Alkuviikosta koira rupesi hieman lenkkaamaan vasenta etujalkaa. Välissä loppui, mutta eilen taas alkoi, kuitenkin painaa vasentakin tassua maahan mutta on vaivalloista. Olen molempien etujalkojen tassut, nivelet ja lavat ropeloinut useaan otteeseen, mutta ei arista tai uikuta mitään. Käännellyt ja ojentanut jalkoja, mutta ei mitään kivun merkkiä.
Mikähän mahtaisi olla homman nimi? Lääkäriin nyt ensi viikolla vietävä jos ei lopu viikonloppuna.
Koira ontuu, mutta ei kipuile
5
4195
Vastaukset
- Anonyymi
Turren on astunut terävään jää kökkäreeseen jos on ollut huonosti hoonatut baanat tassun alla?
- Anonyymi
Hämmentävä otsikko. Totta mooses koira kipuilee, jos se ontuu. Koirat nyt vain tuppaavat peittelemään kipua, joten kaikilta ei meinaa kovin helpolla saada reaktiota aikaiseksi yrittämällä. Selvä homma on, että ontuva koira on syytä viedä eläinlääkärille eikä pyytää muita arvuuttelemaan keskustelupalstalla noin surkeilla tiedoilla. Vähintään koiran ikä ja rotu/kokoluokka olisi kannattanut kertoa, mutta jollet itse keksi mikä voisi arvuuttelussa auttaa, niin ihan oikeasti menet lekurille, jonka ei tarvitse perustietojakin arvuutella kun koira on nenän edessä.
- Anonyymi
parempi soittaa eläinlääkärille kuin kysellä täältä. oma koirani kaatui jaalkoi ontua viime talvena. soitin jo tunnin kuluttua eläinlääkrille, sain kipulääkeresetin puhelimellä ja ohjeet seurata seuraavaan päivään, koska lonkassa ei ollut aristusta kun tutkin raajan ääkärin ohjeen mukaan. lääke tehosi, koska oi pelkkä venähdys.
- Anonyymi
Ihan käsittämätöntä, miten jotkut vain katselevat kipuilevaa koiraa ja "hoitavat" elukkaansa somessa. Samat tissiposket ovat itse taatusti vähintään ottamassa kipulääkettä, jos oma kinttu on niin kipeänä, että se näkyy jo päälle päin klenkkaamisena.
- Anonyymi
Ontuminen loppui vklp, kävelee ja juoksentelee täysin normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733