yle: bjärte engen vilunki lopetti yllättäen 2001

Anonyymi

6

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Epo testi saatiin, kun torskit olivat siirtyneet versioon rel 3.0

Nyt mennään rel 22 tasolla, dna

MyHeritage testillä tuo olisi selvitettävissä, jos WADA saisi luvan.

Dählie ei suostunut rel kolmoseen enää.

• Anonyymi

Epo tuotiin Lillehammeriin 92 italialaisten ja norskien toimesta. Menetelmä hiottiin 94 olympialaisiin. Suomalaiset saivat vihiä Ahon aikana ja ostivat dokumentaation, jo vanhentuneen.

Sääntöjen noudattamisen periaate ei ole KOSKAAN päässyt pois roskakorista. Wiedemania kannattaisi kuunnella.

• Anonyymi

Eikös Tapio Wideman kuulunut OlympiToppenin kerhoon. Hän sanoi Kyrölle, että Hemohesille ei ole cert-testiä. Sille oli juuri certtaus. Eli Statoilin rahoin myös lahjottiin avainhenkilöt ja turskit sai rauhassa doupata Salt Lake Cityssä 2002.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös Tapio Wideman kuulunut OlympiToppenin kerhoon. Hän sanoi Kyrölle, että Hemohesille ei ole cert-testiä. Sille oli juuri certtaus. Eli Statoilin rahoin myös lahjottiin avainhenkilöt ja turskit sai rauhassa doupata Salt Lake Cityssä 2002.

Sertifioitu screenaus ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkkaan ottaen, sanoi, ettei ole hänen tiedossaan, että sellainen testi olisi otettu käyttöön. Oli siis osallisena huijatuista. Esim ruotsalaiset tiesivät.

• Anonyymi

Myös Lauri Tarastille kävi selväksi, että yhtään maata, joka ei epoa käyttänyt, EI OLLUT.

TEKOPYHÄT TURSKAT saivat shown aikaiseksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      260
      2746
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2197
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      339
      1944
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      97
      1605
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      208
      1313
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1220
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      35
      1192
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      51
      1120
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1083
    Aihe