Norton 360 vai F Secure

Anonyymi

Kumpaa te suosittelette ja miksi? Molemmissa on VPN,mutta Nortonilla palomuuri ja F Securella virustorjunta. Vähän erillaisia noi tuotteet. Onko ketään joka olis kokeillu molempia ja päätyny valitsemaan jomman kumman? Olis kiva tietää miten teit valinnan tai millä perusteella.

12

4298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kumpikin on nykyään melkeimpä huijausta. Eivät tuo mitään lisäarvoa verrattuna Windowsin Defenderiin.

• Anonyymi

Kylläpä ei kannata käyttää windowsin defenteriä

• Anonyymi

Itselläni on Windows Defender ja lisäksi F Secure VPN. Hyvin toimivat yhdessä.

Mielestäni jokaisen turvallisuudesta huolehtivan pitäisi myös konfiguroida reitittimen palomuuria sekä Windowsin palomuuria. Niillä saa paljon lisäturvaa.

• Anonyymi

Ei niihin tarvitse koskea. Turhaa puuhaa moinen touhu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niihin tarvitse koskea. Turhaa puuhaa moinen touhu..

Vaikuttaa siltä, et oot ulkona ku lumiukko, tai katkera kun et pysty itse hankkimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, et oot ulkona ku lumiukko, tai katkera kun et pysty itse hankkimaan.

Minä olen viisas koska en anna rahojani rikkaille virustorjuntapomoille vaan käytän järjestelmän omaa erinomaista torjuntaa täysin ilmaiseksi:)

• Anonyymi

Tämä johtuu siitä, ettet tiedä paremmasta, saati ymmärrä paremmasta. Aloittelijan tyypillinen kommentti, luulee tietävänsä. Ei pakastettu kala ole sama asia kuin tuorekala.

• Anonyymi

Mutta ilmainen hyvälaatuinen lohi on parempaa kuin maksullinen purkitettu:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ilmainen hyvälaatuinen lohi on parempaa kuin maksullinen purkitettu:)

Aivan oikein! Itse kalastettu,perattu ja valmistettu. Vähän ku kokonaisvaltainen virustorjunta :) eiks je?

• Anonyymi

Microsoft Security on paras ja turvallisuuspäivityksiäkin tulee nopeassa tahdissa. Eikä tarvitse erikseen tilailla, huolehtia lisensseistä, asennella ja säädellä. MS Securityn voi "unohtaa", kunhan muistaa pitää automaattisesti turvallisuuspäivitykset päällä.

• Anonyymi

Jos välttämättä haluaa ostaa ilmaa, niin osta edes kotimaista.

• Anonyymi

Tai antaa rahat vaikka kotimaan vähävaraisten apuun kuin rikkaiden virustorjuntapomojen taskuihin..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      102
      1670
    2. Mitä tekisit jos näkisit täällä viestin joka on varmasti sulle

Olisit siitä 100% varma.
      Ikävä
      210
      1517
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1010
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      990
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      58
      825
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      775
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      49
      771
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      725
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      722
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      55
      715
    Aihe