Olen HÄNEN siskonsa

Hänen lähteensä. HÄN on antanut lähihoitajakoulutuksellaan diagnoosin 13 vuotta sitten ☺. Ja harjavallan sairaalakin ja siellä olevat työntekijät ovat HÄNEN mielestään täysin ammattitaidottomia, eivät ole ymmärtäneet, että HÄN on oikeassa !!!!!! No, onneksi HÄN on saanut tempuillaan ja valheillaan ja lääkityksellään, siis lääkiten minua 😂, saanut ihmiset lähelläni ymmärtämään , että sairastan ☺. Olikohan se skitsofrenia vai kakssuuntanen ???🤔, ehkä HÄN ei ole vielä osannut päättää ???🤔, veikkaisin et päätynyt tohon skitsofreniaan ?!....hm....minä olen ajatellut, voisin kans lopettaa vastuun kaikesta ja lähtee kans vaik thaikkuihin, eiköhän joku maksais senkin ???!

21

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkä koskaan , never ole puuttunut kenenkään muiden elämään, minun puolestani ihmiset saavat elää ihan niinkuin parhaakseen näkevät. Niin olisin minäkin OMAN elämäni halunnut elää, mut ei...en saanut 😢. Mut silmät saa avata, jos haluaa ☺. Jatkan elämääni, valitettavaa teille,😢, jotka olette sen halunneet kaikin tavoin lopettaa, ei onnistu ☺😙

    • Äärettömän paljon olen menettänyt, liian paljon 😢, ei riitä toi kyynel 😢. HÄN on menettänyt ainoastaan minut , mut elämä on , kaik tavallaan !!!!!! ☺😙

      • Tai ei tietty ois menettänyt, mut kaik elää tavallaan 😂, meit o sairait niii monnee junaa 😂


    • Anonyymi

      No oispa minulki sisko joka antais diagnoosin

      • Ai niinkö toivot 🤔, jos diagnoosin itsestäsi haluut ni mee johki psykiatrille ☺. Minulla , kun loppujen lopuksi kaikesta pas*kasta johtuen ajauduin psykoosiin, ni ainoa positiivinen asia, heiän testeissään oli LESBOUTENI ☺❤. Siis ammattitaitoisen henkilökunnan ☺, heille ❤


      • Sarai
        Sarai kirjoitti:

        Ai niinkö toivot 🤔, jos diagnoosin itsestäsi haluut ni mee johki psykiatrille ☺. Minulla , kun loppujen lopuksi kaikesta pas*kasta johtuen ajauduin psykoosiin, ni ainoa positiivinen asia, heiän testeissään oli LESBOUTENI ☺❤. Siis ammattitaitoisen henkilökunnan ☺, heille ❤

        Mut minulla nämä ihanat läheiset ❤, joiden ansiosta olen päässyt psykiatreille, pusui heille 😙, ja vielä ihan ilmatteeks 😂😙, mut tasan ei käy onnen lahjat, vai miten se menikään 🤔.....no nyt voi totakin KAREHTIIIIII, eiks niiiiiii ????!!!!😂😂😂😂😂😂, pusui ☺☺☺☺❤


      • Anonyymi
        Sarai kirjoitti:

        Ai niinkö toivot 🤔, jos diagnoosin itsestäsi haluut ni mee johki psykiatrille ☺. Minulla , kun loppujen lopuksi kaikesta pas*kasta johtuen ajauduin psykoosiin, ni ainoa positiivinen asia, heiän testeissään oli LESBOUTENI ☺❤. Siis ammattitaitoisen henkilökunnan ☺, heille ❤

        No en haluu kellekään random psykiatril


      • Anonyymi
        Sarai kirjoitti:

        Mut minulla nämä ihanat läheiset ❤, joiden ansiosta olen päässyt psykiatreille, pusui heille 😙, ja vielä ihan ilmatteeks 😂😙, mut tasan ei käy onnen lahjat, vai miten se menikään 🤔.....no nyt voi totakin KAREHTIIIIII, eiks niiiiiii ????!!!!😂😂😂😂😂😂, pusui ☺☺☺☺❤

        No ei käy tasan onnen lahjat. Mut onni sinul ku iha ilmaatteks pääsit. 😘

        Tietty jokasel omat vaikeutens 😞


      • Anonyymi
        Sarai kirjoitti:

        Mut minulla nämä ihanat läheiset ❤, joiden ansiosta olen päässyt psykiatreille, pusui heille 😙, ja vielä ihan ilmatteeks 😂😙, mut tasan ei käy onnen lahjat, vai miten se menikään 🤔.....no nyt voi totakin KAREHTIIIIII, eiks niiiiiii ????!!!!😂😂😂😂😂😂, pusui ☺☺☺☺❤

        Mut sellane vartin matka erään kaverini luo, mut tännepäin se on varmaa viistoista tuntii 😂 . Mut joo minulle ihan sama, lähen ystävän luo, jonka luo on reilun tunnin matka, mut eipä ole onnistuttu manipuloimaan ton yhen saastaan !!!!!! ,.pusui !!!!!!!!☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut sellane vartin matka erään kaverini luo, mut tännepäin se on varmaa viistoista tuntii 😂 . Mut joo minulle ihan sama, lähen ystävän luo, jonka luo on reilun tunnin matka, mut eipä ole onnistuttu manipuloimaan ton yhen saastaan !!!!!! ,.pusui !!!!!!!!☺

        Soriiiiiiiiiii, löytyy kuiteskii vielkiii niit jotka must välittää ❤☺😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soriiiiiiiiiii, löytyy kuiteskii vielkiii niit jotka must välittää ❤☺😙

        Kovin oon pahoillani 😢😢😢😢😢😢😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin oon pahoillani 😢😢😢😢😢😢😢

        Mut hyvää illan jatkoo ☺. Toivotteleepi skitsofreenkikko vai sit kuiteskiiiiii kakssuuntanen....enpä voi vielkäääää tietää ? Kumpaan HÄN on nyt sit päätynyt ???! , mut aika näyttää ☺☺☺☺😙😙😙😙mut teille kaikille 👍🎆🎆🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎉🎉🎉, loistavaa tekin saatte varmaan oscarit HÄNEN näytelmässään !!!!!!! Jihuuuuuu !!!! Upeeta !!🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎉🎉, vieläkö tulee paljon fyffee ????!!!! ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut hyvää illan jatkoo ☺. Toivotteleepi skitsofreenkikko vai sit kuiteskiiiiii kakssuuntanen....enpä voi vielkäääää tietää ? Kumpaan HÄN on nyt sit päätynyt ???! , mut aika näyttää ☺☺☺☺😙😙😙😙mut teille kaikille 👍🎆🎆🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎉🎉🎉, loistavaa tekin saatte varmaan oscarit HÄNEN näytelmässään !!!!!!! Jihuuuuuu !!!! Upeeta !!🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎉🎉, vieläkö tulee paljon fyffee ????!!!! ????

        Mites porin kaupunkilta viel löytyy ????!🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites porin kaupunkilta viel löytyy ????!🤔

        Ai no ei siin mitäään. Vedä vaa yksinpuheluita.
        Kenenkään ei oo tarvinnu mul tehdä diagnoosii.. Ihan itte itteni oon diagnosoinu.. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites porin kaupunkilta viel löytyy ????!🤔

        Siis mitäs ☺. Mul onkelma ku asun viereises kaupungis, ni en voikkaa lähtee thaikkuihin, buaaaaaaah 😥😥😥😥😥😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai no ei siin mitäään. Vedä vaa yksinpuheluita.
        Kenenkään ei oo tarvinnu mul tehdä diagnoosii.. Ihan itte itteni oon diagnosoinu.. 👍

        Miten niin yksinpuheluita, jos sinä tänne vastailet ??☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai no ei siin mitäään. Vedä vaa yksinpuheluita.
        Kenenkään ei oo tarvinnu mul tehdä diagnoosii.. Ihan itte itteni oon diagnosoinu.. 👍

        Ootko muuten varma....🤔 et oot ittes oikein diagnosoinut ??🤔, ettet ois itelleskin ???!!! Antanut vääräääääääää diagnosiiiiiiii ?????!!!!!! Huomioi: ITELLESIKIN !!!!!! 😂😂😂😂😂, pusui TÄYDELLINEN !!!!! 😂😂😂😂 Mites se menikää joka kuusee kapsahtaa jne. tai jotai selllasta 😂😂😂😂😂😂 ,pusui ☺😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en haluu kellekään random psykiatril

        Random psykiatrii ??🤔, kaikkien varmaan tarttis saada sit sut täydellisen lähihoitajan ??!🤔, voi kumpa kaikki muutkin sais sut, sit olis elämä helppoo !!!!!☺. Suosittelen kaikille muillekin, saanut elää 13 vuotta maanpäällisessä helvetissä !!!!!! Mut ihanan TÄYDELLINEN !!!!!,pusui ☺😙


      • Anonyymi kirjoitti:

        Random psykiatrii ??🤔, kaikkien varmaan tarttis saada sit sut täydellisen lähihoitajan ??!🤔, voi kumpa kaikki muutkin sais sut, sit olis elämä helppoo !!!!!☺. Suosittelen kaikille muillekin, saanut elää 13 vuotta maanpäällisessä helvetissä !!!!!! Mut ihanan TÄYDELLINEN !!!!!,pusui ☺😙

        Mut, no joo taas poistettiin mun yks postaus ☺. Ei totuus mihinkään silti häviä ☺. No so , jatkan elämääni, kauheen SORIIIIIIIIII !!! ☺😙


      • Sarai kirjoitti:

        Mut, no joo taas poistettiin mun yks postaus ☺. Ei totuus mihinkään silti häviä ☺. No so , jatkan elämääni, kauheen SORIIIIIIIIII !!! ☺😙

        Mun puolestani sinä/te saatte jatkaa valheellista elämäänne , jos nyt kuitenkin kun numeroni vaihdan, ni pidätte mut poissa sairaudestanne ?!!! Nimeäni en viel pysty vaihtaa, enkä osotettani !!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitäs ☺. Mul onkelma ku asun viereises kaupungis, ni en voikkaa lähtee thaikkuihin, buaaaaaaah 😥😥😥😥😥😥

        Mitä viereises kaupungis? 🤔 Minkä vieres ja kenen? 🙄


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe