Korona alkaa käydä jo monen hermoille. Onko porukka kotona etätöissä vai ahkeroitteko pääsääntöisesti työpaikalla?
Jos rohkenette niin saa kertoa myös mitä teette työksenne.
Itse etätöissä ja kyllä kaipaisin jo pikkuhiljaa ihmisten ilmoille.
Etätöissä vai työpaikalla
14
81
Vastaukset
- Anonyymi
Töissä oltu koko tämä aika... Hoitoalan töissä 🙂
- Anonyymi
Tällä hetkellä työpaikalla, ompelijana
- Anonyymi
Etätöissä kohta pari vuotta putkeen.
Toimistorottana työskentelen.
Onpa kiva kuulla ihmisten ammatteja!- Anonyymi
Täällä toinen samanmoinen. Tarkka ammattinimike on sen verran harvinainen, että ei kehtaa täällä mainostaa.
Etätöissä on jo pitkän aikaa menty ja kohta sitten luultavasti hybridimallissa. Hommat hoituu läppärillä ja kännykällä. Toimistolle ei ole liioin ollut ikävä, ihmisten ilmoilla voi olla sitten vapaa-aikana.
- Anonyymi
Välillä etänä ja välillä paikalla. Vaikeinta tulee olemaan, kun maskit joskus otetaan pois. Tuskin osaa enää olla ilman.
- Anonyymi
Muualla en enää maskia pidä kuin töissä. Odotan niin päivää jolloin töissä luovutaan noista räteistä
- Anonyymi
Etätöissä kohta 2 vuotta. Käyn paikalla n. kerran kk. Kaipaan ihmisiä.
Työpaikkana energia-yritys. - Anonyymi
Paikanpäällä töissä. Työpaikkana Lidlin kassa.
- Anonyymi
Hienoa kun nämä jodel-keskustelut ovat täälläkin ...
- Anonyymi
Töissä nyt tällä hetkellä. Korona-aikana olin myös työpaikalla hengailemassa, vaikka koko pulju oli kiinni. Riitti työtä siinä koko paikan sulkemisessa ja kaiken järjestämisessä. Oon hotellinjohtajana yhdessä suuressa hotelliketjussa.
- Anonyymi
Työttömänä oltu nyt pari vuotta. Korona vei työt. Ravintola-alalla työskentelin.
- Anonyymi
Onhan ravintolat ollut auki silti. Aukioloajat vaihdellen muuttuneet. Hetken olivat myös kiinni muttei todellakaan paria vuotta.
- Anonyymi
Olisi unelma päästä etätöihin, missä voisin aina pysyäkin. Ammatti ei jousta sellaiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749