Kumpaa te suosittelette ja miksi? Molemmissa on VPN,mutta Nortonilla palomuuri ja F Securella virustorjunta. Vähän erillaisia noi tuotteet. Onko ketään joka olis kokeillu molempia ja päätyny valitsemaan jomman kumman? Olis kiva tietää miten teit valinnan tai millä perusteella.
Norton 360 vai F Secure
12
4082
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpikin on nykyään melkeimpä huijausta. Eivät tuo mitään lisäarvoa verrattuna Windowsin Defenderiin.
- Anonyymi
Kylläpä ei kannata käyttää windowsin defenteriä
- Anonyymi
Itselläni on Windows Defender ja lisäksi F Secure VPN. Hyvin toimivat yhdessä.
Mielestäni jokaisen turvallisuudesta huolehtivan pitäisi myös konfiguroida reitittimen palomuuria sekä Windowsin palomuuria. Niillä saa paljon lisäturvaa.- Anonyymi
Ei niihin tarvitse koskea. Turhaa puuhaa moinen touhu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niihin tarvitse koskea. Turhaa puuhaa moinen touhu..
Vaikuttaa siltä, et oot ulkona ku lumiukko, tai katkera kun et pysty itse hankkimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, et oot ulkona ku lumiukko, tai katkera kun et pysty itse hankkimaan.
Minä olen viisas koska en anna rahojani rikkaille virustorjuntapomoille vaan käytän järjestelmän omaa erinomaista torjuntaa täysin ilmaiseksi:)
- Anonyymi
Tämä johtuu siitä, ettet tiedä paremmasta, saati ymmärrä paremmasta. Aloittelijan tyypillinen kommentti, luulee tietävänsä. Ei pakastettu kala ole sama asia kuin tuorekala.
- Anonyymi
Mutta ilmainen hyvälaatuinen lohi on parempaa kuin maksullinen purkitettu:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ilmainen hyvälaatuinen lohi on parempaa kuin maksullinen purkitettu:)
Aivan oikein! Itse kalastettu,perattu ja valmistettu. Vähän ku kokonaisvaltainen virustorjunta :) eiks je?
- Anonyymi
Microsoft Security on paras ja turvallisuuspäivityksiäkin tulee nopeassa tahdissa. Eikä tarvitse erikseen tilailla, huolehtia lisensseistä, asennella ja säädellä. MS Securityn voi "unohtaa", kunhan muistaa pitää automaattisesti turvallisuuspäivitykset päällä.
- Anonyymi
Jos välttämättä haluaa ostaa ilmaa, niin osta edes kotimaista.
- Anonyymi
Tai antaa rahat vaikka kotimaan vähävaraisten apuun kuin rikkaiden virustorjuntapomojen taskuihin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958466- 1743802
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562584- 492207
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788