Oon 13v ja mulla on kahdet äidin ostamat ritsikat, joissa on pienet toppaukset. Mä mielelläni pitäisin niitä, mutta mua huolettaa se, että mun sisarukset ja iskä arvostelis sitä, että mulla näkyy sillon selvemmin paidoista tissiväli. Kun mun rinnat on normaalisti aika huomaamattomat isoilla paidoilla. Ja koulussa varmaan arvosteltais, joten miten kehtaan pitää niitä, kun sattuu rintoihin ja ne tukee tosi mukavasti. Mutta se arvostuelu ja tuijotaminen ei oo mun mieleen.
Rintaliivit
5
124
Vastaukset
- Anonyymi
Laitat ne päälle etkä välitä muista ja se on vaa outoo jos joku kattelee
Pidä vaan ei kannata välittää muista tai muiden kommenteista ne on vaan kateellisia. Äläkä ole niistä milläsikään.
- Anonyymi
Mulla oli toi ongelma kans, mutta selvisin kyl siitä. Laita ne vaan päälle!
- Anonyymi
Ei huolta, ite aloin nuorena kans käyttämään ja siitä tuli katseita ja ikäviä kommentteja kun olin ainoa jolla tiukemmissa paidoissa sitten paremmin näkyi rintaliivien muoto jne, mut jokainen naispuolinen/tyttö todennäköisesti jossain vaiheessa elämää käyttää edes kerran rintaliivejä, täysin normaalia mutta myös jotkut tulevat kehityksessä hiiieman jäljessä eikä ymmärrä että se on normaalia käyttää rintaliivejä ja siks saattaa kommentoida jotenkin, Pakollista ei oo käyttää mut käytä ihmeessä jos ne hyvältä tuntuu, ei se loppujenlopuks ihmisiä kiinnosta.:)
- Anonyymi
Mäki käytän rintsikoita. Oon saman ikänen ku sä ja mun koko on b70. Aloin käyttään niitä joskus vitosen ja kutosen välisenä kesänä ku topit ei enää tukenu tarpeeks. Mut älä välitä muista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603435Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877- 711116
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971050Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27879- 45869
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104864