Poikani 24v. olkapää leikattiin 10kk sitten. Tänään käytyään ortobedillä Terveystalossa sanottiin että voi tulla paremmaksi ajan kanssa mutta oireettomaksi ei koskaan. Mitään löydöstä leikkaukseen ei silloin ollut mutta oli leikattu kuitenkin. Tähän 10 kk:een on sisältynyt jatkuvaa kipua, useita kuukausia sairauslomaa, ylenmäärin myös henkistä tuskaa ja kymmenittäin lääkkeitä ja lääkäreissä käyntejä. Kättä ei ole voinut kivun takia käyttää normisti vaikka olisi pitänyt. Lihakset on kädestä hävinnyt ja nuori mies on masentunut ja tuskainen. Mitään apua ei ole saatavilla. Äitinä tunnen voimattomuutta ja tuskaa myöskin vaikken sitä ole hänelle kovasti esiin tuonut. Mietin korvausasioita ja kaikkea mutta totuus on ettei sellainen häntä juuri nyt lohduta. Onko kellään samantyyppistä kokemusta täällä?
Turha olkapääleikkaus
Anonyymi
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311