Mitä tarkoittaa sana peelo?tietääkö kukaan.
Mitä tarkoittaa peelo?
14
1667
Vastaukset
- punahilkka
Peelo on Hörhön veli.
- The Crow
!!!OLET SÄ JOKU VITTUN ITIOOOOOTTIII!!!!!!!!!!!!
HAISTA PASKA!!!!
Tuollaista tekstiä kirjoittaa peelo, eli viestipalstoille kirjoittava terroristi.
http://members.vip.fi/~muurinen sisältää peelon tieteellisen määrittelyn.- primalco
Kaikki counterstrike pelaajat on peeloja
- Jope
Heh toi peelo-opas on ihan kuningas juttu.
- Mr.Wizard
Itse chatissa oleilijana suutun kun joku 14w bad ass neinix pelle tulee suutaan soittaa ja kyselee et oks kuumii kimmoi bla bla bla pask**.
Mut kiva tarina, peeloista. - Peelo on ääliö
primalco kirjoitti:
Kaikki counterstrike pelaajat on peeloja
Tällainen joka kirjoittaa näin:
kumpionparemi kisa vai koira??????!!!!!!!1111111111 mailatka mulle nii tiedän kump voittaa eläin kilpailun!!!!!! mailatkaa [email protected] 1111111111111111111111111111111111111111111
- Koillismaanvalloittaja.
onko kukaan gounterin pelaaja mun
lisäks viitasaarelta tai muualta keski-
suomesta? mul on omassa koneessa 166mhz mut
mun parhaan kamun antin (4n4)luona pelaan
kyl ihan tarpeeks.mikä on lagi?!- The Crow
AK-47 on venäläinen rynnäkkökivääri, minkä ensimmäinen malli tuli 1947 ja siinä oli puuperä ja moni muu merkittävä osa oli puuta.
AK-47 käyttää 7.62*39 kivääriluotia ja sen lippaaseeen mahtuu 30 panosta ja tulimopeus on n. 700 ls/min.
AK:sta on kehitetty uudempi malli AK-74, mikä käyttää 5.45-kaliiberin luotia. Tästä kivääristä on muitakin malleja, kuten AKS-74u, eli lyhennetty rynnäkkökivääri.
AK-47:n koneisto on "löysä", minkä tähden se on erittäin kestävä häiriöiden suhteen. AK-47 on maailman suosituin rynnäkkökivääri. - takku
lagi on semmonen että kone tai servu tökkii
- Jago ouns
Peelo tarkottaa jotain
vamppia säätäjää joka menee teroks
eikä osta mitään asetta vaan pelaa
clokilla. - joku
tt
- Tommi
Peelo on mustalaisten kieltä ja tarkottaa munaa miten ni?
- takku
peelo on semmone joka kyttää jossain vaikka katolla
- Ton oikee vastaus jutun kirjo
Semmonen joka kyttää jossain katolla yms. paikassa on kamppari eikä peelo.Peelo on sellanen saatanan tyhmä otus joka kirjottaa tähän tyyliin: Moíx mun yx kamu muuttu eilen kilpparix!!!!!!????!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401410Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891245- 1091105
- 191051
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833