Oon 13v ja mulla on kahdet äidin ostamat ritsikat, joissa on pienet toppaukset. Mä mielelläni pitäisin niitä, mutta mua huolettaa se, että mun sisarukset ja iskä arvostelis sitä, että mulla näkyy sillon selvemmin paidoista tissiväli. Kun mun rinnat on normaalisti aika huomaamattomat isoilla paidoilla. Ja koulussa varmaan arvosteltais, joten miten kehtaan pitää niitä, kun sattuu rintoihin ja ne tukee tosi mukavasti. Mutta se arvostuelu ja tuijotaminen ei oo mun mieleen.
Rintaliivit
5
125
Vastaukset
- Anonyymi
Laitat ne päälle etkä välitä muista ja se on vaa outoo jos joku kattelee
Pidä vaan ei kannata välittää muista tai muiden kommenteista ne on vaan kateellisia. Äläkä ole niistä milläsikään.
- Anonyymi
Mulla oli toi ongelma kans, mutta selvisin kyl siitä. Laita ne vaan päälle!
- Anonyymi
Ei huolta, ite aloin nuorena kans käyttämään ja siitä tuli katseita ja ikäviä kommentteja kun olin ainoa jolla tiukemmissa paidoissa sitten paremmin näkyi rintaliivien muoto jne, mut jokainen naispuolinen/tyttö todennäköisesti jossain vaiheessa elämää käyttää edes kerran rintaliivejä, täysin normaalia mutta myös jotkut tulevat kehityksessä hiiieman jäljessä eikä ymmärrä että se on normaalia käyttää rintaliivejä ja siks saattaa kommentoida jotenkin, Pakollista ei oo käyttää mut käytä ihmeessä jos ne hyvältä tuntuu, ei se loppujenlopuks ihmisiä kiinnosta.:)
- Anonyymi
Mäki käytän rintsikoita. Oon saman ikänen ku sä ja mun koko on b70. Aloin käyttään niitä joskus vitosen ja kutosen välisenä kesänä ku topit ei enää tukenu tarpeeks. Mut älä välitä muista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458580Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472449Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272251- 371995
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221390Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091147Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015