Olen ihana äitipuoli

Anonyymi

miehen lapsille, vielä eivät osa arvostaa minua ja kauneuttani, eikä miehen eksä, aina haukkumassa, mutta ehkä ovat kateellisia mulle kun olen niin ihana. Mulla on nyt mies ja ei tarvi tehdä töitä kun kasvatan miehen lapsia, se ei ole miehen eksästä kivaa kun määrään hänen lapsiaan ja käskytän ja vaadin, mutta joskus kyllä arvostaa kun olen tehnyt heistä normaaleita. Nyt ovat melko häiriköitä ja sottaisia, mutta meillöä on tiukat säännöt miten ollaan ja eletään, sottapyttyjä en tykkää.
Vaadin myös siistiä pukeutumista ja usein virkkaankin heille vaateita, ja niistä ne tykkää kovasti, eksänsä ei. On kiva olla määräävä pomo perheessä ja nädhä kun lapset kasvaa mutta vielä on tehtävää. Äitipuolen aon kivaa kun ei tarvi tehdä töitä kun mies maksaa kaiken. En jaksa mennä sanon vaan miehelle etten saa mistään töitä. Lapset kyllä kasvatan ja määrään kaikkien tekemisiä, anoppiakin yritän mutta aika kova akka on, ei usko mitä sanon. Minua ei haukuta, kun minäkin puhun aina nätisti kaikista. Oma vika jos on negatiivista sanomista,

7

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan en ymmärrä tuota sinun omaa kehua.Koskan et paikka kauneudellasi lapsille heidän omaa äitiä.Jos saat olla kotirouva ja hoidat miehesi lapsia,et omia.Olet vain yleistalouskonen ja patja.Kun lapset ovat teini iässä,sinua ei sinä tarvita.Ment vaihton nuorempaan.

      • Anonyymi

        Kauneuteni ja ihan olemukseni takia mies halusi mut lasgtensa uudeksi äidiksi. Puoikas on tosihuono sana, joten uusi äiti on parempi. Miksi ei saa itseään kehua jos tietää oelvansa parempi kuin muut ja kauniimpi. Minä koen niin. En hoida heitä vaan kasvatan, äiti hoitaa heitä jos osaa, mutta usein joudun ohejistamaan häntä, tiedä sitten onko opit menneet perille. Epäilen. Lapset ovat aika osaamattomia ja hankalia, kuin äitinsäkin, mutta kasvatan heitä normaaleiksi hyvin. tarroja saa vaan kun tekee kuin saotaan ja siivotaan ja ei huudella ja kiukutella. Yhtään tarraa eivät ole vielä saaneet, mutta ol tiukka kriteeri.

        Voi olla että MINÄ vaihdan miehen kunhan saan tämän perheen pyörimään hyvin, nyt ovat kaikki siksin sokin,. ilman mua eivät kyllä pärjää. Kauneuteni auttaa paljon että lapset kehuvat minua koulussa miten ihana uusi äiti on, niin se auttaa jaksamaan kamalia kakaroita paimentamaan ja kasvattamaan. Minä vaan olen paras. Mitä sitä kiistämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauneuteni ja ihan olemukseni takia mies halusi mut lasgtensa uudeksi äidiksi. Puoikas on tosihuono sana, joten uusi äiti on parempi. Miksi ei saa itseään kehua jos tietää oelvansa parempi kuin muut ja kauniimpi. Minä koen niin. En hoida heitä vaan kasvatan, äiti hoitaa heitä jos osaa, mutta usein joudun ohejistamaan häntä, tiedä sitten onko opit menneet perille. Epäilen. Lapset ovat aika osaamattomia ja hankalia, kuin äitinsäkin, mutta kasvatan heitä normaaleiksi hyvin. tarroja saa vaan kun tekee kuin saotaan ja siivotaan ja ei huudella ja kiukutella. Yhtään tarraa eivät ole vielä saaneet, mutta ol tiukka kriteeri.

        Voi olla että MINÄ vaihdan miehen kunhan saan tämän perheen pyörimään hyvin, nyt ovat kaikki siksin sokin,. ilman mua eivät kyllä pärjää. Kauneuteni auttaa paljon että lapset kehuvat minua koulussa miten ihana uusi äiti on, niin se auttaa jaksamaan kamalia kakaroita paimentamaan ja kasvattamaan. Minä vaan olen paras. Mitä sitä kiistämään.

        Ei tuolla kauneudella pitkälle pötkitä, kun on tyhmä , opettele nyt ensiksi lukemaan ja kirjoittamaan, ennen ,kun alat muita neuvoa.
        Olet typerä trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuolla kauneudella pitkälle pötkitä, kun on tyhmä , opettele nyt ensiksi lukemaan ja kirjoittamaan, ennen ,kun alat muita neuvoa.
        Olet typerä trolli.

        Sillähän varsinkin pötkitään pitkälle sekä älyllä. kauneuteni on moni huomannut ja mies varsinkin minut entiseen vaihtoi, ja lapsetkin ihastelevat kaunista uutta äitiään. Älyllisesti olen erittäin lahjakas, osaan kaikkea ja ratkoa visaisia asioita, ja kasvtta lapseista normaaleita. Kyllä minä olen vaan upee ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillähän varsinkin pötkitään pitkälle sekä älyllä. kauneuteni on moni huomannut ja mies varsinkin minut entiseen vaihtoi, ja lapsetkin ihastelevat kaunista uutta äitiään. Älyllisesti olen erittäin lahjakas, osaan kaikkea ja ratkoa visaisia asioita, ja kasvtta lapseista normaaleita. Kyllä minä olen vaan upee ihminen.

        Haha hah , olet vanha kurttuinen rupikonna eikä sinulla ole miestä ,eikä yhtään lasta ja kirjoittaminen on sulla hankalaa ,olet tyhmä trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha hah , olet vanha kurttuinen rupikonna eikä sinulla ole miestä ,eikä yhtään lasta ja kirjoittaminen on sulla hankalaa ,olet tyhmä trolli.

        Aivan ihnaia vastauksia, on sydäntä lämmittävää kun tunnette itsenne huonoiksi ja rumiksi. Katkeruuden tuntee siitä että yritetään haukkua toinen lyttyyn rumin snaoin, mutta hah... se vaan lisää vettä myllyyn! ihanaa olen kaunis kuin kevään kukka ja ihana kuin maailman paras viini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ihnaia vastauksia, on sydäntä lämmittävää kun tunnette itsenne huonoiksi ja rumiksi. Katkeruuden tuntee siitä että yritetään haukkua toinen lyttyyn rumin snaoin, mutta hah... se vaan lisää vettä myllyyn! ihanaa olen kaunis kuin kevään kukka ja ihana kuin maailman paras viini.

        HHAHHAAAAAAA.... ÄITIPUOLELLA?Mikä on puolikas äiti? Jalat vai kädet???? Ei kellään ole äiti puolta, sellasta ei ole.
        Lapsilla on äiti eikä puolikasta. Kuka on tämä puoikas, joku siivooja joka kuvittelee asuvansa lasten kotona ilmaiseksi. Heh... voi teitä puolikkaita ihmisiä, mullakin on autopuoli koira puoli, Miksi olette niin katkeria että kuvittelette olevansa muuta kuin kokki tai siivooja miehen elämässä. Lapsethan sairastuu jos puolikas ihminen ntulee taloon pakosti.

        Mullakin on autopuoli, koirapuoli, lamppu puoli, jääkaappipuoli.... heheheeee


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe