näitä avoimia työpaikkoja kun vuokrafirmat ilmoittelee niin yli puoliaakaan ei todellisuudessa ole edes. esim. joku firma antaa toimeksiannon niin se sama työpaikka voi olla annettu moneen vuokrafirmaan niin se yksi paikka lasketaan tilastoissa niin moneksi kuin se on annettu niille.
uutisissa juuri kehuttiin että 67 000 avointa paikkaa niin monta tuhatta ilmoitusta pitäisi jättää tilastoista pois jos yhdessä kaupungissakin on tällaisia samaan yhteen työpaikkaan hakee 20 eri vuokrafirmaa.
kuinka paljon on mainosta myös että meillä nyt 15 työpaikkaa tuohon ja tuohon sitten kun soitat ja kysyt niin ei niitä ole edes olemassa ja vastataan vaan että ei olla saatu toimeksiantajalta vielä yhteyttä. eli mainostetaan vaan että työnantajat luulevat tuossapa hyvä vuokrafirma kun noin paljon hakee erialoille töihin, että haetaan mekin niiden kautta.
tilastokeskus kun ilmoittelee esim. nyt 60 000 työpaikkaa suomessa niin siitä saa ottaa 20 000 paikkas pois näitä haamupaikkoja mitä ei ole. ja hallitus haukkuu ettei työ kelpaa suomalaisille jota ei eded ole.
haamu avoimia työpaikkoja
4
225
Vastaukset
- Anonyymi
kusetusta paikat sekä tilastot
- Anonyymi
aivan hyvä aloitus on kokemusta haamu työpaikoista esim haetaan varasto miestä.ilmoitetaan paikka on jo täytetty ja kas kummaa.sama ilmoitus viikon päästä uudestaan
- Anonyymi
Samaa rataa etenevät myyjien työpaikkailmoitukset.
- Anonyymi
Näin se menee, kerran olin haastattelussa erääseen työpaikkaan vuokrafirmassa ja kas kummaa olikin joku toinen duuni tyrkyllä ja aivan eri homma mihin alkujaan tulin haastatteluun, eli kalastelivat vain tietoja ja oheessa tyrkyttivät vieläkin surkeampaa paskaduunia, ei liene tarpeen mainita ettei kiinnostanut kyseinen jobi eikä kyseinen vuokrafirmakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889