Vapaa kuvaus

Aloituksia

23

Kommenttia

75

  1. Sinä olit minulle

    Kaikkeni ❤ nyt vaan odotan et pääsen tästä koronasta eroon. Ja jaksan taas💪, päästä täst kaikesta eroon, ikävä ei tule
    Lesbot
    0
    63
  2. Niiin joo soriiii

    Unohdin et ton yhden naisen pi**llu on täytetty timanteilla !!! Nyt ymmärrän miks postauksiani poistetaan ☺😙. Miten si
    Lesbot
    0
    54
  3. Niiiiiii hoh hohhaijaa

    Sanoo tää yksin, jolla on kalja &lääkkeet sumentaneet aivosolut. Kuvitteletko säkin et täs nyt in yhen pil**usta k
    Lesbot
    1
    129
  4. Kun erosin

    Suostuin ihan minini elatustukeen tuloihin nähden, no hain diakonilta ruoka-apuu, no nekin ruuat käytiin pöllimäs ! Mut
    Lesbot
    0
    52
  5. Olen HÄNEN siskonsa

    Hänen lähteensä. HÄN on antanut lähihoitajakoulutuksellaan diagnoosin 13 vuotta sitten ☺. Ja harjavallan sairaalakin ja
    Lesbot
    21
    173
  6. No onneksi tosiaan

    Ystävänsä saa valita ☺. Ja varmaankin puolisonsakin ?🤔...🤔, no joo, ehkä edes sen pitäis olla kahden kauppoja, tai no
    Lesbot
    0
    35
  7. Anteeks kovasti

    Kaikil, et haluun elää totuudessa ! Must on heitetty niin järjetöntä läppää,ni sit.oon itekin siihen sortunut. No oikee
    Lesbot
    0
    34
  8. Niin onko jollakin

    Onkelmia kanssani ?!!! Vielä löytyy numeroni ja asun vieläkin samassa paikassa , et ehtii vielä rehellisesti kohtaamaan
    Lesbot
    9
    96
  9. Minua ei paniikkinne

    Kiinnosta, elän TOTUUDESSA ☺. Minulle aivan yhdentekevää missä te elätte ☺😙
    Lesbot
    0
    43
  10. Olenko saanut vallattua

    Tämän koko linjan ?
    Lesbot
    0
    42
  11. Miten se ensi kesän

    Ruohonleikkuu sujuu ? ☺ No sitten olet jo vaimoni 😘, ja saan suorittaa ruohonleikkuusi tavallani ☺😘
    Lesbot
    1
    72
  12. Mitenkä muuten se

    Pyhä sänky ? Kuvitteletko oikeasti et MINÄ tulisin oikeasti siihen ....kaiken ton tekopyhyyden jälkeen ??! Älä unta nää
    Voice of Finland
    0
    29
  13. Ja seuraava joka

    Luokittelee minut mielisairaaksi tai narkiksi, tervetuloa tutustumaan minuun !☺ saa tulla poikkeemaan ihan kotona olless
    Lesbot
    1
    49
  14. Vieläkin ihmettelen

    Miten helvet*tissä tollaset säälittävät ihailun tarpeessa olevat olennot , saavat luotua täys sekasorron, ja sit niihin
    Lesbot
    13
    77
  15. Hitto ku pan*ttais

    Mitä sit tehdä , kun kiinnostaa vain yksi ....? Vain sinä, koko vartalosi ,tuoksusi, katseesi ☺, no sitä en ole saanut .
    Lesbot
    3
    64
  16. Kuinka kipeitä

    Ihmiset voivat olla kateuksissaan, sit täysin viaton koira, joutuu kärsimään teidän sairaudestanne !!!! 😨😨😨😨
    Lesbot
    1
    48
  17. Minulle ei mitään

    Merkitystä miten elämänne elätte ☺ . Ja lähinnä naurattaa toi järjetön sekoilu...hm... mitä yritätte niinku olla ?????!
    Lesbot
    0
    31
  18. Mulla oli sisko

    ☺❤, suurin piirtein mua vuotta nuorempi, sairastui. Mut ELÄMÄ on ☺. En enää jaksa taistella kuka ketäkin rakastaa, tai
    Lesbot
    2
    41
  19. No enpä pysty

    Konmenoimaan luomallani profiillaani. Mut haitteeks teitä jos hän haluaa yhden aidon ?🤔❤
    Lesbot
    1
    36
  20. Rekisteröidyin tänne

    No eipä sitäkään kommentiini jullkaistu, mut 😁
    Lesbo
    0
    78