panssarilasit.fi kokemuksia

Anonyymi

VAROKAA TÄTÄ SAITTIA!!! Googlasin "puhelimen panssarilasi" ja tämä nettikauppa oli kolmas tulos. Kun olen aiemmin tilannut .fi nettikaupoista jotain, kaikki on pelannut hyvin. En tullut tarkistaneeksi asiaa siis sen pidemmälle, mutta olisi pitänyt. Maksoin verkkopankissa tavanomaiseen tapaan, mutta sen jälkeen en saanut tilausvahvistusta ja kuittia sähköpostiini. Reklamoidessani huomasin että yhteystietona on vain webbilomake, johon näemmä kukaan ei vastaa.

22

9850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä tietää että tällaisia kokemuksia panssarilasit.fi on antanut!

    • Anonyymi

      Olisi varmaankin kännykkäpalstan asiaa eli ei tänne kuulu.

      Jos varsin harvojen lukemalla palstalla tulee ensin reklamaatioviesti ja siihen heti kymmenen minuutin kuluttua vastauksena meetoo-viesti niin näyttää siltä että joku vastailee itse itselleen. Sellainen vähentää alkuperäisen uskottavuutta.

      Tuo sivusto näyttää olevan luokkaa 660 vuorokauden ikäinen whois - haun perusteella. En löytänyt muuta negatiivista palautetta sivustosta googlaamalla. Niillä näyttää olevan facebook - sivu jossa voi myös antaa palautetta. Googlen hakusivulla näyttäisi olevan firman FB:ssä kaksi tähteä kautta viisi eli ei kovin hyvä ja neljä palautetta heillä kaikkiaan. En käynyt itse katsomassa tarkemmin.

    • Anonyymi

      Kuuluu keijukaiset, uskomukset -palstalle tällaiset omituisuudet. Siellä on Koukkusetä joka todistaa kaikki lestiksien syyksi.

    • Anonyymi

      Kyllähän tuo verkkokauppa toimi itellä ainakin ihan ongelmitta? Kilpailija kenties trollailee?

      • Anonyymi

        Tämäpä on yleensä ongelmana anonyymipalstoilla nimettömänä annetussa "reklamaatiossa" ja "palautteessa". Kun siitä ei kukaan ole vastuussa niin valehdella voi aivan vapaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäpä on yleensä ongelmana anonyymipalstoilla nimettömänä annetussa "reklamaatiossa" ja "palautteessa". Kun siitä ei kukaan ole vastuussa niin valehdella voi aivan vapaasti.

        Haittaa liiketoimintaa, että ihmiset osaavat olla varuillaan vai?


    • Anonyymi

      minä tilasin panssarilasin ja suojakuoren. tuli parisa päivässä eikä mitää ongelmia...

    • Anonyymi

      Tilasin kyseisestä puljusta näytönsuojan, kameran panssarilasin sekä kotelon viimeviikon torstaina. Tuotteet saapuivat maanantaina postilaatikkoon, jolloin myös ne asensin. Kaikki tuotteet oli kuin pitikin. Myös panssarilasi asentui hyvin.
      Itse siis uskaltaisin suositella kyseistä puljua. :)

    • Anonyymi

      Ikävä lukea täältä kilpailijoitten "kokemuksia". Kyllä me ihan aito ja oikea yritys olemme jolta saa tilatut tuotteet sekä kuitit asianmukaisesti :) Terveisin kauppias Mikko.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kaikki samaa firmaa 😁


    • Anonyymi

      Tilasin meidän perheen puhelimiin uudet panssarilasit sekä silikonikuoret. Tilaus saapui todella nopeasti, tilausvahvistus tuli sähköpostiin heti tilauksen tehtyäni. Tuotteet laadukkaat, iso suositus.

    • Anonyymi

      Ostin Applen langattoman laturin. Paketin avattuani ihmettelin kun ei ollut mitään suojamuoveja laturissa ja tuote oli naarmuinen. Johto ja muuntaja yrittivät esittää Applen designia, mutta olivat feikkejä ja eivätkä toimineet.

    • Anonyymi

      Nopea toimitus. Erittäin hyvä palvelu. Voin suositella.

    • Anonyymi

      Erittäin nopea toimitus ja erinomainen asiakaspalvelu pulma tilanteessa! Täydet viisi tähteä firmalle! Täytyy sanoa että parhaiten toiminut tähän mennessä tämä paikka verrattuna muihin vastaavanlaisiin.

      Suosittelen! 😊

    • Anonyymi

      Ainoa tämän ketjun anti on tuo negatiivinen kommentti: Positiiviset kommentit kun voivat olla myyjän yritystä pestä mainettaan. Parempi siis katsoa kuin katua..

    • Anonyymi
    • Päinvastainen kokemus täältä! Aivan huikea kokemus: Tilasin panssarilasin eilen klo 10.02. Vahvistus tuli heti ja htekeä myöhemmin toimitusilmoitus. Klasi tuli jostakin Oulusta ja tänään klo14 kilahti tekstari, että paketti on perillä Porissa. Ei tämän parempaa voi mielestäni odottaa.

    • Anonyymi

      Kyllähän ihan tosi hyvin palveleva kauppa. Parissa päivässä tuli puhelimeen suojakuori. Ei mitään ongelmaa

    • Anonyymi

      Ei ole puljulla näköjään minkäänlaista kotipaikkaa tai osoitetta olemassakaan.
      Itse en koskisi pitkällä tikullakan tuollaiseen "kaupustelijaan".

    • Anonyymi

      Kauppias täällä itse kirjoittelee kehuja niin paljon kuin jaksaa.
      Mahtaa otsikko korveta kovasti?

    • Anonyymi

      Itse en voi kuin kehua tätä firmaa. Tilasin sunnuntai iltana tuotteen ja se oli tiistaina perillä. Mukana kiitoslappu kun tilasin suomalaisesta firmasta ja alekuponki seuraavaan tilaukseen. Varmasti tulen jatkossa tilaamaan täältä muitakin tuotteita.

      Ainut miinus tosin siitä että mitään maksu/tilausvahvistusta ei tullut sähköpostiin. Tästä jo hieman huolestuinkin mutta turhaan. Homma pelasi loistavasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe