Olen 19v liikunnallinen tyttö. Uimahallin pukuhuoneessa usein tapaamani n. saman ikäinen tyttö kysyi aivan yllättäen jos hän saa suudella mua, häkellyin niin, että annoin luvan. Kun hän teki sen, minulle tapahtui jotakin,, aloin täristä ja kiihotuin aivan valtavasti. Lähdettyään hän vinkkasi, että nähdään. Nyt olen enemmän kuin sekaisin ja odotan jotakin? Onko jollekin käy nyt näin ja mitä ootte tehneet?
Pakko jakaa tämä
Anonyymi
8
623
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan söpöä. 😁
- Anonyymi
Ja menit sitten uskomaan tämän jutun? 😂
- Anonyymi
Seppo on kehittynyt sen verran, ettei enää ilmoita minkä kuppikoon rinnat tällä urheilullisella kokemattomalla tytöllä on.
- Anonyymi
Seppo alkaa oppia pikkuhiljalleen. Ei kaikki enää tunnista, että Seppo on kirjoituksen takana. ;)
- Anonyymi
Uu...😛
- Anonyymi
Uskokoon ken haluaa..
- Anonyymi
Ei ole kukaan vielä tähän mennessä uskonut tähän tarinaan. Ei usko ketjun aloittajakaan.
- Anonyymi
Kukaan 19-vuotias ei kirjoita tuommoista tuplapilkku,,a, sitä esiintyy vain käppänillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku294987Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova611849HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1091784- 1081628
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel281403Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p219872- 71871
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.40754- 53752
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen51741