VAROKAA TÄTÄ SAITTIA!!! Googlasin "puhelimen panssarilasi" ja tämä nettikauppa oli kolmas tulos. Kun olen aiemmin tilannut .fi nettikaupoista jotain, kaikki on pelannut hyvin. En tullut tarkistaneeksi asiaa siis sen pidemmälle, mutta olisi pitänyt. Maksoin verkkopankissa tavanomaiseen tapaan, mutta sen jälkeen en saanut tilausvahvistusta ja kuittia sähköpostiini. Reklamoidessani huomasin että yhteystietona on vain webbilomake, johon näemmä kukaan ei vastaa.
panssarilasit.fi kokemuksia
27
12696
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä tietää että tällaisia kokemuksia panssarilasit.fi on antanut!
- Anonyymi
Olisi varmaankin kännykkäpalstan asiaa eli ei tänne kuulu.
Jos varsin harvojen lukemalla palstalla tulee ensin reklamaatioviesti ja siihen heti kymmenen minuutin kuluttua vastauksena meetoo-viesti niin näyttää siltä että joku vastailee itse itselleen. Sellainen vähentää alkuperäisen uskottavuutta.
Tuo sivusto näyttää olevan luokkaa 660 vuorokauden ikäinen whois - haun perusteella. En löytänyt muuta negatiivista palautetta sivustosta googlaamalla. Niillä näyttää olevan facebook - sivu jossa voi myös antaa palautetta. Googlen hakusivulla näyttäisi olevan firman FB:ssä kaksi tähteä kautta viisi eli ei kovin hyvä ja neljä palautetta heillä kaikkiaan. En käynyt itse katsomassa tarkemmin. - Anonyymi
Kuuluu keijukaiset, uskomukset -palstalle tällaiset omituisuudet. Siellä on Koukkusetä joka todistaa kaikki lestiksien syyksi.
- Anonyymi
Kyllähän tuo verkkokauppa toimi itellä ainakin ihan ongelmitta? Kilpailija kenties trollailee?
- Anonyymi
Tämäpä on yleensä ongelmana anonyymipalstoilla nimettömänä annetussa "reklamaatiossa" ja "palautteessa". Kun siitä ei kukaan ole vastuussa niin valehdella voi aivan vapaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäpä on yleensä ongelmana anonyymipalstoilla nimettömänä annetussa "reklamaatiossa" ja "palautteessa". Kun siitä ei kukaan ole vastuussa niin valehdella voi aivan vapaasti.
Haittaa liiketoimintaa, että ihmiset osaavat olla varuillaan vai?
- Anonyymi
Ai Vai niin , olen erimieltä tästä kyseisestä verkkokaupasta kylläkin.
- Anonyymi
minä tilasin panssarilasin ja suojakuoren. tuli parisa päivässä eikä mitää ongelmia...
- Anonyymi
Tilasin kyseisestä puljusta näytönsuojan, kameran panssarilasin sekä kotelon viimeviikon torstaina. Tuotteet saapuivat maanantaina postilaatikkoon, jolloin myös ne asensin. Kaikki tuotteet oli kuin pitikin. Myös panssarilasi asentui hyvin.
Itse siis uskaltaisin suositella kyseistä puljua. :) - Anonyymi
Ikävä lukea täältä kilpailijoitten "kokemuksia". Kyllä me ihan aito ja oikea yritys olemme jolta saa tilatut tuotteet sekä kuitit asianmukaisesti :) Terveisin kauppias Mikko.
- Anonyymi
Itse tilasin panssarilasin täältä pari kuukautta sitten ja tyytyväinen olen ollut. Ihan oikea ja luotettava yritys kyseessä.
Hinnoittelusta ja saatavuudesta johtuen olen myös tilaillut kilpailijoilta ja ainakin seuraavista yrityksistä yhtä positiiviset kokemukset:
https://www.suojakalvotukku.fi/
https://panssarilasikauppa.fi/
https://www.suojaapuhelin.fi/- Anonyymi
Kaikki samaa firmaa 😁
- Anonyymi
Tilasin meidän perheen puhelimiin uudet panssarilasit sekä silikonikuoret. Tilaus saapui todella nopeasti, tilausvahvistus tuli sähköpostiin heti tilauksen tehtyäni. Tuotteet laadukkaat, iso suositus.
- Anonyymi
Ostin Applen langattoman laturin. Paketin avattuani ihmettelin kun ei ollut mitään suojamuoveja laturissa ja tuote oli naarmuinen. Johto ja muuntaja yrittivät esittää Applen designia, mutta olivat feikkejä ja eivätkä toimineet.
- Anonyymi
Nopea toimitus. Erittäin hyvä palvelu. Voin suositella.
- Anonyymi
Erittäin nopea toimitus ja erinomainen asiakaspalvelu pulma tilanteessa! Täydet viisi tähteä firmalle! Täytyy sanoa että parhaiten toiminut tähän mennessä tämä paikka verrattuna muihin vastaavanlaisiin.
Suosittelen! 😊 - Anonyymi
Ainoa tämän ketjun anti on tuo negatiivinen kommentti: Positiiviset kommentit kun voivat olla myyjän yritystä pestä mainettaan. Parempi siis katsoa kuin katua..
- Anonyymi
Itse tilannut täältä ja homma toiminut ja hinnat edulliset: https://suojakalvokauppa.com/
Päinvastainen kokemus täältä! Aivan huikea kokemus: Tilasin panssarilasin eilen klo 10.02. Vahvistus tuli heti ja htekeä myöhemmin toimitusilmoitus. Klasi tuli jostakin Oulusta ja tänään klo14 kilahti tekstari, että paketti on perillä Porissa. Ei tämän parempaa voi mielestäni odottaa.
- Anonyymi
Kyllähän ihan tosi hyvin palveleva kauppa. Parissa päivässä tuli puhelimeen suojakuori. Ei mitään ongelmaa
- Anonyymi
Ei ole puljulla näköjään minkäänlaista kotipaikkaa tai osoitetta olemassakaan.
Itse en koskisi pitkällä tikullakan tuollaiseen "kaupustelijaan". - Anonyymi
Kauppias täällä itse kirjoittelee kehuja niin paljon kuin jaksaa.
Mahtaa otsikko korveta kovasti? - Anonyymi
Itse en voi kuin kehua tätä firmaa. Tilasin sunnuntai iltana tuotteen ja se oli tiistaina perillä. Mukana kiitoslappu kun tilasin suomalaisesta firmasta ja alekuponki seuraavaan tilaukseen. Varmasti tulen jatkossa tilaamaan täältä muitakin tuotteita.
Ainut miinus tosin siitä että mitään maksu/tilausvahvistusta ei tullut sähköpostiin. Tästä jo hieman huolestuinkin mutta turhaan. Homma pelasi loistavasti. - Anonyymi
Sama homma itselläni, tilasin panssarilasin, laturin johdon ja laturin. Tilausvahvistusta tai minkään näköistä kuittia ei sähköpostiin tullut, kuin ei myöskään toimitusvahvistusta. No tuotteet tulivat kuitenkin muutamassa päivässä, mutta panssarilasi rikkinäisenä. Myös laturi toimii erittäin huonosti, välillä lopettaa lataamisen kesken kaiken, nyt puhelin ollut laturissa noin 3 tuntia, ja ladannut 30%. Asiakaspalvelusta ei tietenkään vastausta kuulu.
- Anonyymi
Aivan oikein : VAROKAA TÄTÄ SAITTIA, ILMEISESTI HUIJAUSTA. Tilasin ja maksoin kännykän kuoret, mitään ei ole tullut, eikä vastausta sähköpostiin. Rahat meni.
- Anonyymi
Ihan paska firma, rahat heille kelpasi ja lähettivät kyllä nopeasti ei sopivat panssarilasit, joita ei näköjään voi palauttaa
panssarilasit.fi ei vastaa viesteihin VAROKAAAA ! - Anonyymi
5/5, ostin iphone X puhelimeeni silikonisuojan/takakuoren vihreänä, tilasin lauantai aamuna ja tuli tiistai päivällä, meni kyllä normaali kauemmin mutta silti, se takakuori tuli oikean värisenä, ja kaikkee, suoja on todella hyvä ja mukava mutta se ei suojaa puhelinta niin paljoo, toki onhan tää paljon parempi kun ihan vaan lasinen takakuori :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3775118Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3602934- 762591
- 952233
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4831947MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/361643Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2351476Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281429"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko351363- 661253