Seurannut mielenkiinnolla ja facen keskusteluita koskien elyn ja yitn tie hoitoa.
Milloinkohan joku keksisi kysyä heiltä lyhyttä selvennystä siitä mitä tekevät, minkälaisella kalustolla ja minkälaisella hoitoluokituksella nuo meidän valtiontiet on.
Todennäköisesti pahimmat ongelmat on liian pienestä kalustosta ja liian pitkistä ajoreiteistä per auto.
Tän idean saa kopioida ja laittaa menemään elylle ja yitlle.
Yitn tienhoito Karstulassa
11
962
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et itse laita?
- Anonyymi
Töissä nuilla aina välillä ja ei viitsisi kusta omiin muroihin...
- Anonyymi
Nyt Soinin tie hyvä 😁👏👍
- Anonyymi
Humppi- Yläpää paikoitellen karmea.
- Anonyymi
No jos ? alapääkään toimii, niin ihan ok. Ymmärtääköhän ihmiset ? Minkä luokituksen mukaan teitä auraillaan tänään, ei ole ihan yksinkertaista ja säännöt ladellaan firmojen " yläpäästä" pienemmät pomot valvoo ,et toimii. Ei hommaa, mikä ei olisi toisin,kuin silloin ennen, sitä en sano etteikö ennen ollut moni asia paremmin, mut oli myös huonomminkin !
- Anonyymi
Jo vain kyllä talvikunnossa pidot on täysin perseestä kotoisin . ei nykyään ole mitään rajaa työn jäljellä .
On se ihme miten koneilla voi tehdä noin ala-arvoista jälkeä, tosin on nuo tämän päivän tienhoito koneet pelkkiä lasten leluja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo vain kyllä talvikunnossa pidot on täysin perseestä kotoisin . ei nykyään ole mitään rajaa työn jäljellä .
On se ihme miten koneilla voi tehdä noin ala-arvoista jälkeä, tosin on nuo tämän päivän tienhoito koneet pelkkiä lasten leluja.Esimerkiksi tiekarhulla käyttötunnit on niin kalliita, ettei ole järkeä hommata monen sadantuhannen vehjettä muutaman tunnin takia.
Destian aikaan oli tiet paremmassa kunnossa. Itse en Soinintietä tai Pylkönmäentietä ajele, niiden kunnosta en tiedä. Mutta esimerkiksi 58 Karstulasta Humpille, noh, onhan se möykkystä, mutta ajo sujuu kuitenkin. Viime vuosina tosin ollut paremmassakin kunnossa. Näkyy laadussa, kun vaihtui YIT.
- Anonyymi
Mistähän johtuu ,et Kyyjärvellä tiet tosi hyvin auki, pyörätiet ym ?? sivuteilkin , on se ihme ,mut hyvä .ollut koko talven.
- Anonyymi
Ajoin ja ihan hyvässä kunnossa tiet siellä oli Mult. ym päin , menkää uhoamaan ItäUkrainaan, siel on aihetta,eikä tuollasista joutavista asioista . Pieniä ne ovat silakat joulukaloiksi. sano!!
- Anonyymi
Sairaalan kohdalla hajoo autot yhtä helvettiä tie 😡😡😡😡😡
- Anonyymi
No ei ainakaan minun auto kärsinyt yhtään, mulon jalka , joka säätelee sitä. Järjenkäyttö on sallittua,sanottiin armeijassakin. asiat ei aina mee niinkuin me/minä haluttaisiin !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990