Olen 19v liikunnallinen tyttö. Uimahallin pukuhuoneessa usein tapaamani n. saman ikäinen tyttö kysyi aivan yllättäen jos hän saa suudella mua, häkellyin niin, että annoin luvan. Kun hän teki sen, minulle tapahtui jotakin,, aloin täristä ja kiihotuin aivan valtavasti. Lähdettyään hän vinkkasi, että nähdään. Nyt olen enemmän kuin sekaisin ja odotan jotakin? Onko jollekin käy nyt näin ja mitä ootte tehneet?
Pakko jakaa tämä
Anonyymi
8
649
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan söpöä. 😁
- Anonyymi
Ja menit sitten uskomaan tämän jutun? 😂
- Anonyymi
Seppo on kehittynyt sen verran, ettei enää ilmoita minkä kuppikoon rinnat tällä urheilullisella kokemattomalla tytöllä on.
- Anonyymi
Seppo alkaa oppia pikkuhiljalleen. Ei kaikki enää tunnista, että Seppo on kirjoituksen takana. ;)
- Anonyymi
Uu...😛
- Anonyymi
Uskokoon ken haluaa..
- Anonyymi
Ei ole kukaan vielä tähän mennessä uskonut tähän tarinaan. Ei usko ketjun aloittajakaan.
- Anonyymi
Kukaan 19-vuotias ei kirjoita tuommoista tuplapilkku,,a, sitä esiintyy vain käppänillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323385Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032565Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv732537- 112178
- 1112178
- 411408
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3851068Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos40887TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28818Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6810