Ketä nämä sulkutoimet todellisuudessa ovat haitanneet?
Esimerkiksi itse en ole käynyt kuin kerran ravintolassa ja silloinkin siellä oli joka ruokaan tungettu valkosipulia ja sipulia jotka eivät ole ihmisten ruokaa - siksi toiseksi kuka haluaa syödä/oleilla sellaisessa paikassa jossa iholla on tuntemattomia ihmisiä! Kotona vaimo tekee paljon parempaa ruokaa.
Sama koskee elokuvia ja teattereita ynnä muuta. Miksi ihmeessä joku haluaisi tehdä näitä toimintoja outojen ihmisten kanssa! Kaikkein eniten ihmettelen konsertteja - ne on ehkä käsittämättömintä hommaa mitä tiedän, miksi mennä kun kotona pystyt säätämään volyymin halutuksi ja voit pysäyttää sen kusella käynnin ajaksi, eikä tarvitse sietää muita haisevia ihmisiä.
Lisäksi tuo kaikki edellä mainittu maksaa älyttömästi. Aivan hyvin voisi palkoista leikata 40%, niin ei ihmiset kuluttaisi turhaan paskaan. Mutta itse kun en näihin aivottomuuksiin tuhlaa, niin saan helposti säästettyä parisen tuhatta kuussa pakollisten menojen jälkeen.
koronasuluista
6
70
Vastaukset
- Anonyymi
Persaukisten erakoiden mielipiteitä ei kaivata julkisilla keskustelupalstoilla
- Anonyymi
Itse oon raksalla töissä mutta kun nyt vaan en ole koskaan viihtynyt ihmispaljoudessa, en siis ole erakko sen varsinaisessa merkityksessä. Mielestäni ihmisiä on tässäkin maassa älyttömästi liikaa. Suomen kokoisen maan maximi väkiluku olisi miljoonan paikkeilla. Napuriin pitää olla etäisyyttä vähintään kilometri että on tilaa hengittää. Ja niin kun ennen vanhaan jos joessa näky lastuja, niin otettiin kirves mukaan ja lähdettiin ylävirtaan häätään naapurit pois.
- Anonyymi
ja sit näille "koronayrittäjille" kaadetaan rahaa. TEKEMÄTTÖMÄSTÄ TYÖSTÄ!
äly hoi!- Anonyymi
Hampurilaiskeisarille annettiin miljoona euroa siitä hyvästä että ihmiset osti sutena hamppareita.
- Anonyymi
Miksei koko Suomi voi elää koko elämänsä turvekodassa runkkaavien erakkoejen ehdoilla? Nyt en ymmärrä. Miksi kukaan eläisi eri tavalla kuin minä?
- Anonyymi
Ehdottomasti samaa mieltä - julkisesta eri mieltä olevat leireille joilta ei ole paluuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368