Olen 19v liikunnallinen tyttö. Uimahallin pukuhuoneessa usein tapaamani n. saman ikäinen tyttö kysyi aivan yllättäen jos hän saa suudella mua, häkellyin niin, että annoin luvan. Kun hän teki sen, minulle tapahtui jotakin,, aloin täristä ja kiihotuin aivan valtavasti. Lähdettyään hän vinkkasi, että nähdään. Nyt olen enemmän kuin sekaisin ja odotan jotakin? Onko jollekin käy nyt näin ja mitä ootte tehneet?
Pakko jakaa tämä
Anonyymi
8
660
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan söpöä. 😁
- Anonyymi
Ja menit sitten uskomaan tämän jutun? 😂
- Anonyymi
Seppo on kehittynyt sen verran, ettei enää ilmoita minkä kuppikoon rinnat tällä urheilullisella kokemattomalla tytöllä on.
- Anonyymi
Seppo alkaa oppia pikkuhiljalleen. Ei kaikki enää tunnista, että Seppo on kirjoituksen takana. ;)
- Anonyymi
Uu...😛
- Anonyymi
Uskokoon ken haluaa..
- Anonyymi
Ei ole kukaan vielä tähän mennessä uskonut tähän tarinaan. Ei usko ketjun aloittajakaan.
- Anonyymi
Kukaan 19-vuotias ei kirjoita tuommoista tuplapilkku,,a, sitä esiintyy vain käppänillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2017964- 564902
- 244557
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274470Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364280Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h594160- 623753
- 423405
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on342676- 452409