Norton 360 vai F Secure

Anonyymi

Kumpaa te suosittelette ja miksi? Molemmissa on VPN,mutta Nortonilla palomuuri ja F Securella virustorjunta. Vähän erillaisia noi tuotteet. Onko ketään joka olis kokeillu molempia ja päätyny valitsemaan jomman kumman? Olis kiva tietää miten teit valinnan tai millä perusteella.

12

4390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kumpikin on nykyään melkeimpä huijausta. Eivät tuo mitään lisäarvoa verrattuna Windowsin Defenderiin.

• Anonyymi

Kylläpä ei kannata käyttää windowsin defenteriä

• Anonyymi

Itselläni on Windows Defender ja lisäksi F Secure VPN. Hyvin toimivat yhdessä.

Mielestäni jokaisen turvallisuudesta huolehtivan pitäisi myös konfiguroida reitittimen palomuuria sekä Windowsin palomuuria. Niillä saa paljon lisäturvaa.

• Anonyymi

Ei niihin tarvitse koskea. Turhaa puuhaa moinen touhu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niihin tarvitse koskea. Turhaa puuhaa moinen touhu..

Vaikuttaa siltä, et oot ulkona ku lumiukko, tai katkera kun et pysty itse hankkimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, et oot ulkona ku lumiukko, tai katkera kun et pysty itse hankkimaan.

Minä olen viisas koska en anna rahojani rikkaille virustorjuntapomoille vaan käytän järjestelmän omaa erinomaista torjuntaa täysin ilmaiseksi:)

• Anonyymi

Tämä johtuu siitä, ettet tiedä paremmasta, saati ymmärrä paremmasta. Aloittelijan tyypillinen kommentti, luulee tietävänsä. Ei pakastettu kala ole sama asia kuin tuorekala.

• Anonyymi

Mutta ilmainen hyvälaatuinen lohi on parempaa kuin maksullinen purkitettu:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ilmainen hyvälaatuinen lohi on parempaa kuin maksullinen purkitettu:)

Aivan oikein! Itse kalastettu,perattu ja valmistettu. Vähän ku kokonaisvaltainen virustorjunta :) eiks je?

• Anonyymi

Microsoft Security on paras ja turvallisuuspäivityksiäkin tulee nopeassa tahdissa. Eikä tarvitse erikseen tilailla, huolehtia lisensseistä, asennella ja säädellä. MS Securityn voi "unohtaa", kunhan muistaa pitää automaattisesti turvallisuuspäivitykset päällä.

• Anonyymi

Jos välttämättä haluaa ostaa ilmaa, niin osta edes kotimaista.

• Anonyymi

Tai antaa rahat vaikka kotimaan vähävaraisten apuun kuin rikkaiden virustorjuntapomojen taskuihin..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4217
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3465
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      36
      3051
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2568
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2207
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1959
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1949
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1318
    Aihe