koronasuluista

Anonyymi

Ketä nämä sulkutoimet todellisuudessa ovat haitanneet?
Esimerkiksi itse en ole käynyt kuin kerran ravintolassa ja silloinkin siellä oli joka ruokaan tungettu valkosipulia ja sipulia jotka eivät ole ihmisten ruokaa - siksi toiseksi kuka haluaa syödä/oleilla sellaisessa paikassa jossa iholla on tuntemattomia ihmisiä! Kotona vaimo tekee paljon parempaa ruokaa.
Sama koskee elokuvia ja teattereita ynnä muuta. Miksi ihmeessä joku haluaisi tehdä näitä toimintoja outojen ihmisten kanssa! Kaikkein eniten ihmettelen konsertteja - ne on ehkä käsittämättömintä hommaa mitä tiedän, miksi mennä kun kotona pystyt säätämään volyymin halutuksi ja voit pysäyttää sen kusella käynnin ajaksi, eikä tarvitse sietää muita haisevia ihmisiä.
Lisäksi tuo kaikki edellä mainittu maksaa älyttömästi. Aivan hyvin voisi palkoista leikata 40%, niin ei ihmiset kuluttaisi turhaan paskaan. Mutta itse kun en näihin aivottomuuksiin tuhlaa, niin saan helposti säästettyä parisen tuhatta kuussa pakollisten menojen jälkeen.

6

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persaukisten erakoiden mielipiteitä ei kaivata julkisilla keskustelupalstoilla

      • Anonyymi

        Itse oon raksalla töissä mutta kun nyt vaan en ole koskaan viihtynyt ihmispaljoudessa, en siis ole erakko sen varsinaisessa merkityksessä. Mielestäni ihmisiä on tässäkin maassa älyttömästi liikaa. Suomen kokoisen maan maximi väkiluku olisi miljoonan paikkeilla. Napuriin pitää olla etäisyyttä vähintään kilometri että on tilaa hengittää. Ja niin kun ennen vanhaan jos joessa näky lastuja, niin otettiin kirves mukaan ja lähdettiin ylävirtaan häätään naapurit pois.


    • Anonyymi

      ja sit näille "koronayrittäjille" kaadetaan rahaa. TEKEMÄTTÖMÄSTÄ TYÖSTÄ!

      äly hoi!

      • Anonyymi

        Hampurilaiskeisarille annettiin miljoona euroa siitä hyvästä että ihmiset osti sutena hamppareita.


    • Anonyymi

      Miksei koko Suomi voi elää koko elämänsä turvekodassa runkkaavien erakkoejen ehdoilla? Nyt en ymmärrä. Miksi kukaan eläisi eri tavalla kuin minä?

      • Anonyymi

        Ehdottomasti samaa mieltä - julkisesta eri mieltä olevat leireille joilta ei ole paluuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe