Nyt kun kisat ovat lopussa niin kysyn. Onko mustalaisia koskaan ollut mukana?
Romanit olympialaisissa
13
768
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole eikä tule
- Anonyymi
Helmikuussa taas talviolympialaiset. Osaatteko kaaleet hiihtää? Olisi hauska nähdä romaninainen hyppäämässä mäkeä.
- Anonyymi
Ei taitais laskeutua ennen seuraavaa kaupunkia
- Anonyymi
Gibsy Fighters- ryhmän perustivat urheilevat romanit noin 2011. Useita romaneja on ollut vähintään mm. hyvän kansallisen tason nyrkkeilijöitä, mm. Keiski joka kyllä saattaa olla ruotsalainen ja kai jo lopettanut.
- Anonyymi
Leif Keiski syntyi Kokkolassa mutta perheensä muutti varhain Ruotsiin ja siksi hän otteli ruotsalaisena. Asui myös USA:ssa otellen ammattilaisena voittaen lähes kaikki ottelunsa, oli jonkin aikaa WBA- rankingissa 2. sijalla...
- Anonyymi
On ollut
- Anonyymi
Kerrotko tarkemmin, mikä oli laji, kesäolympialaiset ilmeisesti joka tapauksessa silloin kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko tarkemmin, mikä oli laji, kesäolympialaiset ilmeisesti joka tapauksessa silloin kyseessä?
Romanit ovat kovia painon nostajia. Hameessa kulkee sata kiloa varastettua tavaraa.
- Anonyymi
Rinsajolkkauksessa miun serkku Orimattilan Ravaatti Rookeri on lyämätön
Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161