Venäjän olympiajoukkueen, ei Venäjän, 15-vuotias superlahjakas taitoluistelija Kamila Velijeva kaatuili finaalissa, Paineet olivat liian suuret dopingmyrskyn silmässä. Valmentajalta ei herunut tukea vain haukkumista. Venäläinen doping-urheilu on mätä. Korruptoitunut ja dopingin läpi marinoima.
Tilanne on mennyt pahempaan suuntaan Putinin aikana. Doping on valtiojohtoista. Sen takia Venäjä ei ole saanut osallistua kansainvälisiin kilpailuihin. Voittajan kunniaksi ei nosteta Venäjän lippua eikä soiteta suurta ja mahtavaa, vaan Tsaikovskia. Putin on suljettu kansainvälisen olympiakomitean ulkopuolelle. Suuri häpeä koko venäjän kansalle.
Toivottavasti Kamila Velijeva ottaa paluulipun suoraan johonkin toiseen maahan kuin mistä tuli kilpailuihin. Loistava tulevaisuus on muualla.
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/yle-nama-tylyt-sanat-venalaisvalmentaja-lausui-15-vuotiaalle-dopingista-karahtaneelle-suojatilleen-taman-epaonnistuttua-taitoluistelussa/
Putinin johtama doping-urheilu on läpeensä mätä. Kamila Valijeva viimeinen kiinni jäänyt.
Anonyymi
1
831
Vastaukset
- Anonyymi
Taatusti ei ole likka viimeinen kiinnijäänyt. Kyllä niitä tulee lisää ihan liukuhihnalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043