Olen 19v liikunnallinen tyttö. Uimahallin pukuhuoneessa usein tapaamani n. saman ikäinen tyttö kysyi aivan yllättäen jos hän saa suudella mua, häkellyin niin, että annoin luvan. Kun hän teki sen, minulle tapahtui jotakin,, aloin täristä ja kiihotuin aivan valtavasti. Lähdettyään hän vinkkasi, että nähdään. Nyt olen enemmän kuin sekaisin ja odotan jotakin? Onko jollekin käy nyt näin ja mitä ootte tehneet?
Pakko jakaa tämä
Anonyymi
8
632
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan söpöä. 😁
- Anonyymi
Ja menit sitten uskomaan tämän jutun? 😂
- Anonyymi
Seppo on kehittynyt sen verran, ettei enää ilmoita minkä kuppikoon rinnat tällä urheilullisella kokemattomalla tytöllä on.
- Anonyymi
Seppo alkaa oppia pikkuhiljalleen. Ei kaikki enää tunnista, että Seppo on kirjoituksen takana. ;)
- Anonyymi
Uu...😛
- Anonyymi
Uskokoon ken haluaa..
- Anonyymi
Ei ole kukaan vielä tähän mennessä uskonut tähän tarinaan. Ei usko ketjun aloittajakaan.
- Anonyymi
Kukaan 19-vuotias ei kirjoita tuommoista tuplapilkku,,a, sitä esiintyy vain käppänillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2714687Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442857Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k292841Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761801Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180