.
onko kukaan gounterin pelaaja mun
lisäks viitasaarelta tai muualta keski-
suomesta? mul on omassa koneessa 166mhz mut
mun parhaan kamun antin (4n4)luona pelaan
kyl ihan tarpeeks.mikä on lagi?!- The Crow
AK-47 on venäläinen rynnäkkökivääri, minkä ensimmäinen malli tuli 1947 ja siinä oli puuperä ja moni muu merkittävä osa oli puuta.
AK-47 käyttää 7.62*39 kivääriluotia ja sen lippaaseeen mahtuu 30 panosta ja tulimopeus on n. 700 ls/min.
AK:sta on kehitetty uudempi malli AK-74, mikä käyttää 5.45-kaliiberin luotia. Tästä kivääristä on muitakin malleja, kuten AKS-74u, eli lyhennetty rynnäkkökivääri.
AK-47:n koneisto on "löysä", minkä tähden se on erittäin kestävä häiriöiden suhteen. AK-47 on maailman suosituin rynnäkkökivääri. - takku
lagi on semmonen että kone tai servu tökkii
- Jago ouns
Peelo tarkottaa jotain
vamppia säätäjää joka menee teroks
eikä osta mitään asetta vaan pelaa
clokilla. - joku
tt
- Tommi
Peelo on mustalaisten kieltä ja tarkottaa munaa miten ni?
- takku
peelo on semmone joka kyttää jossain vaikka katolla
- Ton oikee vastaus jutun kirjo
Semmonen joka kyttää jossain katolla yms. paikassa on kamppari eikä peelo.Peelo on sellanen saatanan tyhmä otus joka kirjottaa tähän tyyliin: Moíx mun yx kamu muuttu eilen kilpparix!!!!!!????!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733