Kiinnostaa tietää kun itse löysin just oman ensiasuntoni kuvan lipastoista ja aloin muistelee sitä aikaa.
Mä muutin omilleni jo 15v tosin talo sijaitsi/sijaitsee mun vanhempien talon lähellä vain metsä välissä. Omilleen muutoksi en tiedä voisiko sanoa koska talo on vanhempieni omistamalla tontilla ja sain ruoan heiltä silloin kun en syönyt koululla, mutta mä sain rahaa töistä lähikaupalla ja pystyin kustantamaan elämäni suht hyvin itsekin. Ja ei, vanhempani eivät heittäneet minua pihalle vaan itse lähdin koska mä vain halusin kokeilla ja oli minulla "emäntäkin" talossa silloin tällöin :)
Mikä oli teidän ensiasuntonne?
3
725
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan tavallinen kerrostalon vuokrayksiö kaupungin huonoimmalta alueelta rapusta jossa asui narkkareita ja hulluja suurimmaksi osaksi
- Anonyymi
Mulla meni välit poikki äidin ja isän kanssa ja aloitin jonkin majailun edesmenneen mummoni mökissä jonne ryöstin polttopuut läheiseltä laavulta ja kävin omilla avaimilla vanhempieni luota varastamassa ruokaa vaikka siis mulla alaikäisenä olikin oikeus syödä sitä mutta en halunnut nähdä vanhempiani. Heidän tietojen mukaan mulla oli tyttöystävä jonka luona piilottelin ja ainut joka tiesi todellisen oli paikkani oli mökin omistava serkkuni. Majailu loppu samalla kun polttopuut ja kun isä tuli väkisin hakemaan takas kotia kun sai tietää missä menin
- Anonyymi
meidän ensiasuntomme on todella tiivis ja pieni (kuten monilla muillakin :)) eli hankimme siihen tällaisen seinäsängyn, joka on mainio valinta ja ratkaisu meistä
https://futonota.fi/products/concept-pro-vertical-seina-sanky-120x200
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1363703Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.483287Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1452842Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦222603En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152373Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2182142- 362125
- 351914
- 1211906
- 291891