Rintaliivit

Anonyymi

Oon 13v ja mulla on kahdet äidin ostamat ritsikat, joissa on pienet toppaukset. Mä mielelläni pitäisin niitä, mutta mua huolettaa se, että mun sisarukset ja iskä arvostelis sitä, että mulla näkyy sillon selvemmin paidoista tissiväli. Kun mun rinnat on normaalisti aika huomaamattomat isoilla paidoilla. Ja koulussa varmaan arvosteltais, joten miten kehtaan pitää niitä, kun sattuu rintoihin ja ne tukee tosi mukavasti. Mutta se arvostuelu ja tuijotaminen ei oo mun mieleen.

5

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laitat ne päälle etkä välitä muista ja se on vaa outoo jos joku kattelee

• Pidä vaan ei kannata välittää muista tai muiden kommenteista ne on vaan kateellisia. Äläkä ole niistä milläsikään.

• Anonyymi

Mulla oli toi ongelma kans, mutta selvisin kyl siitä. Laita ne vaan päälle!

• Anonyymi

Ei huolta, ite aloin nuorena kans käyttämään ja siitä tuli katseita ja ikäviä kommentteja kun olin ainoa jolla tiukemmissa paidoissa sitten paremmin näkyi rintaliivien muoto jne, mut jokainen naispuolinen/tyttö todennäköisesti jossain vaiheessa elämää käyttää edes kerran rintaliivejä, täysin normaalia mutta myös jotkut tulevat kehityksessä hiiieman jäljessä eikä ymmärrä että se on normaalia käyttää rintaliivejä ja siks saattaa kommentoida jotenkin, Pakollista ei oo käyttää mut käytä ihmeessä jos ne hyvältä tuntuu, ei se loppujenlopuks ihmisiä kiinnosta.:)

• Anonyymi

Mäki käytän rintsikoita. Oon saman ikänen ku sä ja mun koko on b70. Aloin käyttään niitä joskus vitosen ja kutosen välisenä kesänä ku topit ei enää tukenu tarpeeks. Mut älä välitä muista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      185
      6671
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      153
      1905
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1628
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1350
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      50
      1101
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      1011
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      982
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      917
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      901
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      859
    Aihe